Onko paha jos kehuin työkaverinaisen tissejä kauniiksi illanvietossa saunan pukkarissa?
Oltiin juuri tultu saunasta. Itse hän jotenkin otti pienet tissinsä puheeksi ja minä jatkoin freudilaisella lipsahduksella, että mielestäni ne ovat oikein kauniit ja käteensopivat.
Onneksi alalla ei ihan herkät pärjää. Sain toki myöhemmin kuulla kuittia: "etkö muista että kehuit mun tissejä".
Taas sai hävetä.
M41
Kommentit (22)
Ihan ok vastaus tuo on minusta, jos hän otti itse ensin asian puheeksi. Ihan mielenkiinnosta: oliko teillä siellä sekasauna? Vai mitä teit naisten pukkarissa?
0/5 no älä lannistu, uusi provo vaan tulille
Vierailija kirjoitti:
Ihan ok vastaus tuo on minusta, jos hän otti itse ensin asian puheeksi. Ihan mielenkiinnosta: oliko teillä siellä sekasauna? Vai mitä teit naisten pukkarissa?
Sekasauna ja sama pukkari, ei tollasissa kesämökkijutuissa mitään naisten pukkareita ole erikseen.
Sellaista homoilua siellä, kehuitaan toisten man boobseja...
No, sattuuhan noita. Onneksi sinulle taisi sattua nainen, joka ei pahastu ja otti huumorilla. Jos saunassakin olitte. Jossain toisessa tilanteessa voisit olla esimiehesi puhuttelussa.
Vierailija kirjoitti:
Vahingossa menin väärään ja näin
Ap
Onhan hän otettu kehuista, vaikka esittäisikin feministiä.
Vierailija kirjoitti:
No, sattuuhan noita. Onneksi sinulle taisi sattua nainen, joka ei pahastu ja otti huumorilla. Jos saunassakin olitte. Jossain toisessa tilanteessa voisit olla esimiehesi puhuttelussa.
Ei siis menin vanhoissa naisten pukkariin. En sauno itse ollenkaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mutta sitten tinderissä olin laittanut hänelle ruksia niin tästäkin sain kuulla.
ap
Ei kiinnosta sun mielikuvitusduunin mielikuvitussaunaillat.
Missään asiallisessa työpaikassa ei sekasaunota, mutta toki noin voi käydä kuuden promillen tilassa jossain kolme äijää ja etukuormaaja -tasoisessa kiinteistönhuoltofirmassa, johon pääsee töihin jopa piikkihuumeiden käyttäjät.
Ei mitään hävettävää. Siitä kesäromanssi vaan pystyyn ja maistelemaan niitä tisuja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekasauna ja sama pukkari, ei tollasissa kesämökkijutuissa mitään naisten pukkareita ole erikseen.
Eikä tollaisiin saunailtoihin lähde kuin Jorma ja Tero telakoitumaan yhdessä 48 kaljatölkin kanssa.
Typerin tositarina noista on yksi paljuilta, jossa Yrittäjä itse oli kännissä heti aamusta ja kun työväki valui paikalle, alkoi paljun lämmitys, jota tehtiin niin hartaasti, että lopulta vesi kiehui eikä kukaan (onneksi?) päässyt paljuun.
Työttömän persusen seksifantasia, osa miljoona.
Huoris saa erektion sanasta nainen, joten se käyttää aina ilmaisua työkaverinainen, tapailunainen, tapailumies jne. Se on pikkasen (paljon) vajaa päästään.
Ai kumma juttu, että ihan mielikuvitusnaisen tissejä kehuit etkä omia riippuvia miestissejäsi, ap. Kokeile voiko niitä läpsytellä kädellä läisk läisk läisk
Ap on itse oma naisensa. Tälläkin hetkellä todennäköisesti istuu lantun päällä yrittäen saada sen sujahtamaan anukseensa.
Meillä oli yhdessä firmassa sihteerillä ihan järkyttävän isot ja mahtavat tissit. Kyllä niitä mielellään saunassa katseli.
Onneksi täällä saa piristystä tylsään työpäivään. Jossain threadsissa on haukat oitis teilaamassa, mutta täällä on vähän huumoriakin.
Siihen osaa vastata vain arvioinnin kohde itse , puolestaloukkaantujien mielipiteistä ei kannata välittää!