Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaksatko syödä kerralla ravintolapitsan?

Vierailija
23.09.2022 |

Eli meneekö ravintolassa pitsa kerralla, jääkö jotain syömättä ja otatko loput dogibagiin?

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyydän folioo ja käärin siihen loput.

Eikö ne työntekijät kääri vai sinulleko tosiaan annetaan pala folioa?

Kyllä saan folioo palasen kun pyydän ja haluan itse kääriä ne loppu pitsat siihen. En ole mikään uusavuton. 😁

Jos et ole uusavuton niin tee sitten ruokasikin itse.

Tuo ei viitannut siihen vaan siihen,  että ravintolassa maksetaan palvelusta.

Vierailija
42/73 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika monet täällä taitaa tarkoittaa nyt näitä kebab pizzeria ravintoloiden pizzoja, joissa täytteitä ja rasvaa on ihan liikaa. Näistä en ihmettelekkään jos ei ihmiset jaksa näitä syödä.

Mutta jos puhutaan ihan sellaisesta kunnon pizzasta jossa on max 4 täytettä ja niistä 2 on tomaattikastike ja juusto. Siihen kun otat vaikka ibericoa ja basilikaa on 4 täytettä jo kasassa. Näissä annoskoko on huomattavasti inhimillisempi ja maku tuhottoman paljon parempi.

Mitä on iberico?

KVG!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu pizzan koosta ja täytteistä. Viimeksi söin pienehkön pizza, jossa oli tomaattikastiketta, kapriksia, chiliä, oliiveja, basilikaa ja vain vähän juustoa. Sen jaksoi hyvin, kun täytteet olivat kevyet ja juustoa vähän. 

Onpa ollut ankea "pizza".

Vierailija
44/73 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on PIZZA.

"Sekä pitsa että sitaattimuotoinen pizza ovat hyväksyttäviä. Koska sanan tarkoittama ruokalaji on Suomessa jo perin yleinen, suositetaan ensisijaisesti asua pitsa".

https://www.kielikello.fi/-/pitsa

Vierailija
45/73 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika monet täällä taitaa tarkoittaa nyt näitä kebab pizzeria ravintoloiden pizzoja, joissa täytteitä ja rasvaa on ihan liikaa. Näistä en ihmettelekkään jos ei ihmiset jaksa näitä syödä.

Mutta jos puhutaan ihan sellaisesta kunnon pizzasta jossa on max 4 täytettä ja niistä 2 on tomaattikastike ja juusto. Siihen kun otat vaikka ibericoa ja basilikaa on 4 täytettä jo kasassa. Näissä annoskoko on huomattavasti inhimillisempi ja maku tuhottoman paljon parempi.

Mitä on iberico?

KVG!!!

Haista vttu!!!!!!

Vierailija
46/73 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on PIZZA.

"Sekä pitsa että sitaattimuotoinen pizza ovat hyväksyttäviä. Koska sanan tarkoittama ruokalaji on Suomessa jo perin yleinen, suositetaan ensisijaisesti asua pitsa".

👍

Vierailija
47/73 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksaisin ja mielelläni söisin, mutta pyrin syömään fiksuja ja terveellisiä aterioita, joilla pysyn normaalipainossa. Joten pizzaa menee korkeintaan pieni pala silloin tällöin.

Vierailija
48/73 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä on iberico?

KVG!!!

Haista vttu!!!!!!

Pakko kai se on, kun löyhkä tulee sieltä päin. 😂

Vierailija
49/73 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä on iberico?

KVG!!!

Miksi pizzaan jotain espanjalaista sikaa?

Vierailija
50/73 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa, enkä myöskään ota loppua mukaan. En tykkää vanhasta ruuasta.

Vierailija
51/73 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jämsän vaikka ei se sinulle kuulu

Vierailija
52/73 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis jaksan vaikka ei se sinulle kuulu

Vierailija
53/73 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta Jämsä kuuluu?

Vierailija
54/73 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jaksan, mutta sitten meneekin helposti monta tuntia, ennen kuin syön mitään muuta. Jos syön sen pizzan kerralla esim. puolenpäivän aikaan, niin seuraavan kerran syön sitten illalla vielä ennen nukkumaan menoa joskus kahdeksan aikaan, mikä ei tietenkään ole kovin terveellistä syödä kerralla valtavasti ja olla sitten tuntikausia syömättä.

Vierailija
55/73 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä saan folioo palasen kun pyydän ja haluan itse kääriä ne loppu pitsat siihen. En ole mikään uusavuton. 😁

Mitä pahaa siinä on jos helpottaa työntekijöiden taakkaa. Kyllä niillä töitä riittää vaikka käärin itse sen pitsan lopun. Yleensä teenkin itse mutta ravintola ruoka tuo välillä vaihtelua. En nyt kaikkia palveluja tarvitse, mikä homma käy näppärästi itseltänikin. Palvelkoot sitten niitä jotka täyden palvelun tarvitsee. Ei ole kukaan valittanut jos haluan itse kääriä ne loput. 😀

Vierailija
56/73 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksan. Liikun paljon ja kulutus on sen mukaista.

Vierailija
57/73 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä pahaa siinä on jos helpottaa työntekijöiden taakkaa. Kyllä niillä töitä riittää vaikka käärin itse sen pitsan lopun. Yleensä teenkin itse mutta ravintola ruoka tuo välillä vaihtelua. En nyt kaikkia palveluja tarvitse, mikä homma käy näppärästi itseltänikin. Palvelkoot sitten niitä jotka täyden palvelun tarvitsee. Ei ole kukaan valittanut jos haluan itse kääriä ne loput. 😀

Minultakin käy näppärästi homma kuin homma. Voisin valita kalatiskiltä ne parhaimmat palat itse eikä muiden tarvitsisi palvella.

Vierailija
58/73 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on PIZZA.

Moniko ravintola käyttää nimeä pizzeria vai pitseria? Useimmat kaupatkin myyvät pizzoja eivätkä pitsoja. Saarioinenkin tunnetaan pizzoista eikä pitsoista.

https://www.saarioinen.fi/tuotteet/ateriat/pizzat/?gclid=EAIaIQobChMI7u…

Vierailija
59/73 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa, ja syödäänkin aina miehen kanssa pitsa puoliksi. Joskus tekisi mieli sellaisia täytteitä, joista mies ei tykkää (rucola, kana), mutta kestän kuin nainen sen, etten saa. (Ja tietenkin saisin, jos otettaisiin molemmille omat pitsat ja loput mukaan, mutta kylmä tai lämmitetty pitsa ei ole enää oikein hyvää.)

Vierailija
60/73 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä jaksan, mutta sitten meneekin helposti monta tuntia, ennen kuin syön mitään muuta. Jos syön sen pizzan kerralla esim. puolenpäivän aikaan, niin seuraavan kerran syön sitten illalla vielä ennen nukkumaan menoa joskus kahdeksan aikaan, mikä ei tietenkään ole kovin terveellistä syödä kerralla valtavasti ja olla sitten tuntikausia syömättä.

Se on totta että pitsa pitää nälän pois pitkään kun olimme kaveriporukan kanssa reisussa minun syödessä ravintolassa neljän juuston pitsan ja muut söivät kalliit pihvit jollain uuniperunalla niin heillä tuli heti kamala nälkä jo parin tunnin päästä piti niiden mennä taas syömään kun minä pärjäsin sen koko loppu päivän iltapalaan asti sillä pitsalla eikä tullut nälkää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme