Tässä he ovat: Temptation Island sinkut!
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000009083740.html
Mukava että on vanhempaakin mukana. Jospa pariskunnat eivät ole teinejä ja puoli vuotta seurustelua takana...
Kommentit (455)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onks toi Meido jo toista kertaa mukana?
Kyllä. Pari vuotta sitten oli jo mukana. Ja tietenkin rötöstausta hänelee. :D Kuten ohjelman formattiin kuuluu :D
https://www.seiska.fi/Telkkari/Rotostausta-paljastui-Temptation-Islandi…
Tästä mies av-mammoille 😂🤣
Parempi tuokin kuin lihava puutarhatonttu
terkkusin. AV-Mamma
Eihän se nyt tule kenellekään yllätyksenä, että naiset kostuvat rikollisista. Pahamaineisimmat rikolliset ovat suosiossaan pop-tähtien luokkaa.
Eihän se nyt tule kenellekään yllätyksenä, ettei naiset kostu itsesäälissä rypevistä puutarhatontuista.
Ei tulekaan, mitä sitten? Mieluummin otetaan turpaansaannin mahdollisuus, mutta pääasia että on jännää.
Ja IN CELit mieluummin vinkuu kun ei saa ketään 😂🤣
Oletko löytänyt uuden sanan, kun toistat sitä langasta toiseen? Toisaalta mitäpä joltain 40-vuotiaalta läskiltä parturikampaajalta voi odottaakaan? Kiitos kun vahvistat stereotypiaa omalta osaltasi.
Vierailija kirjoitti:
Oletko löytänyt uuden sanan, kun toistat sitä langasta toiseen? Toisaalta mitäpä joltain 40-vuotiaalta läskiltä parturikampaajalta voi odottaakaan? Kiitos kun vahvistat stereotypiaa omalta osaltasi.
Taisi osua? Olisi kiva kuulla miten päättelit minun olevan 40-vuotias läski parturikampaaja. Samoilla pohjilla voisin päätellä että äänestit Perusjuomalaisia ja sinua kiukuttaa kun et saa "tasoistasi" naista
Vierailija kirjoitti:
Rosa on nätti. Mutta miksi menee pilaamaan maineensa tällaiseen paskaohjelmaan?
Jospa hänellä on jo tietynlainen maine.
Vierailija kirjoitti:
Taisi osua? Olisi kiva kuulla miten päättelit minun olevan 40-vuotias läski parturikampaaja. Samoilla pohjilla voisin päätellä että äänestit Perusjuomalaisia ja sinua kiukuttaa kun et saa "tasoistasi" naista
Tämähän se aina on. Miksi minä "kilttimies" en saa instababea
Ei sinänsä yllättänyt, mut kävin kattoon ton Liisan IG:n. Näyttää noissa kahdessa tempparikuvassa poikkeuksellisen hyvältä, omat kuvat mitä julkaisee itsestään ei ole kauhean edustavia. Ja ne on mitä se itse haluaa nettiin laittaa.
Tuskin kukaan tuohon "houkutukseen" tulee lankeamaan.
Se on Voi voi uliuliuliuli kokoomuksesta päivää
Naiset näyttää ig-kuvissaan tosi hoikilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt saakeli. Missä ne läskit miehet on? Naisetko ei muka olleet pinnallisia lainkaan ja sen vuoksi tässäkin ohjelmassa on kaikki miehet jotain atleettisia palomiesvartaloita?
Ohjelma on suunnattu pääasiassa naisille, eivätkä naiset hyväksyisi lihavia miehiä viettelijän roolissa. Sellainen, kun ei viettele. Naisten mielestä toiset naiset ovat kauniita ja arvokkaita aina, koska ovat naisia.
Tämä! Naiskatsoja voi samaistua pullukkaan naiseen, mutta lihava mies ei ole kenenkään mielestä kiinnostava.
Ei nyt taida päteä ihan kaikkiin. Itse oon hoikka nainen enkö samaistu noihin kehenkään. Ja mun mies on lihava :D Luonne ratkaisee.
Poikien pitää näköjään varoa kunkkukiusausta.
Tässä nyt missattiin mahdollisuus yhdistää kaksi sarjaa. Suurin pudottaja ja Temptation island. Vikoissa jaksoissa joku mieshistähän olis voinut jopa langeta 😄
Onko kyllä hullua kuvitella, että tuommoset matamit ketään viettelis. Ihan vitsi koko ohjelma.
Vierailija kirjoitti:
Erikoiskaudella voisi olla vain pullukkanaisia ja inceleitä.
Tämä olisi hyvä idea!
Eli erikois-Tempparit, jossa incelit vs. kehopositiiviset "radikaalifeministit". Sitten vielä viina virtaamaan!
Voisin jopa katsoa.
Ehkä lopussa näkisimme "rakkauden" voittavan...
Ehkä lopussa pieni vihainen mies käpertyisi lemmekkäästi naisoletetun uhkeiden muotojen väliin, sivelisi hellästi vihreää siilitukkaa ja hyväilisi kielellään tämän nenärengasta...
Ongelmana näissä ohjelmissa on Suomessa ettei kukaan oikeasti ns. hyvä saalis (fiksu, kaunis/komea, hoikka ja hyvässä työssä) halua osallistua. Näistä ohjelmista menettää vaan maineensa ja joutuu naurunalaiseksi. Ainoastaan nuo wannabe-"julkkikset" ovat niin tyhmiä etteivät tajua sitä. Myötähäpeä on kova, mutta ehkä juuri siksi sitä katsotaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä olisi hyvä idea!
Eli erikois-Tempparit, jossa incelit vs. kehopositiiviset "radikaalifeministit". Sitten vielä viina virtaamaan!
Voisin jopa katsoa.
Ehkä lopussa pieni vihainen mies käpertyisi lemmekkäästi naisoletetun uhkeiden muotojen väliin, sivelisi hellästi vihreää siilitukkaa ja hyväilisi kielellään tämän nenärengasta...
Tässä on vaan se ongelma että tähän formaattiin kuuluu, että sinkut treffailee varattuja. Varattua in celiä ei ole olemassakaan.
Moi mä oon Anneli. Jos housuissas turpoo voit mua pöllönsilmään survoo.
Kommenttien perustella ei tarvitse ihmetellä joidenkin miesten ongelmia löytää naista
Koska tulee ensimmäinen Sini niminen henkilö temppareihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä olisi hyvä idea!
Voisin jopa katsoa.
Ehkä lopussa pieni vihainen mies käpertyisi lemmekkäästi naisoletetun uhkeiden muotojen väliin, sivelisi hellästi vihreää siilitukkaa ja hyväilisi kielellään tämän nenärengasta...Tässä on vaan se ongelma että tähän formaattiin kuuluu, että sinkut treffailee varattuja. Varattua in celiä ei ole olemassakaan.
Voisihan sääntöjä vähän rukata. Vaimon asemasta siellä viettelysten saarella tietysti riekkuisi incelien äipät.
Ja IN CELit mieluummin vinkuu kun ei saa ketään 😂🤣