Ihonhoito, jolla ehkäisen tulevat rypyt
Olen 29 v ja silmieni ympärillä alkaa olemaan jo juonteita. Olen myös huomannut, että kasvojeni ympärille alkaa tulemaan hieman pieniä ryppyjä. Kasvojen hoidossa tuppaa olemaan kahdenlaisia ihmisiä, toiset panostaa paljon ja käyttää paljon rahaa, kun taas toiset vaan luottaa vesipesuun.
Onko ne kalliit tökötit vaan pelkkää hukkaan heitettyä rahaa vai voiko niillä oikeasti pelastaa kasvot? :D Miten te hoidatte ihoanne? Julkkikset ainakin tuppaa laittaa rahaa ja aikaa ihonhoitoon ja näyttävät hyviltä.
Kommentit (2032)
Voi luoja. Jos haluat ikinä päästä treffeille sun on lopetettava tuo heti.
Aiotteko äänestää? Itse ainakin jätän äänestämättä
Juonteet silmissä ja poskissa olet nauranut ja olet onnellinen. Älä sitä murehdi.
Aurinko on iholle paha, kuten edellä on moni viisaasti jo todennut.
Vaikuttaa miehen kirjoittamalta...
Meen tästä nukkumaan koska palstan taso näyttää olevan niin järkyttävää
Riittävästi kosteutta. Siis paljon enemmän kuin luulet.
Minulla ei ole juuri ryppyjä kuin silmäkulmissa. Muutama viiva otsalla ja suunpielen perintöjuonteet (olivat näkyvissä jo lapsena...).
Onnekseni olen aina tullut huonovointiseksi auriingossa ja kärsinyt häikäisystä, joten vuosikymmenten auringon välttelyn vaikutus näkyy nyt liki seitsenkymppisenä.
Toki asiaa auttaa säännölliset kosmetologikäynnit n. kerran kuukaudessa. Nuo nro 7 mainitsemat kasvojumpat ovat käytössä, samoin jaderulla, joka tekee hyvää varsinkin jos viilentää jääkaapissa ennen kasvoilla pyörittelyä. Kasvot huuhdon aina kylmällä vedellä.
Kosmetiikasta tärkeä on silmänympärysvoide ja aurinkosuojana Actinica apteekista - en todellakaan oleskele auringossa, mutta vaikeata täysin välttääkään.
40 ikävuoden jälkeen nainen näyttää nuoremmalta, kun ei ole hirveän laiha. 5 kiloa ylimääräistä on tarpeen.
Tämä asia tuntuu herättävän suorastaan pelottavia tunteita
Sama rypyistä, mutta naama riippuu.
Mihin ihmeeseen perustatte mielipiteenne?
Puoli (noin) teelusikkaa kurkuma jauhetta, pari kolme tippaa oliiviöljyä ja teelusikka hunajaa
Sekasin vaan ja kasvoille 10 min ja pesu. Pysyy kauniina. Varo ettei silmiin mene ainetta.
Aivan kamalaa oli.... kunnes olikin ihan kivaa.
Liiiiiiigaliiiiiiiiiiisooooooooiiiiiiiiiiiiikaaaaaaaaa pyhäää kaaaannnabiiiiis