Jaksatko syödä kerralla ravintolapitsan?
Eli meneekö ravintolassa pitsa kerralla, jääkö jotain syömättä ja otatko loput dogibagiin?
Kommentit (73)
Riippuu päivästä jabpizxan koosta.
En ole kokeillut, enkä kokeile niin kauan kun saa oikeaakin ruokaa
Vierailija kirjoitti:
Riippuu päivästä jabpizxan koosta.
* ja pizzan
Wtf.
En jaksa. Otan osan mukaan ja syön toisella kertaa.
Ihan normaalista Kotipizzankin pitsasta riittää pariksi päiväksi. En mene ravintolaan syömään pitsaa enkä juuri muutakaan.
Jaksaisin, mutta usein en halua. Siitä tulee vaan väsymys pitkäksi aikaa ja tarvisi melkein ruokalevon päälle, kun syö niin ison latinkin rasvaa ja hiilaria. Mulle sopisi paljon paremmin syödä alkuun salaatteja ja sitten vaan puolikkaan kokoinen pizza siihen päälle. Ei tule juuri käytyä pizzapaikoissa tämän takia, kun ne pizzat on tällaiselle 50-kiloiselle naiselle liian isoja, eikä ne ole enää yhtä hyviä uudelleen lämmitettynä.
Ihme närppijöitä täällä. Tietenkin jaksan.
Olen hoikka ja pienikokoinen mies, noin 70kg, ei ole vielä tullut pizzaa vastaan, josta tulisin täyteen, 2 on kyllä liikaa mutta 1.5 olisi sopiva määrä.
Vierailija kirjoitti:
En ole kokeillut, enkä kokeile niin kauan kun saa oikeaakin ruokaa
Et taida kuulua mihinkään yhteisöön esim. työ-, perhe- tai harrastus porukka, missä yleensä joustetaan enemmistön mukaan.
Vaikkei itse innostu, kyllä sieltä aina syötävää löytyy.
En itse jaksa syödä kaikkea, vaan otan loput mukaan ja syön/joku muu syö myöhemmin kotona.
Jaksan syödä puolikkaan kerralla. Pystyisin vielä tunkemaan väkisin alas 1/4, mutta sitten olen liian täynnä.
Otan puolikkaan mukaani, syön loput vaikka iltapalaksi tai seuraavana päivänä.
Yleensä jaksan. En kuitenkaan välttämättä halua syödä sitä kokonaan kun vähempikin riittää, riippuu tilanteesta (ja pitsasta). Olen hoikka.
Vierailija kirjoitti:
Eikö nuo pizzat oo jo nähty.
Millä tapaa nähty?
mulla on rekku mukana (dog packissa) .... syö loput pitsasta
Jaksan syödä perhekoon ravintolassa.
En jaksa enkä siksi syö pitsoja ravintolassa.