Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö akateemiselle lapsettomalle 30-40v miehelle löydy vastaavanlaista naista?

Vierailija
23.09.2022 |

Tuttavapiiri täynnä akateemisia lapsettomia 30-40v miehiä, jotka haluaisivat akateemisen, lapsettoman ja suurin piirtein saman ikäisen naisen. Heihin ei vain ilmeisesti törmää missään? Tinderissä ja muissa nettideiteissä kiinnostuneet naiset ovat matalasti kouluttautuneita ja/tai lapsellisia. Tämä siis tilanne pk-seudulla. Onko muualla sama juttu?

Kommentit (157)

Vierailija
21/157 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

PKS ei ole kyllä juurikaan akateemisia 30-40v lapsettomia naisia jotka eivät olisi lihavia. Nämä satunnaiset tapaukset lähtee deittimarkkinoilta nopeammin kun ehdit kissaa sanoa. Valitettavaa miten suppeaa on tarjonta sinkuista Suomessa :( 

Mitä vikaa lihavissa? Hekin ansaitsisivat onnea, hellyyttä ja kumppanuutta. Todella tyhmää karsia tuolla perusteella. Sitäpaitsi ne normipainoiset ja naiselliset katoavat markkinoilta, vaikkeivät edes olisi lapsettomia.

En ole hän jota kommentoit mutta vastaan silti, että ei lihavissa yleisesti ole mitään vikaa. - - Vika on minun (miehen) ennakkoluulossa. - Koska itse olen vuosian nähnyt sen eteen, että pysysin hoikkana, jota varten olen yrittänyt muun ohessa tarkkailla ruokavaliontani sekä juomatapojani että liikkua aktiivisesti niin en voi mitää, että jos ihminen on hyvin lihava, niin käy mielessä, että meillä taitaa olla liian erilaiset elämäntavat, että meidän kannattaisi olla muuta kuin korkeintaan ystävät tai kaverit, koska heidän kohdalla voi olla avoimempi mutta parisuhdekumppanin osalt aolen tiukemoi tai no kuten sanottu ennakkoluuloisempi.   

Vierailija
22/157 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millionairematch ja Rosebrides. Käytä search toimintoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/157 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

PKS ei ole kyllä juurikaan akateemisia 30-40v lapsettomia naisia jotka eivät olisi lihavia. Nämä satunnaiset tapaukset lähtee deittimarkkinoilta nopeammin kun ehdit kissaa sanoa. Valitettavaa miten suppeaa on tarjonta sinkuista Suomessa :( 

Mitä vikaa lihavissa? Hekin ansaitsisivat onnea, hellyyttä ja kumppanuutta. Todella tyhmää karsia tuolla perusteella. Sitäpaitsi ne normipainoiset ja naiselliset katoavat markkinoilta, vaikkeivät edes olisi lapsettomia.

En ole hän jota kommentoit mutta vastaan silti, että ei lihavissa yleisesti ole mitään vikaa. - - Vika on minun (miehen) ennakkoluulossa. - Koska itse olen vuosian nähnyt sen eteen, että pysysin hoikkana, jota varten olen yrittänyt muun ohessa tarkkailla ruokavaliontani sekä juomatapojani että liikkua aktiivisesti niin en voi mitää, että jos ihminen on hyvin lihava, niin käy mielessä, että meillä taitaa olla liian erilaiset elämäntavat, että meidän kannattaisi olla muuta kuin korkeintaan ystävät tai kaverit, koska heidän kohdalla voi olla avoimempi mutta parisuhdekumppanin osalt aolen tiukemoi tai no kuten sanottu ennakkoluuloisempi.   

Kenenkään ei ole pakko syttyä kenestäkään, josta ei syty. Muista se. Vaikka kuka väittäisi muuta.

Vierailija
24/157 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tyhmää, lihavat eivät vain sytytä millään tasolla. Kuolevat aikaisemmin, eivät jaksa kunnolla liikkua, eivät omaa selkärankaa himoihin jne. Ei parisuhdemateriaalia - valitettavasti. 

Vierailija
25/157 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämähän se olis. Ei ole lihavien kanssa oikein mitään yhteistä näin kestävyysurheilijana. Lisänä vielä se, ettei tuo lihavuus osu omaan silmään ollenkaan, joten seksikään ei onnistu. 

