Näin viestin mieheni puhelimessa, ylireagoinko?
Viime vuonna mies kertoi, että hänen vuosien takainen tinder-juttu (ymmärtääkseni tavanneet vain muutaman kerran useita vuosia sitten), oli laittanut viestiä ja pyytänyt rahaa lainaan, useamman satasen, ja hän oli tämän lainannut. Kiitin, että kertoi rehellisesti tilanteesta, tämä oli mulle ihan ok vaikkakin hieman outoa, ja hän sai rahat takaisin kuten olivat sopineet.
Pari viikkoa sitten mies pyysi vastaamaan äitinsä viestiin kun oli tekemässä muuta, meillä ei ole ollut puhelimien kanssa ikinä mitään salailua. Huomasin whatsappissa, että siellä oli arkistoitu keskustelu, jota en sitten malttanut olla vilkaisematta. Tämä oli viestiketju siitä rahalainasta, ja mies oli siihen kirjoittanut viimeiseksi että on tosi harmissaan siitä että heidän jutusta ei tullut mitään vakavampaa, ja että ei itse ollut tarpeeksi rohkea niin "hyvälle naiselle". Nainen ei ollut vastannut enää mitään tämän jälkeen. Itsellä jäi jotenkin tosi *aska fiilis tästä, ollaan oltu nelisen vuotta nyt yhdessä, niin mun mielestä tarpeetonta harmitella tuollaista toiselle naiselle. En sanonut että näin mitään, koska hävetti että luin sellaista mitä ei selvästi ollut tarkoitettu mun nähtäväksi, mutta en ole oikein pystynyt päästämään asiasta irtikään.
Koittakaa puhua mulle järkeä kiitos ja kertokaa että ylireagoin ihan turhasta, mulla on suuri hylkäämisen pelko ja ei tuo tarkoita että olisi mieluummin tämän toisen naisen kanssa, eihän?
Kommentit (94)
Erosimme. Timantti oli lainaillut rahaa pitkin kyliä muillekin vanhoille random hoidoille. Ja SE on tässä se juttu, ei jotkut typerät viestit.
Ap
Lainasi ja sai takaisinmaksun luonnossa.
Vierailija kirjoitti:
Erosimme. Timantti oli lainaillut rahaa pitkin kyliä muillekin vanhoille random hoidoille. Ja SE on tässä se juttu, ei jotkut typerät viestit.
Ap
Tämä en ole minä, ei olla vielä erottu, nukuttiin yön yli ja nyt molemmat töissä.
Mun mielestä omalla tavallaan melkein pahempaa kuin fyysinen pettäminen, siinä voisi sentään väittää että ei ollut tunteita mukana. Meidän piti mennä naimisiin, mutta ei oikein innosta enää, soisi varmaan kuolinvuoteelle asti korvissa, että toinen katuu lopun elämäänsä jotain kuppasta tinder-panoa.
-Ap
Vierailija kirjoitti:
Tosi rakkauden voi kokea vain kerran ja lähes jokainen parisuhde on kompromissi jossa joutuu tyytymään ns kakkoseen.
Nyt kannatta herätä niistä hormooni pöllyistä:)
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin ap:n mies, niin päättäisin suhteen tähän. Joka viikko ap löytäisi uuden syyn mustasukkaisuudelle ja epäilyille, joten suhde olisi kuin vankila, jossa rangaistuksia määrättäisiin lisää joka viikko. Jos ei hyväksy sitä, että miehellä on menneisyys ja tulevaisuus, niin on parasta olla itsekseen. Kukaan ei pitemmän päälle halua jäädä ap:n kuvaamaan suhteeseen, jossa ensisijaisena on epäily, ei yhdessäolo nyt ja tässä.
Ja ap:lle tiedoksi: joka kerta sun kanssa se mies kuvittelee, että olet joku muu. Silmät kiinni, kyllä se onnistuu.
Jos ei halua jäädä sellaiseen suhteeseen niin ei tarvitse, en usko että kumpikaan jää. Ihan oma vika jos nyt ensisijaisena on epäily, mä olen ollut 4v ensisijaisesti nyt ja tässä, yhdessä ollen, ja silti tulee puukkoa selkään.
Tottakai miehellä on menneisyys, on minullakin, mutta on ihan eri asia miten sen menneisyyden suhteen toimii. Jos on tärkeämpää päästä kerran vielä kisuttelemaan jotain puolen vuosikymmenen takaista pillua, mitä keskittyä siihen tulevaisuuteen, niin olkoot.
-Ap
Ensinnäkin onhan se ap:n mies pitänyt yhteyttä tinderpanonsa kanssa enemmänkin, jos on sille rahaakin mennyt lainaamaan. Ei kukaan lainaa jollein satunnaiselle tuttavuudelle rahaa tosta vaan. Rahanlainauksen tavoitteena on ollut yhteydenpito naiseen. Tän takia monet miehet tekee palveluksia "ystävänaisille", koska kuvittelevat/toivovat saavansa vielä pesää.
Toiseksi miehen viesti on ihan selvää tunnustelua. Jos nainen olisi antanut vihreää valoa niin ap olisi jätetty jo, kun mies olisi juossut kiireen vilkkaa tän tindermirkkunsa luo. Tee ap tästä johtopäätöksesi.
Mies selvästi pyrki, tinder ihastuksensa selkään.
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin onhan se ap:n mies pitänyt yhteyttä tinderpanonsa kanssa enemmänkin, jos on sille rahaakin mennyt lainaamaan. Ei kukaan lainaa jollein satunnaiselle tuttavuudelle rahaa tosta vaan. Rahanlainauksen tavoitteena on ollut yhteydenpito naiseen. Tän takia monet miehet tekee palveluksia "ystävänaisille", koska kuvittelevat/toivovat saavansa vielä pesää.
Toiseksi miehen viesti on ihan selvää tunnustelua. Jos nainen olisi antanut vihreää valoa niin ap olisi jätetty jo, kun mies olisi juossut kiireen vilkkaa tän tindermirkkunsa luo. Tee ap tästä johtopäätöksesi.
Ei jätetty, mutta petetty kyllä. Miehet harvemmin luopuvat pi lluistaan ennen kuin on pakko.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin ap:n mies, niin päättäisin suhteen tähän. Joka viikko ap löytäisi uuden syyn mustasukkaisuudelle ja epäilyille, joten suhde olisi kuin vankila, jossa rangaistuksia määrättäisiin lisää joka viikko. Jos ei hyväksy sitä, että miehellä on menneisyys ja tulevaisuus, niin on parasta olla itsekseen. Kukaan ei pitemmän päälle halua jäädä ap:n kuvaamaan suhteeseen, jossa ensisijaisena on epäily, ei yhdessäolo nyt ja tässä.
Ja ap:lle tiedoksi: joka kerta sun kanssa se mies kuvittelee, että olet joku muu. Silmät kiinni, kyllä se onnistuu.
Hohhoijaa, kaikenlaisia törppöjä sitä löytyykin.
Vierailija kirjoitti:
Luulet että suhde on sulle tällä hetkellä kiva täysihoitola jossa nainen tekee kaiken eteesi muttei saa odottaa sulta mitään. Ei välittämistä, ei uskollisuutta, ei mitään. Kunhan et hakkaa tai petä (ainakaan silleen että nainen saisi tietää) niin hänen kuuluisi olla tyytyväinen suhteessa.
Ellei tämä ole provo niin kysyn, että miksi ihmeessä haluat olla tällaisessa suhteessa muutenkaan. Oletko niin köyhä ettei ole varaa siivoojaan ja ruoanlaittajaan vai niin betanahjus ettet saa kuin valehtelemalla jallitettua itsellesi kotipiikaa?
Vierailija kirjoitti:
Omituista, että kysyy edes joltain Tinder-säädöltä rahaa lainaa.
Mä ottaisin asian puheeksi, kun selkeästi vaivaa, pienen valkoisen valheen turvin eli "vahingossa painoin jotain ja lävähti joku keskustelu eteen missä olit säätöäsi kaivannut. Mikä homma?".
Mä oon just niin yliajattelija et mulle kyllä toi ois paha paikka ja ajattelisin et oon joku kakkosvaihtoehto kun ei sitä ykköstä saa.
Tämä on ihan hyvä. Koska muutenkin sait luvan mennä hänen puhelimelleen ja whatsappiin, voisit sanoa, että tämä tuli eteen heti whatsapissa ja painoit sitä vahingossa. Että mikäs juttu tämä on?
Jos hirveä suuttuminen seuraa, niin siitä voi päätellä jo paljon.
"...mies oli siihen kirjoittanut viimeiseksi että on tosi harmissaan siitä että heidän jutusta ei tullut mitään vakavampaa, ja että ei itse ollut tarpeeksi rohkea niin "hyvälle naiselle". Nainen ei ollut vastannut enää mitään tämän jälkeen.."
Tämä ei tarkoita, etteikö ollut vastannut. Tämä ei tarkoita muuta kuin että tämä oli arkistoitu.
Vierailija kirjoitti:
Menneisyyden ja tulevaisuuden hyväksyminen ei tarkoita sitä että tarvitsee hyväksyä miehen suhteen aikainen kiinnostus johonkuhun muuhun. Olet ihan oikeassa että ap:n mies todennäköisesti kuvittelee hänet joksikin muuksi. Sen takia ap:n tulisi jättää koko mätisäkki äijä.