Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisitko työskennellä ainoana naisena miesporukassa?

Vierailija
23.09.2022 |

Ehdoton ei vai mikä ettei? Perustele.

Kommentit (87)

Vierailija
21/87 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokoajan miehet yrittää pokata 😅

No ei yritä.

20 vuoden työuran aikana ehkä pari kertaa joku yrittänyt.

Vierailija
22/87 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs luulet? (nais)inssi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/87 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ja olen tehnytkin sekä nuorena ja kauniina sinkkuna, että hiukan vähemmän nuorena ja hiukan vähemmän kauniina varattuna.

Ainut kerta, kun joku työyhteisöön kuuluva henkilö on yrittänyt minua iskeä, tapahtui vähän vähemmän kauniina ja hiukan vanhempana varattuna työyhteisössä, jossa en ollut ainut nainen.

Vierailija
24/87 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin. Muutenkaan missään työpaikassa ei yksikään mies ole koskaan tullut suoraan ilmaisemaan ihastumistaan ja kiinnostustaan.

Vierailija
25/87 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

OLEN työskennellyt ainoana naisena miestyö yhteisössä. Kun jäin ainoaksi naiseksi, oli alku hämmentävää, mutta kun siihen tottui, ei se mitenkään häirinnyt, vähemmän konflikteja kuin naisvaltaisessa työpaikassa, miesten kanssa tuli toimeen ihan OK.

Vierailija
26/87 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin. Opiskelen miesvaltaista alaa enkä ole koskaan kokenut sukupuoleni olevan mikään ongelma täällä. Toisten kanssa tulen juttuun, toisten en, kuten myös naisten seurassa.

Vierailija
27/87 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse työskentelen ja viihdyn oikein hyvin. Ei ole niin paljon draamaa ja juoruilua kun naisporukassa. Miehet kilpailevat enemmän keskenään, naisilla ei samanlaista kilpailua ole.

Millä tavalla kilpailevat keskenään?

Vierailija
28/87 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin. Opiskelen miesvaltaista alaa enkä ole koskaan kokenut sukupuoleni olevan mikään ongelma täällä. Toisten kanssa tulen juttuun, toisten en, kuten myös naisten seurassa.

Yrityksessä ei ole muita naisia kuin sinä ja joudut työskentelemään yhteistyössä miesten kanssa.

Vierailija
29/87 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut ihastunut työkavereihin, seurustelukumppanit ja nykyinen kumppani on ihan muuta kautta. Ja ihan olen saanut rauhassa olla töissä itsekin.

Terv. bi-nainen joka nyt ei vastaa suoraan kysymykseen, mutta jos nyt ymmärrät pointin...

Vierailija
30/87 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työskennellyt moneen otteeseen ja itse asiassa työskentelen nytkin, tosin tällä hetkellä meitä on vain 3, kaksi miestä ja minä.

Tällä hetkellä kiva porukka mutta aiemmista paikoista joissa ollut enemmän miehiä, voin sanoa että kyllä riittää juoruamista, selkäänpuukotusta, kukkoilua, hierarkiariitoja ja kaikkea mistä naisvaltaisia aloja haukutaan. Tuntuu vaan että ihmiset eivät näe miesten toimintaa niin paheksuttavaa. Toisista selän takana puhuminen on vain jotain tietojen vaihtoa, ei juoruilua. Selkäänpuukotus on kunnianhimoa ja kilpailua. Jonkun ulos savustaminen ja syrjintä on normaalia työyhteisön järjestäytymistä tai mitä lienee. Samoja asioita ne kuitenkin ovat.

Olenkin sitä mieltä että parhaiten toimiva yhteisö on mahdollisimman sekalainen, eli sekä miehiä että naisia useammasta eri ikäluokasta.

Vierailija
31/87 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin. Olen työskennellytkin . Adoptoin työkaverit veljikseni. Olen niin tätihahmo ja luottohenkilö, että kenelläkään ei tule yhtään mitään muuta mieleen kuin että olen sisko. Tai yhdellä tuli ja mentiin naimisiin, mutta häntä ei nyt lasketa

Vierailija
32/87 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti. Mielummin työskentelen miesten kanssa.

Työpaikallani on noin 85 prossaa miehiä.

Yhteisvessaakin käytän välillä, toki molemmilla on myös omansa.

Vierailija
33/87 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen työskennellyt ja parhaaimat duunikaverit naiselle on miehet.Ei mitään lässötyksiä,menkka kipuja jauheta,eikä haukuta aviomiestä tai puhuta uusista meikestä ymm.

Mistä miehet puhuu sitten autoista, naisista?

Vierailija
34/87 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi.

Vierailija
35/87 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti. Mielummin työskentelen miesten kanssa.

Työpaikallani on noin 85 prossaa miehiä.

Yhteisvessaakin käytän välillä, toki molemmilla on myös omansa.

Et tainnut ymmärtää aloitusta. Yrityksessä ei ole muita naisia kuin sinä ja kaikki muut esimiestä myöten ovat miehiä.

Vierailija
36/87 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse työskentelen ja viihdyn oikein hyvin. Ei ole niin paljon draamaa ja juoruilua kun naisporukassa. Miehet kilpailevat enemmän keskenään, naisilla ei samanlaista kilpailua ole.

Millä tavalla kilpailevat keskenään?

Kilpailevat siitä kenellä on kaunein nainen ja parhain auto.

Vierailija
37/87 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäin kollegat yrittää iskuttaa 😞

Vierailija
38/87 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin hyvinkin.

M49

Vierailija