Lue keskustelun säännöt.
Tarkoittaako " persoonallinen" sitten omituista, outoa? Pitaisiko loukkaantua kun tarhantati sanoi lastani persoonalliseksi lapseksi?
Kommentit (2)
Minunkin lastani on sanottu persoonalliseksi/persoonaksi, ja olen ihan ylpeä siitä. Tiedän kyllä millä tavalla lapseni on persoonallinen, ei siinä ole mitään negatiivista.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mutta jos aikuinen sanoo aikuiselle, että toinen on persoonallinen on se usein kohtelijaisuus, mutta usein lapsist sanotaan vain " söpö, kiva, ihana, hyväkäytöksinen" jne..