Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä haluaisin matkustaa ensi kesänä Lontooseen

Lontoo
20.09.2022 |

Olen siellä ollut kerran aiemmin kolme yötä ja oli kyllä niin lyhyt aika tuollaiseen kaupunkiin. Vähintään viikko pitäisi olla, että ehtii vähän enemmän nähdä paikkoja.

Se vain, että pitäisi varmaan lähteä sitten yksin koska meillä ei taaskaan ole miehen kanssa kesäloma yhtä aikaa. Mä tiedän varmaksi koska mun kesäloma on, mutta mies ei vaikka suurella todennäköisyydellä se on heinäkuussa. Mä en voi oman lomani ajankohtaa vaikuttaa muuten kuin sillä tavalla, että joku suostuu vaihtamaan mun kanssa kuukausia.

Kommentit (102)

Vierailija
1/102 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei

Vierailija
2/102 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin lähteä sun kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/102 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä voin lähteä sun kanssa.

Ei kiitos.

Vierailija
4/102 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lontoossa varmasti aika kuluu kuin siivillä vaikka olisi yksin reissussa. Yksin matkustaessa hyvä puoli on se, että saa mennä ja tulla juuri niin kuin haluaa :)

Vierailija
5/102 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheesti kiinnostaa teidän lomasuunnitelmat.

Vierailija
6/102 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauheesti kiinnostaa teidän lomasuunnitelmat.

Miksi sitten avasit aloituksen ja vielä kommentoit? Mun mielestä kummallista, että ei kiinnosta ja silti pitää aloitus avata.

Vierailija
7/102 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lontoossa varmasti aika kuluu kuin siivillä vaikka olisi yksin reissussa. Yksin matkustaessa hyvä puoli on se, että saa mennä ja tulla juuri niin kuin haluaa :)

Joo kyllä siellä ajan saa kulumaan! Saisi kyllä rauhassa kävellä kaupungilla ja nähtävyyksillä eikä koko ajan miehelle sanoa, että hidasta vauhtia. On oikeasti niin ärsyttävää kun mies kävelee nopeasti vaikka mihinkään ei ole kiire kun mä taas haluan katsoa ympärilleni  ja ottaa kuvia enkä vain paahtaa menemään paikasta toiseen.

Vierailija
8/102 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sit haluat nähdä siellä?

Itselle Lontoo on jo suht tylsä arkikaupunki.

Vierailija
9/102 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa mennä touko-kesäkuussa, ennen turistilaumojen hyökkäystä. Käy ainakin Towerissa, se on kiva kohde.

Vierailija
10/102 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin suunnitteilla Lontoon reissu ensi kesänä!

Vierailija
11/102 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siellä on yksin ollessa.

Vierailija
12/102 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lontoo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo kyllä siellä ajan saa kulumaan! Saisi kyllä rauhassa kävellä kaupungilla ja nähtävyyksillä eikä koko ajan miehelle sanoa, että hidasta vauhtia. On oikeasti niin ärsyttävää kun mies kävelee nopeasti vaikka mihinkään ei ole kiire kun mä taas haluan katsoa ympärilleni  ja ottaa kuvia enkä vain paahtaa menemään paikasta toiseen.

Yksinlähteminen voi tosiaankin olla myös positiivinen juttu. Nyt onkin hyvää aikaa suunnitella mitä kaikkea haluat tehdä ja nähdä reissun aikana.

Vierailija
13/102 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene enää ikinä Lontooseen. Olin siellä 7/7 2005. Traumat.

Vierailija
14/102 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä Lontoossa kannattaa tehdä?

Vierailija
15/102 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV royalistien ryhmämatka.

Vierailija
16/102 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lontoo on jotenkin niin yliarvostettu paikka. Ihmisiä sielläkin on ja ne elää siellä arkea.

Lähiöitä on silmänkantamattomiin ja kaupungista pääsee alle puolessa tunnissa täyslandelle.

Vierailija
17/102 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnittelen myös Lontoon matkaa ensi kesänä. Olen käynyt 5 kertaa, aina sinne haluaa palata. Hirveä ikävä. Kiva, että täällä monella on sama suunnitelma.

Vierailija
18/102 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä Lontoossa on niin hienoa?

Vierailija
19/102 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä Lontoossa kannattaa tehdä?

Mikä kiinnostaa vaikka maailman parhaat museot, shoppailua, mennä musikaaliin, käydä pubeissa, kuljeskella ja katsella elämää.

Vierailija
20/102 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi odottaa kesää, kun voit mennä vaikka ensi viikolla.