Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rikkaat ja rahattomat 19.10. alkaen

Vierailija
22.09.2022 |

Tunnistitteko mainoksen perusteella ketään? Itse en nimeltä, joitain tuttuja naamoja oli muista ohjelmista.

Kommentit (100)

Vierailija
61/100 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai palkasta väkisin jää enemmän ruokaan ja muihin kuluihin?

62/100 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmevuorotyötä täydellä työajalla tekevän lähihoitajan, jolla on kokemuslisä, nettopalkka on lähes 2000€. Jos tällä Jaakolla asumismenot on vaikka 800€/kk, niin ihan mukavasti hänellä pitäisi jäädä muuhun elämiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/100 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai palkasta väkisin jää enemmän ruokaan ja muihin kuluihin?

Mulla jää palkasta käteen 1219€. Siitä maksan 595€ vuokraa, 20 € puhelinlasku, ~30€ lääkkeet, 60€ sähkö, bussikortti 55€. Säästöön yritän laittaa 100€/kk jos tulee jotain yllättävää.

Mun ruokabudjetti on 89€/ vko. Mutta mä pärjään sillä ihan hyvin.

Vierailija
64/100 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laurin ostoksista jäi ihmetyttämään kaksi pakettia vessapaperia (toinen Rainbown softia, toinen normaalia.) Eikai yksi ihminen niin paljon tarvitse?

Vierailija
65/100 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Kolmevuorotyötä täydellä työajalla tekevän lähihoitajan, jolla on kokemuslisä, nettopalkka on lähes 2000€. Jos tällä Jaakolla asumismenot on vaikka 800€/kk, niin ihan mukavasti hänellä pitäisi jäädä muuhun elämiseen.

Jotain jätetään kertomatta, kulutusluotoista velkoja tms.?

Vierailija
66/100 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laurin ostoksista jäi ihmetyttämään kaksi pakettia vessapaperia (toinen Rainbown softia, toinen normaalia.) Eikai yksi ihminen niin paljon tarvitse?

Toinen taisi olla talouspaperia.

Vierailija
67/100 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saiko toi rahaton sen mökin kertaluontoiseen käyttöön vai ihan kokonaan aina kun haluaa mennä jos mökki vapaana?

Vierailija
68/100 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa mukava jakso. Kaksi sympaattäista miestä, jolla näytti myös synkkaavan keskenään.

Vierailija
69/100 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
70/100 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tota valitusta ulkosaunasta,kai se oli tiedossa silloinkin kun puoliso vielä kuvioissa.Ja ei voi olla kova vuokra tollasessa mökissä.

Vierailija
71/100 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkaat joita työni kautta tunnen (laitetaan rajaksi vaikka useamman miljoonan nettovarallisuus ilman omaa asuntoa) eivät todellakaan menisi tuohon ohjelmaan.

Tuossa jengissä haiskahtaa keskiluokka. Elvistellään autoilla, porealtailla ja luksuslomilla.

Vierailija
72/100 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, Jaakolla on ilmeisesti ollut ongelmia työssään, koska ei ole halunnut ottaa koronarokotetta.

https://www.kaleva.fi/iilainen-jaakko-jaaskelainen-ei-ole-halunnut-otta…

Vierailija
73/100 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaakolla taitaa ollut työmatkaa n. 80 km päivässä, jos Oulussa työskentelee.

74/100 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaakolla taitaa ollut työmatkaa n. 80 km päivässä, jos Oulussa työskentelee.

Ei kannata lähihoitajan palkalla ajaa noin pitkiä työmatkoja, mieluumin sitten vaihtaa lähemmäs työpaikkaa. Eiköhän niitä lastensuijeluyksiköitä ole lähempänäkin tai sitten mennä ihan vaan vanhusten tai kehitysvammaisten hoivakotiin töihin omalla paikkakunnalla.

Vierailija
75/100 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toinen taisi olla talouspaperia.

Ei ollut talouspaperia. Hyllyttelen noita päivittäin, niin paketit kyllä tutut. Mutta ehkä otti vahingossa kaksi vessapaperia

Vierailija
76/100 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhälläkin on oma ylpeytensä. En tarvitse venettä ja 1500 euroa viikkorahaa on liikaa. Olisin käyttänyt vain 80. Itse haluan tulla toimeen omillani. En ihannoi enkä himoitse rikkaiden omaisuuksia. En käy ulkomailla ja elän vaatimattomasti. Vieraille tarjoan aina ruokaa, usein kalaa, vaikka se onkin hintavaa. Haluan tarjota parasta. Jokainen tyylillään.

Vierailija
77/100 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niina luuli että Tove Jansson asuu merihaassa :-)

Vierailija
78/100 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niina luuli että Tove Jansson asuu merihaassa :-)

Turhuuksien turhuus. Tuhlaa 10 000e kuukaudessa?

Viisas sijoittaisi rahat, mutta pröystäily taitaa olla tärkeämpää.

Ällöttävää...eikä toi muija edes ole mikään rikas.

Vierailija
79/100 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse kohtalaisen varakas, mutta en koskaan lähtisi tähän ohjelmaan. Siis että kutsuisin kotiini jonkun ihan että katsoppas, mitä kaikkea meillä on mihin sulla ei koskaan ole varaa. Yrjöttävää toimintaa.

Mulla on jo lähtökohdat olleet niin paljon paremmat kuin monilla (ehjä perhe, onnellinen ja kohtalaisen varakas lapsuus, hyvä mielenterveys, perintö) että en kehtaisi lähteä elvistelemään.

Pyrin antamaan hyväntekeväisyyteen ja teen vapaaehtoistyötä lastensuojelunuorten tukihenkilönä.

Inhottaa ylipainoiset akat, jotka mässäilee ja elvistelee kun

samaan aikaan ihmiset kärvistelee taloudellisilla vaikeuksilla.

Vierailija
80/100 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

62 000 kotitaloutta tippunut Suomessa köyhyyteen Ylen mukaan.

Kiva lähtökohta tässä törkyohjelmassa. Köyhät kyykkyyn...ja kato

tässä on MUN KAIKKI TAVARAT, JOITA SÄ VOIT IHASTELLA.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme