Ihonhoito, jolla ehkäisen tulevat rypyt
Olen 29 v ja silmieni ympärillä alkaa olemaan jo juonteita. Olen myös huomannut, että kasvojeni ympärille alkaa tulemaan hieman pieniä ryppyjä. Kasvojen hoidossa tuppaa olemaan kahdenlaisia ihmisiä, toiset panostaa paljon ja käyttää paljon rahaa, kun taas toiset vaan luottaa vesipesuun.
Onko ne kalliit tökötit vaan pelkkää hukkaan heitettyä rahaa vai voiko niillä oikeasti pelastaa kasvot? :D Miten te hoidatte ihoanne? Julkkikset ainakin tuppaa laittaa rahaa ja aikaa ihonhoitoon ja näyttävät hyviltä.
Kommentit (2032)
Vierailija kirjoitti:
Epämiellyttävä totuus: kemikaalit eivät tee sinua nuoremmaksi. Ne saavat sinulle aikaan tunteen, että teet asialle jotain, mutta se auttaa yhtä vähän kuin se, että haluaisit osaa lentää.
Tässä 50 vuoden pohjoispuolella on selvää, että ikäisistäni naisista he ovat säilyneet parhaiten, jotka eivät ole nuorempina vuosikymmeninä tuhonneet ihoaan kemikaaleilla. Jotkut yrittävät vielä tässäkin iässä peittää totuutta, mutta rypyttömin ja muutenkin terveimmän näköinen iho on niillä, jotka ovat pitäneet naamansa puhtaina - tuhoamatta kuitenkaan kasvojen omia öljyjä jatkuvilla kuluttavilla naamapesuilla.
Tämä ei ole totuus, mitä suurin osa naisista haluaa kuulla, mutta niin se vaan on, että parhaiten nassu säilyy hyvänä, kun sille tekee mahdollisimman vähän. Sairaudet täytyy tietenkin hoitaa, mutta muuten: anna niiden kemikaalien jäädä kaupan hyllylle. Et huomaa eroa huomenna, mutta 20 vuoden päästä ero on jo iso.
Haha, olin melkoisen varma, että saan tälle viestille alapeukutuksia.
Kuten sanoin, kyseessä on epämiellyttävä totuus.
Haha, olin melkoisen varma, että saan tälle viestille alapeukutuksia.
Kuten sanoin, kyseessä on epämiellyttävä totuus.[/quote]
Anteeksi nyt vaan, mutta se on vain sinun totuus. Me useat tiedämme kyllä toisen totuuden. Voitko siis väittää että retinol ei toimi?
Botoksia vaan niin ette pysty kasvojumppaamaan, ja saatte sellaiset kuin löysät perselihakset sitten 40- v lahjaksi.
Vierailija kirjoitti:
Minä en käytä muuta kuin jääkylmää vettä. En meikkaa enkä käytä rasvaa, en edes aurinkorasvaa, en edes kesällä. Henkkarit kysytään joka kerta kun ostan jotain ikärajavalvottuja tuotteita. Olen hieman ylipainonen (läski silottaa ryppyjä) mut en mikään plösö. Suurin tekijä on meillä kuitenkin ehkä geenit. Mun sisko täytti muutama vuosi sitten 50 ja edelleen häneltä kysytään henkkarit alkossa. Toinen sisko lähenee kuuttakymppiä ja hän alkoi vanhenemaan vasta kun vaihdevuodet alkoi. Näytti että vanheni parissa vuodessa parikymmentä vuotta
N40
Niin se käy sullekin, jos et viimeistään nyt ala ihoasi suojata. Aurinkovauriot tulee sieltä esiin kyllä. Mutta onnittelut geeneistäsi!
Lääkehunaja onpi vastaus! Ehkäisee ryppyjä säännöllisesti käytettynä. Iholle, ei suun kautta.
Nuku tarpeeksi, nauti elämästä, liiku ja syö ravitsevaa ruokaa, älä hanki lapsia. Siinäpä se rypyttömyys.
Mikä vika rypyissä?! On etuoikeus elää niin, että ehtii saada ryppyjä!
the best way to predict the future is to CREATE it!
Opettele käyttämään välimerkkejä
Kaikki voiteet auttaa jonkin verran. Kuoriminen ja naamiot käyttöön. Nyt en tosin näistä alle 40vuotiaista olisi niin huolissaan. Mutta kyllä meistä vanhemmista jo näkee, kuka hoitaa tuotteilla ihoaan ja kuka vaan pesee. No geenit on hyvä joillekin, suurimmalla osalla näitä geenejä ei ole.
Oliko tämä joku päivän uutinen sinulle?!
Eipä ne "ihme" voiteet mitään auta. Rahat vaan menee hukkaan. Ihan vaan kasvojenpesu pelkällä vedellä aamuisin, sitten perusvoidetta. Illalla pesu puhdistusaineella ja perusvoidetta. Paljon vettä ja auringon välttämistä. Ryppyjä tulee kaikille halusi tai ei, ei siinä mitään seerumit tai retinolit auta pidemmän päälle.