Vierailija
26/157 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenenkään ei ole pakko syttyä kenestäkään, josta ei syty. Muista se. Vaikka kuka väittäisi muuta.

Kiitos kommentistasi. Näinkin toki, mitä sanot mutta toisaalta yritän ainakin toisinaan haastaa itseäni a kysyä, että miksi jokin asia tai seikka tai vaikka treffikumppani ei sytytä ja miksi osa sytyttää ja saa kiinnostumaan herkemmin. 

Esimerkiksi pitkään ajattelin, että haluaisin ehdottomasti akateemsien kumppanin, koska olen itse akateemienn ja kahdeksan kymmenestä läheisestäni on myös akateeminen. En keksinyt kuin kasan kliseisiä ennakkoluuloja, millä saatoin tai saatan perustella toivettani akateemisesta kumppanista.

Vierailija
27/157 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kurjaa, mutta minkäs sille sitten voi. Olkaa sitten tuota mieltä. Olisin mielelläni suonut näkyvästi ylipainoisille akateemisille pitkän linjan sinkkunaisillekin romanttista seuraa, mukavia ihmisiä enimmäkseen ovat. Tuntuu kurjalta, että kaikki vain ovat yksien ja samojen perässä.

Vierailija
28/157 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan uteliaisuudesta, miksi sen naisen pitää olla akateeminen? Itse olen myös, mutta en ole ikinä ajatellut että tulevan mies tai naisystäväni pitäisi olla myös akateeminen. Ehkä tähän vaikuttaa se että olen kuitenkin duunari perheestä lähtöisin ja en välitä yhtään kumppanieni tai ystävieni koulutuksesta. 

Vierailija
29/157 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaako edetä akateemisuus edellä?

Kannattaa, jos se on itselle tärkeä arvo.

Vierailija
30/157 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä tiedä, jos olisin mahdollista tulevaa aviomiestä ja lapsieni isää etsimässä ja hän kertoisi että kelpaan herralle koska olen hoikka ja akateeminen.. aika pinnalliselta vaikuttaisi ainakin minun korviini. 

Vierailija
31/157 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan uteliaisuudesta, miksi sen naisen pitää olla akateeminen? Itse olen myös, mutta en ole ikinä ajatellut että tulevan mies tai naisystäväni pitäisi olla myös akateeminen. Ehkä tähän vaikuttaa se että olen kuitenkin duunari perheestä lähtöisin ja en välitä yhtään kumppanieni tai ystävieni koulutuksesta. 

Se on objektiivisesti todettavissa oleva näyttö siitä, että toinen jakaa ainakin jollain tasolla koulutuksen ja sivistyksen arvot. Akateeminen koulutus kertoo myös positiivisista luonteenpiirteistä kuten sinnikkyydestä ja suunnitelmallisuudesta. Nuorissa akateemisissa aikuisissa taitaa nykyään olla naisenemmistö, joten ei pitäisi olla ajatuksen tasolla mahdoton tehtävä.

ap

Vierailija
32/157 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisista naisistahan on ylitarjontaa miehiin verrattuna pääkaupunkiseudulla. Eli joko miehessä pahasti vikaa tai kökkii lähinnä kotona tai väärissä paikoissa. Nämä naiset löytyvät työpaikoilta, kirjastolta, harrastuksista, opiston kursseilta, seminaareista, yhdistyksistä ja poliittisista piireistä. Tinderiin häiriköitäväksi ei moni nainen halua.

Tämä on totta. Ja mutkin suurin piirtein löytää edellä mainituista paikoista. Harmi että tinder jne on muuttuneet wt-menoksi, ei niissä täysijärkiset jaksa heilua. Miestä etsin mutten ole löytänyt. Mistä ne akateemiset alle 40v lapsettomat miehet löytyy? Eikö joku insinööri nyt voisi tälle kohderyhmälle tehdä seuranhakuun suuntautuneen apin? Sellaisen jossa samanlaiset mieltymykset antaisivat matchin tai ehdotuksen matciin. T. Nätti, hoikka ja kouluttautunut

Vierailija
33/157 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaapi olla oma vika. Minulle samanikäisenä miehenä on ollut tarjokkaita enemmän kuin tarvetta. Ehkä on aika pohtia mikä omassa käytöksessä mättää?

