Ketä artistia muistat vanhempasi kuunnelleen kun olit lapsi ?
Kenestä löytyy ekoja muistikuvia ?
Minkä ikäinen olet . Itselleni muistui tänään mieleen, kuinka äitini kuuntelin vinyylilevyltä Richard Claydermania. Sinällään hauska, että kuuntelen häntä mielläni yhä 35 vuotta myöhemmin
Kommentit (293)
Finnhitsejä automatkoilla. En tykännyt / tykkää. Minusta tuli vähän elitistinen musadiggari.
Humppaveikot, Matti ja Teppo, Katri-Helena....
Ihmettelin 10-vuotiaana, kun vanhempani kuuntelivat Simo Salmisen sekä Martti Innasen lauluja. Kyllä heillä oli hauskaa. Jostain syystä olen alkanut nyt itsekin lauleskella näitä vaikka siivotessa.
Ami Aspelund, Armi ja Danny, Tapani Kansa, Lea Laven, Bavarotti, Katri Helena, Baccara...
Sorsakorki ja Loiri jäänyt parhaiten mieleen. Ja The Beatles. Muistan paljon biisejä niiltä ajoilta, vaikka esittäjät onkin yleensä hakusessa.
Jo meni portsarin berberit sekaisin, lauloi Fredu aikoinaan vanhempien soittimessa.
Yhtään en tajunnut, olisi voinut olla vaikka vierasta kieltä.
Hyvää musaa kuuntelivat jos kuuntelivat. Olivat silti perseestä ja toivon että molemmat kuolisivat jo, että saisin perintöä ja tavaroitani takaisin.
Abban hienokantinen ehkä kokoelma, jossa ovat kannessa ökömölliäisiksi pukeutuneena.
Ensin tarttui kansi silmään, ja sitten levy korvaan. Olikin aika hyvä!
Isä kuunteli Anna Hanskia ja Kake Randelinia, äiti Kirkaa ja Mambaa.
Olen 35.
Mun äiti kuunteli ABBAa, Queenia, Tina Turneria, Rollareita, myöhemmin myös Guns N Rosesia kun olin jo muuttanut pois kotoa.
Isä lähinnä Elvistä, Topi Sorsakoskea, Eero Jussi & the boysia jne