Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin viestin mieheni puhelimessa, ylireagoinko?

Harmittaa93
20.09.2022 |

Viime vuonna mies kertoi, että hänen vuosien takainen tinder-juttu (ymmärtääkseni tavanneet vain muutaman kerran useita vuosia sitten), oli laittanut viestiä ja pyytänyt rahaa lainaan, useamman satasen, ja hän oli tämän lainannut. Kiitin, että kertoi rehellisesti tilanteesta, tämä oli mulle ihan ok vaikkakin hieman outoa, ja hän sai rahat takaisin kuten olivat sopineet.

Pari viikkoa sitten mies pyysi vastaamaan äitinsä viestiin kun oli tekemässä muuta, meillä ei ole ollut puhelimien kanssa ikinä mitään salailua. Huomasin whatsappissa, että siellä oli arkistoitu keskustelu, jota en sitten malttanut olla vilkaisematta. Tämä oli viestiketju siitä rahalainasta, ja mies oli siihen kirjoittanut viimeiseksi että on tosi harmissaan siitä että heidän jutusta ei tullut mitään vakavampaa, ja että ei itse ollut tarpeeksi rohkea niin "hyvälle naiselle". Nainen ei ollut vastannut enää mitään tämän jälkeen. Itsellä jäi jotenkin tosi *aska fiilis tästä, ollaan oltu nelisen vuotta nyt yhdessä, niin mun mielestä tarpeetonta harmitella tuollaista toiselle naiselle. En sanonut että näin mitään, koska hävetti että luin sellaista mitä ei selvästi ollut tarkoitettu mun nähtäväksi, mutta en ole oikein pystynyt päästämään asiasta irtikään.

Koittakaa puhua mulle järkeä kiitos ja kertokaa että ylireagoin ihan turhasta, mulla on suuri hylkäämisen pelko ja ei tuo tarkoita että olisi mieluummin tämän toisen naisen kanssa, eihän?

Kommentit (94)

Vierailija
1/94 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo tarkoittaa että rikoit viestintäsalaisuutta ja sait ansaitsemasi rangaistuksen heti.

Pitääkin jonkun tutun naisen kanssa viestitellä tuollainen ketju ja arkistoida se odottamaan että rouva urkkii puhelinta.

Vierailija
2/94 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on jokaisella se joka karkasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/94 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi rakkauden voi kokea vain kerran ja lähes jokainen parisuhde on kompromissi jossa joutuu tyytymään ns kakkoseen.

Vierailija
4/94 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo tarkoittaa että rikoit viestintäsalaisuutta ja sait ansaitsemasi rangaistuksen heti.

Pitääkin jonkun tutun naisen kanssa viestitellä tuollainen ketju ja arkistoida se odottamaan että rouva urkkii puhelinta.

Selkeä pettäjän viesti tämä. Todellakin ap:lla on oikeus saada tietää, että kumppaninsa haikailee toisen naisen perään. Kuka haluaa tuhlata enää yhtäkään lisävuotta tuollaiseen ihmiseen.

Vierailija
5/94 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tasan tarkkaan jokainen meistä välillä miettii olisiko jonkun muun kanssa parempi. Jos et sitä pysty hyväksymään kannattaa mennä kotiin vähän vielä kasvamaan.

Vierailija
6/94 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet nuuskija, ja kärsit nyt rangaistustasi siitä että loukkasit miehen yksityisyyttä lukemalla viestejä jotka eivät sinulle kuulu.

Kaikilla meillä on salaisuuksia ja asioita joita ei haluttaisi puolison tietävän tai näkevän. Osalla pieniä, osalla isoja, suurin osa totaalisen merkityksettömiä pitkällä tähtäimellä jos parisuhde on kunnossa. Mutta nuuskiminen on niin halpamaista, että se on pettämistäkin pahempaa.

Vierailija
7/94 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsit ilmeisesti jonkinlaista synninpäästöä siitä, että menit lukemaan miehen viestejä. Olen samaa mieltä ekan kanssa siitä, että sait rangaistuksesi.

