Nainen, vastaa rehellisesti. Jos pitkäaikaisella exällä on ollut iso, voitko olla tyytyväinen paljon pienempään uudessa suhteessa?
Eli siinä se tuli. Jos olet seurustellut vuosia isomunaisen miehen kanssa ja tottunut siihen, oletko voinut siirtyä tyytyväisenä uuteen suhteeseen paljon pienemmällä varustetun miehen kanssa? Vai aiheuttaako haasteita parisuhteelle?
Kommentit (228)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän ihmiset tykkää eri asioista, ei siinä ole mitään ihmeellistä.
Kyllähän osa tykkää myös paljon peppuseksistä ja osa ei tykkää siitä yhtään.
Miksi sitä on vaikea hyväksyä että osa naisista tykkää isoista kaluista ja osa tykkää enemmän keskikokoisesta.
Onko tässä takana että keskikokoisen on vaikea hyväksyä että joku voi tykätä isommasta?Ihan samahan se on että osa miehistä tykkää isoista rinnoista ja osa pienemmistä.
Keskusteluahan tämä. Moni mies potee oikeasti peniskateutta ja arkuutta. Naisten kehut "iso on ainoa joka antaa multiorgasmin" ei auta asiaa.
Sikäli mikäli väite on edes naisen kirjoittama? Oma vaimoni ei ole saanut isollani kuin kerran kaksi kertaa peräkkäin, kusitauko välissä, muuten jäänyt aina yhteen kertaan. Eli ei ole ollut autuaksi tekevä. Kerran ja kovaa. Siinä se.
Kyllä siinä olisi totuttelua meikäläisenkin 12/3 tikkuun. 😆
m48
Voisin. Kalun koko ei merkitse paljon mitään
No kyllä mmun täytyy myöntää että nykyisen mieheni koko oli piste iin päällä. Edellisellä oli nysä, jota hän halusi laittaa lähinnä takaluukkuun, sillä ei tuntenut tarpeeksi etuluukussa. Olen siis itse laajavehkeinen nainen. En ottaisi enää mniestä jonka kanssa vehkeet eivät ole yhteensopivat.
Vierailija kirjoitti:
No kyllä mmun täytyy myöntää että nykyisen mieheni koko oli piste iin päällä. Edellisellä oli nysä, jota hän halusi laittaa lähinnä takaluukkuun, sillä ei tuntenut tarpeeksi etuluukussa. Olen siis itse laajavehkeinen nainen. En ottaisi enää mniestä jonka kanssa vehkeet eivät ole yhteensopivat.
Idi ootto sinä olet
Vierailija kirjoitti:
m48
Ideaalisen kokoinen penis, jos tarkoitat juhlakuntoa. Jos tarkoitat lepotilan mittoja, niin liian iso.
Kyllä. Kaipaan sitä ihanaa täyttymyksen tunnetta jonka voi saada vain ison peniksen kanssa. Exää en kaipaa yhtään mutta pakko myöntää että hänen ihanan isoa kullia ja meidän täysin tyydyttävää seksiä mietin useinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
m48
Ideaalisen kokoinen penis, jos tarkoitat juhlakuntoa. Jos tarkoitat lepotilan mittoja, niin liian iso.
Sopiva missä mielessä? Toki mahtuu suuhun paremmin kuin mahtimelat, mutta muuten ei ole juuri hurraamista. Juhlakunnossa täällä mitat tiettävästi ilmoitetaan.
m48
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Kaipaan sitä ihanaa täyttymyksen tunnetta jonka voi saada vain ison peniksen kanssa. Exää en kaipaa yhtään mutta pakko myöntää että hänen ihanan isoa kullia ja meidän täysin tyydyttävää seksiä mietin useinkin.
Tässä tämä tulikin. Pienempi mies ei kelpaa naisille, ja parisuhdemarkkinat ovat pelkästään naisen markkinoita, vaikkei itse olisikaan edes hääppöisiä. Mies arvotetaan kalun koon perusteella, pienempi ei riitä. Edelleen - naiset ovat todella pinnallisia noin keskimäärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä tämä tulikin. Pienempi mies ei kelpaa naisille, ja parisuhdemarkkinat ovat pelkästään naisen markkinoita, vaikkei itse olisikaan edes hääppöisiä. Mies arvotetaan kalun koon perusteella, pienempi ei riitä. Edelleen - naiset ovat todella pinnallisia noin keskimäärin.
Miksi tyytyä karvalakkinysään kun saatavilla myös premium kokoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tyytyä karvalakkinysään kun saatavilla myös premium kokoja?
Sun pitäisi itse olla premium, mutta todella premium
Ei kirjoittaisi koskaan näin alhaista juttua. Ovat liian fiksuja moiseen.
Kun on isoa saanut ei tyydy pieneen.
Vierailija kirjoitti:
No pääsee sillä corollallakin joten kuten eteenpäin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No pääsee sillä corollallakin joten kuten eteenpäin
Moi juntit. Itse aiheeseen. Koolla on vain vähän merkitystä
Kommenttisi julkaistaan hyväksynnän jälkeen
Saako mies vastata?
En ole jäänyt kaipaamaan isovarusteista exää missään muodossa. Jos takaluukkuun haluaa joskus vaihtelun vuoksi isoa, se hoituu ihan kätevästi d1ld 0lla. Takaluukussa se iso on ihan kiva, mutta koska en ole p3ppufani, vehkeen ei tarvitse olla iso. Lisäksi iso on oraalinautinnoissa hankala. Mieluiten siis keskikokoinen tai pienempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
m48
Sopiva missä mielessä? Toki mahtuu suuhun paremmin kuin mahtimelat, mutta muuten ei ole juuri hurraamista. Juhlakunnossa täällä mitat tiettävästi ilmoitetaan.
m48
Ihan kaikessa mielessä, sopii kaikkialle ja näyttää hyvältä, on sopusuhtaisen näköinen koon puolesta. Paras koko täsmälleen itselleni.
Voiko sopeutuahölmö kysymys. Miehessä on paljon muutakin kuin penis, joten ei ole ollut ongelmaa.
Ehdottomasti. En välittänyt koskaan täynnä olemisen tunteesta niin paljoa kuin siitä, että voi puristella ja liikkua itselleni orgasmin. Silloin se on paljon voimakkaampi. Johtunee siitä, että vaginani on kapea mutta suht pitkä
En ole ikinä kuullut yhdenkään naisen suusta tuollaisia kehuja. Jos tätä palstaa tarkoitat, niin täällähän on ainakin aiemmin riehunut trolli, joka trollaa ison peniksen ihanuudesta päivittäin. Todennäköisesti joku teini-ikäinen tai teinin tasolle jäänyt mies, joka teeskentelee naista.
En pidä isoista peniksistä (kokemusta on), vaan keskikokoisesta. En tiedä yhtään naista, joka ihailisi isoja peniksiä, kyllä se enemmän on homojen juttu.