Vierailija
34/157 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä tiedä, jos olisin mahdollista tulevaa aviomiestä ja lapsieni isää etsimässä ja hän kertoisi että kelpaan herralle koska olen hoikka ja akateeminen.. aika pinnalliselta vaikuttaisi ainakin minun korviini. 

Ei hoikkuudesta ollut aloituksessa mitään puhetta. Akateemisuus toiveenahan on kaukana pinnallisesta.

Vierailija
35/157 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verkostoidu Aasiaan tai Ukrainaan.

Vierailija
36/157 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuorovaikutustaidottomat vätykset jää ilman kumppania olipa koulutus mikä tahansa. Kannattaa verkostoitua poikkitieteellisesti opiskeluaikana ja osallistua kaikkiin vapaa-ajan aktiviteetteihin.

Vierailija
37/157 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaapi olla oma vika. Minulle samanikäisenä miehenä on ollut tarjokkaita enemmän kuin tarvetta. Ehkä on aika pohtia mikä omassa käytöksessä mättää?

Tämä. Se kumppanin löytäminen vaatii aloitekykyä ja aktiivisuutta. Eihän tässä edes tiedetä haluaako apn tuntemat miehet kumppanin.

Vierailija
38/157 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harva tosiaan haluaa kumppaniksi mitään typerystä.

Vierailija
39/157 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama sosiaalinen tausta ja viiteryhmä helpottavat suhteen kehittymistä ja kestämistä. Kyllä se tausta ja koulutus on jatkuvasti läsnä arjessa. Toki voi olla, että duunaritaustainen korkeasti kouluttautunut on henkisesti yhä duunari.

Vierailija
40/157 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisista naisistahan on ylitarjontaa miehiin verrattuna pääkaupunkiseudulla. Eli joko miehessä pahasti vikaa tai kökkii lähinnä kotona tai väärissä paikoissa. Nämä naiset löytyvät työpaikoilta, kirjastolta, harrastuksista, opiston kursseilta, seminaareista, yhdistyksistä ja poliittisista piireistä. Tinderiin häiriköitäväksi ei moni nainen halua.

Tämä on totta. Ja mutkin suurin piirtein löytää edellä mainituista paikoista. Harmi että tinder jne on muuttuneet wt-menoksi, ei niissä täysijärkiset jaksa heilua. Miestä etsin mutten ole löytänyt. Mistä ne akateemiset alle 40v lapsettomat miehet löytyy? Eikö joku insinööri nyt voisi tälle kohderyhmälle tehdä seuranhakuun suuntautuneen apin? Sellaisen jossa samanlaiset mieltymykset antaisivat matchin tai ehdotuksen matciin. T. Nätti, hoikka ja kouluttautunut

No minut (miehen) voisit löytää vaikkapa kirjastosta, lenkkipolulta. Hetki sitten olist voinut löytää minut kauppahallista. - Ongelma  taitaa ainakin itselläni olla, että en näissä edellä mainitsemissani paikoissa ole  osannut monestikaan aatella, että yrittäisin "iskeä" itselleni seuraa ja kuka ties sen mahd. kumppanin. - Ja niin taitaa muutkin toimia.

Harvoin myöskään kukaan nainen on lähetynyt näissä paikoissa minua...    Kyse ei ole siitä, että tarvitsisin vaikka rohkaisu ryyppyä voidakseni lähestyä itselkeni vierrasta mutta puoleensa vetväää naista, vaan enempi kai siitä, että tällainen ei kai ole tapana.

Tai sitten vain omasta rajoittuneisuudestani kun sitä kuvittelee ja luulee, että sen oman rakkaansa ja erityisensä löytää ja kohtaa sitten vain jostain, jos niin on tarkoitettu. Ja ellei niin jatkan sinkkuna, kuten tähänkin asti.

Ehkä pohjimmiltani viihdyn liiankin hyvin sinkkuna joka tuntuu toisaalta osin ristiriitaiselta kun kuitenkin samanaikaisesti haaveksin ja unelmoin sen oman rakkaani ja erityiseni löytämisestä ja kohtaamisesta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän