Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin viestin mieheni puhelimessa, ylireagoinko?

Harmittaa93
20.09.2022 |

Viime vuonna mies kertoi, että hänen vuosien takainen tinder-juttu (ymmärtääkseni tavanneet vain muutaman kerran useita vuosia sitten), oli laittanut viestiä ja pyytänyt rahaa lainaan, useamman satasen, ja hän oli tämän lainannut. Kiitin, että kertoi rehellisesti tilanteesta, tämä oli mulle ihan ok vaikkakin hieman outoa, ja hän sai rahat takaisin kuten olivat sopineet.

Pari viikkoa sitten mies pyysi vastaamaan äitinsä viestiin kun oli tekemässä muuta, meillä ei ole ollut puhelimien kanssa ikinä mitään salailua. Huomasin whatsappissa, että siellä oli arkistoitu keskustelu, jota en sitten malttanut olla vilkaisematta. Tämä oli viestiketju siitä rahalainasta, ja mies oli siihen kirjoittanut viimeiseksi että on tosi harmissaan siitä että heidän jutusta ei tullut mitään vakavampaa, ja että ei itse ollut tarpeeksi rohkea niin "hyvälle naiselle". Nainen ei ollut vastannut enää mitään tämän jälkeen. Itsellä jäi jotenkin tosi *aska fiilis tästä, ollaan oltu nelisen vuotta nyt yhdessä, niin mun mielestä tarpeetonta harmitella tuollaista toiselle naiselle. En sanonut että näin mitään, koska hävetti että luin sellaista mitä ei selvästi ollut tarkoitettu mun nähtäväksi, mutta en ole oikein pystynyt päästämään asiasta irtikään.

Koittakaa puhua mulle järkeä kiitos ja kertokaa että ylireagoin ihan turhasta, mulla on suuri hylkäämisen pelko ja ei tuo tarkoita että olisi mieluummin tämän toisen naisen kanssa, eihän?

Kommentit (94)

Vierailija
41/94 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin tuo viesti oli laitettu? Kyllä minä ainakin jäisin vähän "suu auki", jos mieheni haikailisi vieläkin jonkun hoidon perään, joka on ollut ennen minua.

Tippuisi pohja koko suhteelta ja miettisin vain, olenko ollut koko ajan vain "se ainut, jonka sain". Että mitkä ovat miehen motiivit olla kanssani, jos jonkun vanhan Tinder-tapailusuhteen kaatuminen vielä 4 yhteisen vuoden jälkeenkin harmittaa.

Tämä nyt on ihan päinvastaista kuin ap toivoi, mutta näin minusta tuossa tilanteessa tuntuisi, enkä yhtään ihmettele, että ap:lla on p*ska fiilis.

Vierailija
42/94 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, siis vuosi sitten. Eli kantani asiaan ei muutu.

-41

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/94 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lopettaisi vuosien suhdetta vain sen takia, että mies on pahoitellut jonkin sata vuotta vanhan Tinder-jutun päättymistä. Tuskinpa hän öitään valvoo sitä naista miettien.

Vierailija
44/94 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo nyt maailmanloppu ole. Ei välttämättä ole edes tarkoittanut mitään. Todella monet miehet kokoajan jahtaavat naisia, vaikka olisi ihana oma vaimo kotona.

Miehellä varmaan joku fantasia siitä tindermuijasta. Eivät ehtineet tuntea kunnolla.

Hän on kuitenkin vielä sinun kanssasi. Jos jotain on tapahtunut niin mies on valinnut sinut.

Vierailija
45/94 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet nuuskija, ja kärsit nyt rangaistustasi siitä että loukkasit miehen yksityisyyttä lukemalla viestejä jotka eivät sinulle kuulu.

Kaikilla meillä on salaisuuksia ja asioita joita ei haluttaisi puolison tietävän tai näkevän. Osalla pieniä, osalla isoja, suurin osa totaalisen merkityksettömiä pitkällä tähtäimellä jos parisuhde on kunnossa. Mutta nuuskiminen on niin halpamaista, että se on pettämistäkin pahempaa.

Sanoo pettäjä.

Kuinkahan moni pettäjä on viimeiseen saakka kiistänyt, miltei kuvaannollisesti housut kintuissa, ja puhelinta selaamalla on petetty saanut asiasta varmuuden.

Kumpikohan halpamaisempi?

Vierailija
46/94 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi rakkauden voi kokea vain kerran ja lähes jokainen parisuhde on kompromissi jossa joutuu tyytymään ns kakkoseen.

Kunpa saisikin sellaisen parisuhteen missä saa kakkosta.

Vierailija
47/94 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi,ei sulla mitään miestä ole.

Tylsimmästä päästä oleva provo 🤮

Vierailija
48/94 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satutäti taas vauhdissa 😆😆

Vierailija
49/94 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä myös ihmettelen miten joku vanha tinder-juttu pyytää (yllättäen?) rahaa mieheltä lainaksi.

Minusta rahan lainaaminen ihan yks kaks ellei ole sillä hetkellä keskenään suhteessa on outoa.

Miten tälle naiselle tuli miehesi mieleen rahan puutteen iskiessä?

Elleivät olleet tinder-jutun jälkeen missään yhteyksissä.

Ja tietysti myös, että mies lainasi hänelle rahaa.

Ja miksi mies oli tuon yhden ko. keskustelun arkistoinut.

En tiedä tinderistä enkä watsupista omakojhaisesti mitään, joten olen ummikko näissä, mutta muuten elämää kokenut ihminen.

Vierailija
50/94 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos nainen olisikin ollut kiinnostunut?

Vierailija
51/94 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo tindernainen oliskin vastannut, että niin muakin jäi harmittamaan ja olen kaikki nämä vuodet miettinyt sua ja blaablaa. Mitä tästä olisi seurannut?

A. Mies olisi sanonut, että "olen onnellisessa parisuhteessa, mutta muistan sut hyvällä ja toivon sulle kaikkea hyvää elämääsi."

B. Tavataanko?

Vierailija
52/94 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se nainen ja ap:n mies ovat oleet tekemisissä muutenkin huosi sitten. Eihän nyt kukaan ota vuosien päästä yhteyttä johonkin menneisyyden tindertreffiin ja pyydä rahaa lainaksi. Mies on tainnut kertoa vain osatotuuden.

Vierailija
53/94 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on jokaisella se joka karkasi.

Ei ole

Vierailija
54/94 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tasan tarkkaan jokainen meistä välillä miettii olisiko jonkun muun kanssa parempi. Jos et sitä pysty hyväksymään kannattaa mennä kotiin vähän vielä kasvamaan.

Ja jokainen nainen tasan tarkkaan haluaa olla vain se yksi ja ainoa, omistaa miehen ajatuksetkin.

Vierailija
55/94 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ylireagoinut. Sianjättöä suosittelen.

Vierailija
56/94 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti mies ajattelee tätä toista monesti paniessa.

Vierailija
57/94 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo on vaimo ja tyttöystävät pysyy tyttöystävinä.

Vierailija
58/94 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituista, että kysyy edes joltain Tinder-säädöltä rahaa lainaa.

Mä ottaisin asian puheeksi, kun selkeästi vaivaa, pienen valkoisen valheen turvin eli "vahingossa painoin jotain ja lävähti joku keskustelu eteen missä olit säätöäsi kaivannut. Mikä homma?".

Mä oon just niin yliajattelija et mulle kyllä toi ois paha paikka ja ajattelisin et oon joku kakkosvaihtoehto kun ei sitä ykköstä saa.

Vierailija
59/94 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Koittakaa puhua mulle järkeä kiitos ja kertokaa että ylireagoin ihan turhasta, mulla on suuri hylkäämisen pelko ja ei tuo tarkoita että olisi mieluummin tämän toisen naisen kanssa, eihän?"

Olen pahoillani, mutta sitähän se juuri tarkoittaa. Mitä muuta se voisi tarkoittaa? Mies on itse kirjoittanut, että häntä harmittaa ettei seurustele tämän toisen naisen kanssa. Millä sen saisi käännettyä sun kannalta mitenkään merkityksettömäksi asiaksi. Toki tuon viestin kirjoittamisen jälkeen on voinut alkaa arvostaa teidän suhdetta, mutta se on epätodennäköistä kyllä kun (jos oikein ymmärsin) on ensin 3 vuotta haikaillut toisen perään ja harmitellut kun ei tätä saanut. 

En mä kyllä voisi olla tuosta mitään sanomatta miehelle. 

Vierailija
60/94 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei onko sinulla oikeasti kaikki kotona?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän