Lue keskustelun säännöt.
Vaniljatuorejuuston käyttö
13.11.2006 |
Tein isänpäiväkakun vaniljatuorejuustotäytteellä ja maistui ihan tavan kermakakulle. Laitoin purkin kermaa ja purkin tuorejuustoa. Miten käytätte sitä että saatte sen maistumaan?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla