Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tässä he ovat: Temptation Island sinkut!

Vierailija
21.09.2022 |

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000009083740.html

Mukava että on vanhempaakin mukana. Jospa pariskunnat eivät ole teinejä ja puoli vuotta seurustelua takana...

Kommentit (455)

Vierailija
301/455 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei osunut. Mutta suhun tais osua se, kun näitä tatuoituja voimaläskejä kritisoidaan. Tunsitko piston sydämessäsi?

Lähinnä myötähäpeää näistä kommenteista

Vierailija
302/455 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kommenttien perustella ei tarvitse ihmetellä joidenkin miesten ongelmia löytää naista

Vahva tämä tai halventavat läskiviha kommentit on muutaman katkeroituneen kirjoittamia.

Niin, sitähän ei kannata miettiä että miksi naiset ovat niin lihavia, vaan sitä, että miksi miehet eivät viehäty niistä. 

Ja täälläkin moni fantasioinut Liisan panemisesta? Ja vielä sen verran lapasia ettei uskalla kertoa kavereille että muhkumpi miellyttää :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/455 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika tuhteja tyttöjä ovat, ei luulisi miehille tulevan pienintäkään houkutusta.

Noi miehet/pojat huomattavasti laadukkaampia ja pari ihan hyvännäköistäkin, joista voisi kiinnostua jos olisi nuorempi.

Eivät ole vaan hompin näköisiä. Naisessakin pitää olla mistä ottaa kiinni, koirat tykkäävät luukasoista, miehet naisista. Pullea tyttö ei ole yhtään vähemmän seksikäs kuin joku luudanvarsi

Vierailija
304/455 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai helvetti tota Liisaa. Miten voi joku olla noin pantavan näköinen

Samaa mietin mut sen IG:lle ei oikein enää sykkinyt.

Mut jos oisin kännissä niin salettiin bylsisin.

Mutta miksi lihava ei kelpaa parisuhteeseen? Kysyn ihan mielenkiinnosta, itse olen normaalipainoinen.

Vierailija
305/455 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta miksi lihava ei kelpaa parisuhteeseen? Kysyn ihan mielenkiinnosta, itse olen normaalipainoinen.

Eikö kelpaa? Viimeiset 10 vuotta on kelvannut.

Ja kyllä edelliset suhteet on ollut ns.normaali painoisten kanssa.

Vakavassa suhteessa vaikuttaa aivan muut asiat kuin painoindeksi. Korvien välistäkin olis mukava löytyä jotain.

Vierailija
306/455 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noi miehet/pojat huomattavasti laadukkaampia ja pari ihan hyvännäköistäkin, joista voisi kiinnostua jos olisi nuorempi.

Eivät ole vaan hompin näköisiä. Naisessakin pitää olla mistä ottaa kiinni, koirat tykkäävät luukasoista, miehet naisista. Pullea tyttö ei ole yhtään vähemmän seksikäs kuin joku luudanvarsi

Jotkut miehet haluavat 10-vuotiaan pojan näköisen naisen joka antaa persettä ja ottaa suihin. Mutta homojahan ei olla, jookosta.

Vierailija
307/455 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika pulskia tyttöjä...

Hiljaa!!!

Kuuluu sanoa muodokkaita!!

Vierailija
308/455 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisasianainen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika pulskia tyttöjä...

Hiljaa!!!

Kuuluu sanoa muodokkaita!!

Lihavia ne ovat.

Vierailija
309/455 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vakavassa suhteessa vaikuttaa aivan muut asiat kuin painoindeksi. Korvien välistäkin olis mukava löytyä jotain.

Toki, mutta jos toinen ei herätä mitään seksuaalista halua, niin eipä siinä korvienvälin sisältö paljoa auta. 

Vierailija
310/455 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kommenttien perustella ei tarvitse ihmetellä joidenkin miesten ongelmia löytää naista

Vahva tämä tai halventavat läskiviha kommentit on muutaman katkeroituneen kirjoittamia.

Niin, sitähän ei kannata miettiä että miksi naiset ovat niin lihavia, vaan sitä, että miksi miehet eivät viehäty niistä. 

Ja täälläkin moni fantasioinut Liisan panemisesta? Ja vielä sen verran lapasia ettei uskalla kertoa kavereille että muhkumpi miellyttää :D

Onkohan nuo trolleja vai sitten jotain feedereitä. Lähinnä tuli lievästi pahoinvointia, kun katsoi hänen kuvaa. No toiset panee nyt vaikka ladon seinässä olevaa reikää.

Vierailija
311/455 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitin lähinnä näitä palstalla läyhääviä miehiä, että miksi heille ei kelpaa isompi nainen muuhun kuin yhden illan juttuun.

Vierailija
312/455 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokohan ovat kokeilleet

https://urly.fi/2NuK

Vierailija
313/455 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi Temptation-konsepti tällä kaudella; miehet vs. ruoka houkuttavat naisia sortumaan. Kumpi voittaa.

Vierailija
314/455 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No johan on valikoima. Kyllä pitäisi olla melko hyvässä humalassa, että edes jollain tasolla noista kiinnostuisi. 

Vierailija
315/455 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitin lähinnä näitä palstalla läyhääviä miehiä, että miksi heille ei kelpaa isompi nainen muuhun kuin yhden illan juttuun.

Ainahan sitä anonyyminä uhotaan ja sitten leperrellään sille omalle kaloriina mussukalle kotona. Kyllä rakas, lisää ruokaa tulossa rakas :D

Vierailija
316/455 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän haiskahtaa defenssit ja kateus, kun jotkut naiset pystyvät olemaan lihomatta valaiksi. 

Vierailija
317/455 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän haiskahtaa defenssit ja kateus, kun jotkut naiset pystyvät olemaan lihomatta valaiksi. 

Vähän haiskahtaa elämänkoulu ja kasvatuksen puute kun kutsuu ihmisiä valaiksi

Vierailija
318/455 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Läskin ja luudanvarren väliin mahtuu paljoa naisia.

Mutta näinhän nää pullukkafetissit asiat aina vääntää.

Vierailija
319/455 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi oli lihava, muutama varmaan normaalipainon ylärajoilla ja loput naiset normaaleja. Ihme urputusta täällä. Itse katsoin taas, että miten ne aina löytää noin pällin näköisiä miehiä ja hyvännäköisiä naisia.

Vierailija
320/455 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi oli lihava, muutama varmaan normaalipainon ylärajoilla ja loput naiset normaaleja. Ihme urputusta täällä. Itse katsoin taas, että miten ne aina löytää noin pällin näköisiä miehiä ja hyvännäköisiä naisia.

Sä ootkin kehopositiivinen lespo.