Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Abi oli ottanut kirjoituksiin alkoholittoman punaviinin ja tasokkaan juustolajitelman

Vierailija
20.09.2022 |

Miksi ylioppilaskirjoituksiin raahataan jättieväät XD

https://www.hs.fi/kaupunki/helsinki/art-2000009081326.html

Kommentit (83)

Vierailija
1/83 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin sitä pitää.

Vierailija
2/83 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestääkö se päivä 6h? Pitäähän sitä nyt ihmisen suositusten mukaan pupeltaa jo tuossakin ajassa vähintään 3 kertaa ettei verensokeri laske :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/83 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä otin retkikeittimen ja pari perunaa. Keitin siinä samalla kun skriivailin. Hyviä perunoita oli.

Vierailija
4/83 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen ei tarvitse syödä kokoajan. Ruuansulatus ja suolisto voi paremmin kun lopettaa tuon parin tunnin välein syömisen. Verensokerin kuuluu laskea jotta kehon rasva-aineenvaihdunta toimii oikein. Terveellä siitä ei ole haittaa.

Vierailija
5/83 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli 20 v. sitten mukana suolakeksejä, kirsikkatomaatteja, viinirypäleitä ja valmiiksi pilkottua Fazerin sinistä. Jonkin verran niitä napsin, mutta ei siinä paljon ehtinyt keskittyä syömiseen.

Vierailija
6/83 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä otin retkikeittimen ja pari perunaa. Keitin siinä samalla kun skriivailin. Hyviä perunoita oli.

Miksi edes kirjoitat mitään tällaista?

Vierailija
7/83 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun yritän olla fiksu ja nokkela ja sellaista.

Vierailija
8/83 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä jos tykkää samalla natustaa jotain.

Vierailija
9/83 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kestääkö se päivä 6h? Pitäähän sitä nyt ihmisen suositusten mukaan pupeltaa jo tuossakin ajassa vähintään 3 kertaa ettei verensokeri laske :D

Jos koulu ei ole nurkan takana, ennen kirjoitusten alkua menee helposti jo sen 2h syömättä. Meillä ohjeistus oli että paikalla oltava 1h ennen kokeen alkua.

Jos on tekemässä koetta 6h ja on kotona vaikka tunnin päästä lopetuksesta, jopa lyhyen matematiikan i- arvosanan saanut voi laskea, että tästä tulee 9h. 2h lisäajalla 11h. Siinä ajassa ehtii monelle tulla jo pikkuisen nälkä.

Vierailija
10/83 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään kommentti ei liity punaviinipulloon ja juustolajitelmaan. Minä tein niin ja minä tein näin + muut besserwisseröinnit päälle . Huoh.

Vierailija
11/83 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun yritän olla fiksu ja nokkela ja sellaista.

Älä yritä esittää mua. En mä ole fiksu enkä nokkela.

Vastasin typerästi koska aloituksessakin ollana muka niin huvittuneessa mielentilassa.

Vierailija
12/83 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli sikanautaa ja juustoperunoita. Palanpainikkeeksi alkoholitonta olutta.

Vierailija
13/83 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keitto, muusi vai siitä väliltä? Kai sulla sentään oli silliä mukana, että muutkin sai edes hajut?

Vierailija
14/83 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulle ainakin tuli kiljuva nälkä kesken kirjoitusten, kuitenkin tunti meni pelkästään matkaan että pääsi paikalle ja siihen odottelut ym. päälle. Vaikkei koko kuutta tuntia olisikaan kokeessa niin ainakin itse olisin varmaan pyörtynyt ilman eväitä. Ja mitä sitten jos jollain on hyvät ja runsaat eväät, se voi motivoida keskittymään. Kaikessa ihmiset näkevätkin tilaisuuden koittaa kohottaa surkeaa itsetuntoaan, "HUHHUH, silloin ku minä olin nuori, blaablaa".

Vierailija
15/83 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän on todettu että viini on ollut alkoholitonta, kun mitään etikettejä ei saa olla.

Vierailija
16/83 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin evääksi lempisuklaatani. Se auttoi tosi hyvin. Syöminen oli helppoa ja hiljaista, sain hyvin energiaa. Ja tuli rauhallisempi, levollisempi mieli suklaata syödessä, sain silloin pidettyä ikään kuin minitauon ja rentoutuminen auttoi ajatustyössä.

Vierailija
17/83 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taisi aikoinaan olla pari sulhaspiirakkaa, viinirypäleitä, kirsikkatomaatteja ja suklaata. olikohan myös bisbis laku ja tietenkin vesipullo. Kaikki tuli kyllä syötöyä ja en todellakaan olisi pärjännyt ilman eväitä. 

Vierailija
18/83 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, lisäks oli itse kaadetun hirven vasan grillattua sisäfilettä. Tuli se juustopelle kateudesta vihräksi

Vierailija
19/83 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mäkin vähän ihmettelin kun joillain oli kirjoituksissa sellainen iso korillinen ruokaa mukana. Se on kuitenkin maks. 6h. Mulle taas tavarat tarkastava opettaja päivitteli että miten meinaat pärjätä kun ei ole edes vesipulloa mukana :D no, hyvin pärjäsin, ekoissa kirjotuksissa oli sämpylä, mutta en edes syönyt sitä niin vikoihin menin ilman eväitä. Mutta siis en nyt tunne itseäni mitenkään paremmaksi, ottakaa vaan niin isot eväät kuin haluatte.

Vierailija
20/83 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jestas. Niin pitkä se koe ei ole etteikö terve ihminen sitä syömättä kestä. Minulla oli aikoinaan vesipullo ja sitäkään en juonut kokonaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan