Abi oli ottanut kirjoituksiin alkoholittoman punaviinin ja tasokkaan juustolajitelman
Miksi ylioppilaskirjoituksiin raahataan jättieväät XD
Kommentit (83)
Meillä oli kaikilla termarissa kahvia tai teetä ja lisäksi mehua tms ja voileipiä. -87
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mulle ainakin tuli kiljuva nälkä kesken kirjoitusten, kuitenkin tunti meni pelkästään matkaan että pääsi paikalle ja siihen odottelut ym. päälle. Vaikkei koko kuutta tuntia olisikaan kokeessa niin ainakin itse olisin varmaan pyörtynyt ilman eväitä. Ja mitä sitten jos jollain on hyvät ja runsaat eväät, se voi motivoida keskittymään. Kaikessa ihmiset näkevätkin tilaisuuden koittaa kohottaa surkeaa itsetuntoaan, "HUHHUH, silloin ku minä olin nuori, blaablaa".
Patskalehden toimittaja kiusaa jotakuta, joka uskaltaa olla omanlaisensa, kun itse ei sitä uskalla olla.
Mulla oli kirjoittaessa kunnon eväskassi mukana. Pari täytettyä voileipää, rusinoita, pari proteiinipatukkaa, vettä, energiajuomaa, banaani ja sellaisia energiakarkkeja (joita ei enää myydä).
Motonetin Aur Fryer se pitää olla ja kebabit Ludlistä
Abi on selvästi tiennyt millainen kaviaarin, hienoimman shampanjan ja pompöösien edustustilaisuuksien täyttämä elämä häntä odottaisi hyvin menneiden kirjoitusten jälkeen. Hän on epäilemättä kirjoitusten lomassa hionut makunystyröitään tulevaa elämää silmällä pitäen viinin tanniinisuutta ja Gruyeren kypsyysastetta arvioiden.
Selvää presidenttiainesta. Myöntäkää välittömästi laudatur ja rautaristi tammenlehvillä tälle sankarille.
Parempi olla liikaa evästä kuin liian vähän. Kiusallista jos maha kurnii hiljaisessa salissa eikä nälkäisenä pysty edes keskittymään. Aivotyöskentely kuluttaa ihan oikeasti aika reippaatikin kaloreita, ja jotain yön yli nukkumista ilman ruokataukoja ei voi ollenkaan verrata siihen että täytyy olla skarppina kuusi tuntia. En ole abi, mutta opiskelija kuitenkin ja kun kunnolla opiskelee niin tulee kyllä nopeasti nälkä sekä jano.
Paha jos tulisi kauhea ummetus juustoista. Pehmeistä ei kai yleensä tule mutta riski tuokin. Hedelmät turvallisempia.
Tehtäviin keskittyminen on helpompaa, kun ei ole nälkä. Parempi, että on liikaa syötävää, kuin liian vähän.
Lapsellista touhua nuo kirjoitukset, kun mitään etikettejä ei saa olla.
Milloin tuollainen verorahoilla ylläpidettävä pellesirkus lopetetaan? Varsinkaan, kun siitä saadut paperit eivät töiden osalta johda vielä minnekkään muualle kuin kaupan kassalle ja Mäkkärin/Hesen kassalle. Noille verorahoille olisi tässä yhteiskunnassa paljon tärkeämpiäkin kohteita. Seuraaviin opintoihin tulisi hakea vain ja ainoastaan pääsykokeilla.
Minulla oli ensimmäisenä päivänä paljon evästä, mutta en syönyt yhtään. Viimeisinä päivinä en tainnut ottaa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Tämä pahenee koko ajan. Teineillä on myös uusimmat iPhonet, koska muuten on NOLO ja KÖYHÄ! Vaatteet kalleimpia merkkivaatteita.
Sitten yliopisto-opinnot aloittaessaan teini muuttaa kalliiseen yksiöön tai vanhempien omistamaan sijoitusasuntoon. Monilla on autokin, vanhemmat maksaa!
Köyhien kakaroilla onkin sitten vähän vaikeampaa, kilpavarustelukilvassa on mahdotonta pysyä mukana. Voitte varmaan arvata, että varakkaiden pennut verkostoituvat keskenään ja työpaikat menee näille kermaperseille, koska heidän vanhempansa on töissä alan työpaikoissa ja suhteita löytyy.
Varakkaat lähtee huomattavasti köyhiä useammin ulkomaille töihin. Itse asiassa monet käyvät yliopistonkin ulkomailla vanhempiensa maksamana. Koska eihän se tietenkään sovi, että ollaan Suomessa kaikille ilmaisessa yliopistokoulutuksessa samassa seurassa köyhien kanssa.
Miksei noissa voi olla esimerkiksi valvottuja ruokataukoja erikseen? Kaikenlainen natustelu ja mutustelu kesken jonkin asian on huippuärsyttävää. Mjäyskis maiskis, mässyn mussun.
Vierailija kirjoitti:
Suomi on luokkayhteiskunta.
PELLEYHTEISKUNTA
Vierailija kirjoitti:
Miksei noissa voi olla esimerkiksi valvottuja ruokataukoja erikseen? Kaikenlainen natustelu ja mutustelu kesken jonkin asian on huippuärsyttävää. Mjäyskis maiskis, mässyn mussun.
Tai miksei voitaisi koeajan pituutta lyhentää vaikka 3 tuntiin, jolloin ei tarvitsisi syödä välttämättä lainkaan? 6 tunnin koeaika on aivan liian pitkä! Täysin turhaa olla noin pitkä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni oli karkkeja, sämpylä, vettä, energiajuomaa ja amfetamiinia. :D
Huutista pirille.:D
Meillä oli aikoinaan taloyhtiön kuivaushuoneen seinässä semmonen melko taidokkaalla fontilla vedetty teksti " Piri tekee sut iloisex" , pakkohan toi varmaan uskoa.
Vierailija kirjoitti:
Ollappa joku misofoonikko kirjoituksissa, kun jokasuunnalta alkaa kuulua mässytys ja pitäisi keskittyä kirjoituksiin...
Vierailija kirjoitti:
Lapsellista touhua nuo kirjoitukset, kun mitään etikettejä ei saa olla.
Milloin tuollainen verorahoilla ylläpidettävä pellesirkus lopetetaan? Varsinkaan, kun siitä saadut paperit eivät töiden osalta johda vielä minnekkään muualle kuin kaupan kassalle ja Mäkkärin/Hesen kassalle. Noille verorahoille olisi tässä yhteiskunnassa paljon tärkeämpiäkin kohteita. Seuraaviin opintoihin tulisi hakea vain ja ainoastaan pääsykokeilla.
Jokainen kokeeseen tulija maksaa muutaman kympin että pääsee osallistumaan kirjotuksiin. Ja jokaisesta kokeesta tulee lasku joka pitää maksaa jos meinaa kirjottaa
Se ruokahetki on hyvä tapa keskeyttää tekeminen ja pitää ajattelutauko. Samalla tavalla kuin vessassa kannattaa käydä, vaikkei tarvisikaan. Tietysti jotkut ei kaipaa, mutta itse muistan, kuinka mukava oli nojata taaksepäin ja mutustella voikkareita jossain välissä.
Kirjoittiko taidehistorian?