Tässä he ovat: Temptation Island sinkut!
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000009083740.html
Mukava että on vanhempaakin mukana. Jospa pariskunnat eivät ole teinejä ja puoli vuotta seurustelua takana...
Kommentit (455)
Vierailija kirjoitti:
Kommenttien perustella ei tarvitse ihmetellä joidenkin miesten ongelmia löytää naista
Niin onhan se nyt aivan käsittämätöntä, kun eivät lihavaa huoli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kommenttien perustella ei tarvitse ihmetellä joidenkin miesten ongelmia löytää naista
Mutta miksi nainen löytää aina miehen, sama millainen on?
Koska loppupeleissä naisille kelpaa aina mikä tahansa mies kunhan on mies.
Kyllä jokainen mies löytäisi naisen jos olisi valmis laskemaan rimaa tarpeeksi alas, kuten naiset tekee.
Puolet noista naisista ei onnistuisi viettämään edes Kapteeni Ahabia.
Kaskelotti nousee pintaan paapuurin puolella! Miehittäkää harppuunat!!
Kristopher on ollut viisi miestä viikossa-sarjassa ja oli tosi ylimielinen siinä. On myös tiktokkaaja ja sen tyhmän tiktok-Arjan toyboy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä tosi moni puhuu naisten lihavuudesta?
Koska noista naisosallistujista vähintään puolet on lihavia ja miehistä yksi. Miksi lihaville naisille ei naiteta lihavia miehiä, siinä olisi sopiva vastinkappale. Mutta eikun hei, eihän miesten lihavuutta olekaan normalisoitu kuten naisten. Miesten pitää edelleen olla timmissä kunnossa samalla kun naiset voivat olla bodypositiivisia.
Miksi on mielestäsi väärin, jos nainen on lihava ja mies on hoikka? Läskivihaa ja naisvihaa.
Tämä! Samaa ihmeteltiin kun aloin 20 vuotta sitten seurustella nykyisen vaimoni kanssa. Itse olen urheilullisen näköinen ja vaimoni lähes 1:1 Liisan näköinen.
Aikaisemmin seurustelin mallimittaisten naisten kanssa ja saan kyllä huomiota heiltä vieläkin. Mutta en missään nimessä vaihtaisi vaimoani mihinkään. Seksiä on 2 kertaa viikossa ja enemmänkin kelpaisi. Himoitsen vaimoani päivittäin. En ymmärrä mikä ongelma on hyväkuntoisessa miehessä joka on löytänyt sen oikean isommasta naisesta. Lienee miehille joku itsetunto kysymys.
Olen hoikka, siis kevyempi kuin suurin osa naisistakin, ja hyväkuntoinen mies ja kaikki naiset kenen kanssa olen ollut parisuhteessa ovat olleet minua painavampia. Olen ollut tekemisissä hoikkien naistenkin kanssa mutta jostain syystä minua viehättää enemmän sellainen "pehmeys", ei siis lihavuus.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä hienoa havaita millaisia herrasmiehiä Suomesta löytyy, taitaa tälle palstalle eksyä se trollaava yksinkertaisempi aines.
Se ei olekaan yksinkertaisuuden merkki, että menee testaamaan ns. "parisuhdettaan" saarelle tai ostaa tämän täysin naurettavan konseptin ja suostuu seuraamaan ohjelmaformaattia. Tälle koko konseptillehan älykkäämmät nauravat.
Minkä takia tällaista ohjelmaa tehdään? Tyhjäpäät ryyppäämässä?
Missä kommentit sinkkumiehistä? Vai hekö säästyvät arvostelulta?
Ai helvetti tota Liisaa. Miten voi joku olla noin pantavan näköinen
Vierailija kirjoitti:
Samaa mietin mut sen IG:lle ei oikein enää sykkinyt.
Mut jos oisin kännissä niin salettiin bylsisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mietin mut sen IG:lle ei oikein enää sykkinyt.
Mut jos oisin kännissä niin salettiin bylsisin.
Kävin katsomassa IG:n niin pakko oli paiskasta hanskaan. Parempi kyllä noissa iltapäivälehtien kuvissa
No yök, katsooko joku muka tuotaKIN ohjelmaa.. Joutais roskiin samoin kun BB ym samanlaiset, ja jotain järkevää tilalle. Kaikki ohjelmat on joko ulkomailta kopsattuja tai ala arvoisia tai huonoja kotimaisia näyttelijöitä täynnä. Onneksi on maksukanavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko löytänyt uuden sanan, kun toistat sitä langasta toiseen? Toisaalta mitäpä joltain 40-vuotiaalta läskiltä parturikampaajalta voi odottaakaan? Kiitos kun vahvistat stereotypiaa omalta osaltasi.
Taisi osua? Olisi kiva kuulla miten päättelit minun olevan 40-vuotias läski parturikampaaja. Samoilla pohjilla voisin päätellä että äänestit Perusjuomalaisia ja sinua kiukuttaa kun et saa "tasoistasi" naista
Ei osunut. Mutta suhun tais osua se, kun näitä tatuoituja voimaläskejä kritisoidaan. Tunsitko piston sydämessäsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vahva tämä tai halventavat läskiviha kommentit on muutaman katkeroituneen kirjoittamia.
Niin, sitähän ei kannata miettiä että miksi naiset ovat niin lihavia, vaan sitä, että miksi miehet eivät viehäty niistä.
Mä oon Jani, mä nüssin ku kani. Mä tiiän et sä oot mun fani koska sä diggaat mun munastani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullista mutta totta, omassa tuttavapiirissä on tuota pyöreintä naista muistuttava ja häntä himoitsee kaikki miehet. Kehuvat seksikkääksi ja kauniiksi yms. joten vaikuttaa siltä että naisessa pitää olla "mistä ottaa kiinni". Itse en voi käsittää kun en näe ylipainossa mitään seksikästä.
Oletko kateellinen että me pyöreät tytöt saadaan miehiltä huomiota? Miehet ei kuule luuviuluista välitä.
Hyvää mentaaliakrobatiaa, että voit jatkaa keittiössä sikailua. Röh röh.
Rasismia tällänen