Vierailija
8/94 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti fiksuna naisena vastannut jotain muuta kautta ja sen jälkeen kettu on käynyt kolossa.

Vierailija
9/94 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika p*ska tilanne. Vaikka kysyisitkin mieheltä suoraan että mikä homma, ikinä se ei kertoisi jos juttu olisi niin että tuo ex-säätö oli hänestä kiinnostavampi kuin sinä ja EDELLEEN harmittelee ettei heistä tullut paria.

Vierailija
10/94 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö mitä. Jos minä olisin ollut sinä, olisin ottanut kuvakaappauksen miehen puhelimella tästä keskustelusta ja lähettänyt sen itselleni siitä miehen luurista. Oletan että kyseessä on whatsapp.

Sitten seuraavan kerran kun mies avaa minun ja hänen välisen wap keskustelun, siellä komeileekin kuvakaappaus hänen ja tämän naisen keskustelusta.

Sinä et todellakaan ylireagoi. Itselleni tuo olisi jos ei eron niin ainakin välittömän tauon ja vakavan harkinnan paikka että onko mitään järkeä tai pystyisinkö edes jatkamaan tuollaisen ihmisen kanssa.

Vierailija
11/94 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole iso juttu, miehesi on sinun kanssasi koska haluaa olla sinun kanssasi. Tämä toinen on jo vanha juttu ja miehesi tuskin ajattelee häntä enää. Meillä kaikilla on historiassamme se joku joka ns. karkasi, mutta harvat jää niitä loppuelämäkseen miettimään. Kaikki siirtyy eteenpäin ja etsii uuden, jos siihen vanhaan jää kiinni niin varmasti jää yksin. Unohda ja jatka eteenpäin. Huomaa, että se nainen ei vastannut tuohon viestiin mitään. Hänellä ehkä on myös uusi parisuhde. Ei varmastikaan ole vaanimassa miestäsi.

Vierailija
12/94 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysy sinkkuna. Johan täälkin myönnetään miesten tyytyvän. Sinkkuilu tekee hyvää!

Vierailija
13/94 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
14/94 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaan, ei se nainen selvästi olisi miestäsi huolinut.

Vierailija
15/94 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö mitä. Jos minä olisin ollut sinä, olisin ottanut kuvakaappauksen miehen puhelimella tästä keskustelusta ja lähettänyt sen itselleni siitä miehen luurista. Oletan että kyseessä on whatsapp.

Sitten seuraavan kerran kun mies avaa minun ja hänen välisen wap keskustelun, siellä komeileekin kuvakaappaus hänen ja tämän naisen keskustelusta.

Sinä et todellakaan ylireagoi. Itselleni tuo olisi jos ei eron niin ainakin välittömän tauon ja vakavan harkinnan paikka että onko mitään järkeä tai pystyisinkö edes jatkamaan tuollaisen ihmisen kanssa.

Tämän kommentin on pakko olla joko provo, tai henkisesti todella epästabiilin tai järkkyneen ihmisen käsialaa. Käy juttelemassa jollekin, tarvitset apua.

Vierailija
16/94 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas?

Vierailija
17/94 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi rakkauden voi kokea vain kerran ja lähes jokainen parisuhde on kompromissi jossa joutuu tyytymään ns kakkoseen.

Toi nyt on tota, niiiin lapsellista.

Vierailija
18/94 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kysyisi tai sanoisi mitään, vaan poistuisin miehen elämästä jälkiä jättämättä.

Vierailija
19/94 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo mies tunteella läsnä teidän suhteessa. Yritti kalastella sitä "karannutta", että josko vois alkaa miehesi kanssa jotain taas. 

Jos otat tuon esiin, saat riidan aikaan ja voitte erota. Jos et ota, tuo kärvistää sua ja eroatte kuitenkin myöhemmin. 

Vierailija
20/94 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän kommentin on pakko olla joko provo, tai henkisesti todella epästabiilin tai järkkyneen ihmisen käsialaa. Käy juttelemassa jollekin, tarvitset apua.

Aloitus on ainakin provo. Ei kukaan ala mitään arkistoja penkomaan toisen ollessa vieressä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi