Abi oli ottanut kirjoituksiin alkoholittoman punaviinin ja tasokkaan juustolajitelman
Miksi ylioppilaskirjoituksiin raahataan jättieväät XD
Kommentit (83)
Itse toin autenttisen andalucialaisen tapaslautasen jonka huuhdoin alas paikallisella caber sauvignolla. Tosin mehupullosta etteivät tunnistaneet, tuntui juntilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä otin retkikeittimen ja pari perunaa. Keitin siinä samalla kun skriivailin. Hyviä perunoita oli.
Keitto, muusi vai siitä väliltä? Kai sulla sentään oli silliä mukana, että muutkin sai edes hajut?
Mulla oli kattilallinen hernekeittoa ja ruisleipää. Muut sai sitten hajut.
Minulla oli liekitettyä sikaa, hanhenmaksapalleroita ja hienointa tsamppanjaa. Oli erittäin maukasta viuliorkesterin säestämänä.
Mulla oli aikoinaan alkoholitonta valkkaria ja patonkia.
Juustot on sikäli ongelma, että jos on hyvää juustoa niin ne voi haista ja sotkea sormet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä otin retkikeittimen ja pari perunaa. Keitin siinä samalla kun skriivailin. Hyviä perunoita oli.
Miksi edes kirjoitat mitään tällaista?
Muistatteko vielä vitsti, silloin noin 8-vuotta sitten kun ei loukkaannuttu vitseistä ja ne e keri sanasta.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisen ei tarvitse syödä kokoajan. Ruuansulatus ja suolisto voi paremmin kun lopettaa tuon parin tunnin välein syömisen. Verensokerin kuuluu laskea jotta kehon rasva-aineenvaihdunta toimii oikein. Terveellä siitä ei ole haittaa.
Nää verensokerihössöttäjät on suloisia. Parin-kolmen tunnin välein pitäis jotain naposteltavaa saada ettei vaan verensokeri laske.
Yllättävää kyllä tällä tekniikalla saadaan se verensokeri pysyvästi ylös (diabetes 2typ) ja silti pitää napostella jatkuvasti?
Vierailija kirjoitti:
Yksikään kommentti ei liity punaviinipulloon ja juustolajitelmaan. Minä tein niin ja minä tein näin + muut besserwisseröinnit päälle . Huoh.
Minun liittyi, sanoin että mikäs siinä jos tykkää samalla natustaa jotain
Vierailija kirjoitti:
Kestääkö se päivä 6h? Pitäähän sitä nyt ihmisen suositusten mukaan pupeltaa jo tuossakin ajassa vähintään 3 kertaa ettei verensokeri laske :D
Joillain 8 h jos on terveyssyistä myönnetty lisäaikaa
Alkoholitonta punkkua, siis mehua?
Tämä pahenee koko ajan. Teineillä on myös uusimmat iPhonet, koska muuten on NOLO ja KÖYHÄ! Vaatteet kalleimpia merkkivaatteita.
Sitten yliopisto-opinnot aloittaessaan teini muuttaa kalliiseen yksiöön tai vanhempien omistamaan sijoitusasuntoon. Monilla on autokin, vanhemmat maksaa!
Köyhien kakaroilla onkin sitten vähän vaikeampaa, kilpavarustelukilvassa on mahdotonta pysyä mukana. Voitte varmaan arvata, että varakkaiden pennut verkostoituvat keskenään ja työpaikat menee näille kermaperseille, koska heidän vanhempansa on töissä alan työpaikoissa ja suhteita löytyy.
Selvästi on lukenut tätä palstaa kun evääksi kelpasi vain tasokkaat suolapalat.
Minäkin muistan että osa yo-kokelaista tuli kakkupalojen (!) kanssa lökäpöksyissä ja villasukissa.
Minulla oli kauhea stressi kirjoituksista ja ajattelin itse että haluan tuntea oloni itsevarmaksi. Laitoin siis juhlameikin, korkkarit ja mekon. Kokeen jälkeen lähdettiin kavereiden kanssa kaljalle.
Meidän abilla oli myös hovimestari mukana tarjoilemassa, ei halunnut vaikuttaa moukalta.
Ihanko totta on tuo juttu alkoholittomasta punkusta ja juustolajitelmasta kirjoituksissa? Jos on, niin saiko viedä eväät saliin? Juustot lemuavat melkoisesti, sillä ei sille tarjottimelle jotain Edamia ja Oltermannia laiteta.
Itselläni oli karkkeja, sämpylä, vettä, energiajuomaa ja amfetamiinia. :D
Muistan, että kirjoituksissa tuli kova nälkä, varmaan kun aivot tekivät niin kovasti töitä. Hyvät eväät pitää olla.
Ihanat eväät siinä on menty oikealla asenteella kirjoituksiin ja tehty siitäkin reissusta nautinnollinen elämys.
Minulla oli yksi jogurtti ja näkkileipä. Näkkäri putosi lattialle voipuoli alaspäin ja jogurttikin oli homeessa. Kokeen jälkeen sain kuitenkin sormettaa luokkakaveria autossa.
mitenköhän todetaan, ettei vesipullossa ole kossua tai kekseissä kannabista