Liian tasainen ja särmätön nainen
Tällainen kuulemma olen.
Joskus aiemminkin mut on jätetty, yks sanoi saatesanoiksi, että hän syttyy siitä kun nainen on oikukas ja haastava (jota minä en ole),
toinen oikein suuttui, kun olin "laimean mielipiteetön" kun hän kysyi mielipidettäni otetaanko kumpaa viiniä ja minä sanoin että "ihan sama, kumpikin käy" (se oli totuus, minusta oli aivan sama, en tunne viinejä).
Miehet kyllä ihastuvat minuun helposti, olen iloinen ja ystävällinen ja ihan ok näköinen, mutta sitten tulen dumbatuksi kun olen niin tylsä. En haasta riitaa, mielialani ei juuri heittele, olen rauhallinen, elämäni on sujuvaa ja mutkatonta, tykkään työstäni, harrastuksistani, talous ja mielenterveys on kunnossa.
Noh, miestä ei tahdo löytyä, mutta eipä kai kaikkea voi saada...
Kommentit (744)
Olisko se se riidan jälkeinen kiihkeä sovintoseksi?
Eikös esimerkiksi Virpi Butt ollut suosittu miesten keskuudessa? Siinä ei jännitystä tai luonnetta puuttunut. Miehen pää sen sijaan...
No näkeehän sen selvästi, että niillä hankalilla ja jopa ihan kauheilla koulu/työpaikka kiusaaja naisilla ja juorukelloilla on AINA mies. Ja jos vanha jättää niin uus löytyy helposti.
Mulla on myös kokemusta siitä, että miehet jotenkin turhautuu kanssani, kun en olekaan sellainen "tyypillinen nainen". Eli hankala ja oikukas prinsessa. Tästä on tullut jopa ihan riitojakin. En mä nyt saakeli suostu alkamaan esittämään jotain narsistista prinsessaa!
Herkkään, kilttiin ja ailahtelevaan naiseen ihastuu usein dominoiva mies.
Minäkin olen tasainen, rauhallinen ja superuskollinen, mikä on mielestäni itsestään selvä asia. Miehen exät olleet niitä jänniä, muiden kanssa flirttailevia ja pettäviä. Mies on varma, että minäkin olen, mutta salaan sen todella taitavasti. Koittaa keksiä, mikä on se mun synkkä salaisuus tms. En kohta enää jaksa tätä, että ei usko, että oikeasti olen just se miten käyttäydyn, enkä salaa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Kun on saanut riittävästi turpaan mieheltä niin voin sanoa ettei se sovintoseksikään enää kiinnosta.
Ei ole kukaan sanonut tuollaista, vaikka tuollainen olen. Ehkä mun seuraan hakeutuu ja minäkin haen niitä, jotka ei kaipaa draamaa. Nykyinen seurustelukumppani on jopa rauhallisempi kuin minä, vaikka luulin, ettei se olisi edes mahdollista.
Just yhdellä foorumilla yksi hyvännäköinen mies sanoi, että draamattomuus olis hänelle hyve naisessa.
Vierailija kirjoitti:
Mulle yks tindermies päätti kertoa pitävänsä sellaisesta. Mietin miten hemmetissä oli edes päätynyt treffeille mun kanssa. Joku tatskattu räväkkä pinkkitukka olisi todennäköisempi sellaisia hänen kanssaan harrastamaan.
Kuvottava tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kukaan sanonut tuollaista, vaikka tuollainen olen. Ehkä mun seuraan hakeutuu ja minäkin haen niitä, jotka ei kaipaa draamaa. Nykyinen seurustelukumppani on jopa rauhallisempi kuin minä, vaikka luulin, ettei se olisi edes mahdollista.
Just yhdellä foorumilla yksi hyvännäköinen mies sanoi, että draamattomuus olis hänelle hyve naisessa.
Ja sit kuitenkin päätyy yhteen jonkun ihkun draamakuningattaren kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla taitaa olla sama ongelma. Ensin saan kehuja kun olen niin järkevä, mutta lopulta se ei olekaan hyvä asia. Monesti miehet selvästi testailee että alanko kimpoilemaan jostain asiasta "niin kuin kaikki naiset". Kun suhtaudun rauhallisesti niin ei kelpaakaan. Eli miehetkin tykkää niistä jännänaisista?
"Miehetkin"? Olet siis kokeillut kaikkia miehiä, vai vain jännämiehiä?
Vierailija kirjoitti:
"Just yhdellä foorumilla yksi hyvännäköinen mies sanoi, että draamattomuus olis hänelle hyve naisessa."
Niinhän ne aina sanoo. Minunkin mies joskus kokeilee kepillä jäätä saadakseen reaktion mutta ilmeisesti olen näyttänyt riittävästi elon merkkejä ettei eroa ole tullut vaikka tosi rauhallinen olenkin. Sanoin hänelle kerran olevani hämmentynyt siitä, että hän vaikuttaa tykkäävän mitä ilkeämpi olen. Ennen tätä mies oli siinä käsityksessä että vain naiset haluaa kusipäitä.
Vierailija kirjoitti:
Niin, tässä olikin varmaan just pointtina se, että miehet useinkin sanovat kaipaavansa draamatonta naista, mutta sitten kuitenkaan eivät sellaista kelpuuta tosielämässä.
Olisiko jollain miehellä tähän jotain mielipidettä?
Vierailija kirjoitti:
Siskoni on aina ollut parisuhteissa teini-ikäisestä lähtien, vaikka on oikutteleva, haastaa riitaa, lokkeilee ja hankala luonteeltaan. Ehkä miehet sitten tykkäävät näistä ns. oman elämänsä haistattelevista Pikku Myy -tyylisistä naisista?
Kyllä, nimenomaa haistattelevista, epäloogisista, itsekkäistä lokkeilija naisista.
Sopuisa ja säyseä nainen on ehdoton ei, mutta niin on myös rehellinen ja välittävä nainen, joka on kuitenkin samaan aikaan vahva, älykäs ja kunnianhimoinen. Ei, naisen täytyy olla mahdollisimman kajahtanut sekopää ja hankala, niin miehet syttyvät.
Olen ollut huomaavinani samaa tässä sinkkuvuosina. No, pistän teorian taas testiin, tulossa kolmannet treffit miehen kanssa jolla on hankala ex. Katsotaan olenko liian tasapainoinen ja järkevä tämän mielestä.
Pieni leikkimielinen kisailu ja sanailu käy flirtistä, joten laimea peesailu tappaa kyllä kaiken jännitteen. Ei kuitenkaan psykoksi tarvitse ryhtyä
Miehet kaipaavat älyllistä haastetta siinä missä itsekin kaipaan mieheltä. Tuollainen aivan sama mitä vaan en tunne viinejä tai paljon muutakaan ei oikein haasta. Äly ja tieto monista asioista nyt vaan on ennen kaikkea kiinnostava piirre.
Ei tarkoita että hakee draamaa jos omaa mielipiteitä.
Eihän tämä oli järkevä / järjetön dikotomia
Eikä kiltti / tuhma dikotomia
Eikä kova / herkkä dikotomia
Tasainen ja tylsä voi olla joskus myös kova.
Epätasainen ja erikoinen voi olla taas herkkä.
Tasapainoinen ihminen ei etsi draamaa. Ap, vielä kohtaat hänet, jonka kanssa asiat sujuvat.