Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihonhoito, jolla ehkäisen tulevat rypyt

Vierailija
20.09.2022 |

Olen 29 v ja silmieni ympärillä alkaa olemaan jo juonteita. Olen myös huomannut, että kasvojeni ympärille alkaa tulemaan hieman pieniä ryppyjä. Kasvojen hoidossa tuppaa olemaan kahdenlaisia ihmisiä, toiset panostaa paljon ja käyttää paljon rahaa, kun taas toiset vaan luottaa vesipesuun.

Onko ne kalliit tökötit vaan pelkkää hukkaan heitettyä rahaa vai voiko niillä oikeasti pelastaa kasvot? :D Miten te hoidatte ihoanne? Julkkikset ainakin tuppaa laittaa rahaa ja aikaa ihonhoitoon ja näyttävät hyviltä.

Kommentit (2032)

Vierailija
1701/2032 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika on rahaa

Vierailija
1702/2032 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kuuluuko tähän mutta vidi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1703/2032 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo pakko ottaa!!

Vierailija
1704/2032 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki jakavat omia vinkkejään ja jokainen näyttää mielestään 10 vuotta ikäistään nuoremmalta. Jep. Meillä töissäkin eräs 42v nainen, joka hokee aina kun on niin ikäistään nuoremman näköinen, mutta kun ei oikeasti edes ole, melkeinpä päinvastoin.

Mä uskon että suurimmaksi osaksi vaikuttaa geenit, ihotyyppi, kasvojen malli ja luusto ym.

Tiedän paljon kuuskymppisiä naisia joilla ei ole lähes lainkaan ryppyjä, mutta kun ne rypyt ei ole todellakaan lähimainkaan se pahin vanhentaja. Kasvojen roikkuminen ja se pehmeys mikä katoaa, silmät painuvat enemmän kuoppiinsa ym vanhentaa.Rypytön 60v ei näytä 50veeltä vaikka itse niin luulee, koska ei ole ryppyjä. Siihen tarvitaan paljon enemmänkin ja yleensä se on botox/kirurgisen toimenpiteet

Vierailija
1705/2032 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki jakavat omia vinkkejään ja jokainen näyttää mielestään 10 vuotta ikäistään nuoremmalta. Jep. Meillä töissäkin eräs 42v nainen, joka hokee aina kun on niin ikäistään nuoremman näköinen, mutta kun ei oikeasti edes ole, melkeinpä päinvastoin.

Mä uskon että suurimmaksi osaksi vaikuttaa geenit, ihotyyppi, kasvojen malli ja luusto ym.

Tiedän paljon kuuskymppisiä naisia joilla ei ole lähes lainkaan ryppyjä, mutta kun ne rypyt ei ole todellakaan lähimainkaan se pahin vanhentaja. Kasvojen roikkuminen ja se pehmeys mikä katoaa, silmät painuvat enemmän kuoppiinsa ym vanhentaa.Rypytön 60v ei näytä 50veeltä vaikka itse niin luulee, koska ei ole ryppyjä. Siihen tarvitaan paljon enemmänkin ja yleensä se on botox/kirurgisen toimenpiteet

No mäpä näytän oikeasti 10 vuotta nuoremmalta. Että revippä siitä. Ja monet miehet luulevat myös.

Vierailija
1706/2032 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huippu-urheilijoilla on iäkkäinäkin kasvot kuin parikymppisillä.

Terveellinen ruoka, aineenvaihdunnan kunnossa pitävä liikunta, raitis ilma, nestetasapaino.

Siinä ne hoidot.

Vierailija
1707/2032 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullut kyllä mieleen ennen kuin luin kommnettisi

Vierailija
1708/2032 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epämiellyttävä totuus: kemikaalit eivät tee sinua nuoremmaksi. Ne saavat sinulle aikaan tunteen, että teet asialle jotain, mutta se auttaa yhtä vähän kuin se, että haluaisit osaa lentää.

Tässä 50 vuoden pohjoispuolella on selvää, että ikäisistäni naisista he ovat säilyneet parhaiten, jotka eivät ole nuorempina vuosikymmeninä tuhonneet ihoaan kemikaaleilla. Jotkut yrittävät vielä tässäkin iässä peittää totuutta, mutta rypyttömin ja muutenkin terveimmän näköinen iho on niillä, jotka ovat pitäneet naamansa puhtaina - tuhoamatta kuitenkaan kasvojen omia öljyjä jatkuvilla kuluttavilla naamapesuilla.

Tämä ei ole totuus, mitä suurin osa naisista haluaa kuulla, mutta niin se vaan on, että parhaiten nassu säilyy hyvänä, kun sille tekee mahdollisimman vähän. Sairaudet täytyy tietenkin hoitaa, mutta muuten: anna niiden kemikaalien jäädä kaupan hyllylle. Et huomaa eroa huomenna, mutta 20 vuoden päästä ero on jo iso.

Vierailija
1709/2032 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ahaa!

Vierailija
1710/2032 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aurinkovoide Spf 30 tai yli jokaisena vuoden päivänä. Se on tehokkain keino.

päivävoiteessaon Spf 30 muttei kaikissa. Tupakointi vaiheuttaa ennenaikaista ihon vanhenemista ja varmaan alkon kittaaminen. 

Vierailija
1711/2032 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsi kädessä ei tarvitse katsoa ympäri.

Vierailija
1712/2032 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vältä turhia ilmeitä"

Toista keskustelijaa lainaten, kerron mitä mieltä olen koko tästä ketjusta.

Miettikö joku seuraavaksi tätä kysymystä?

"Mitä tehdä aivoilleni, jotka pohtivat tällaisia? Koen loputonta riittämättömyyttä ja tiedostan että olen kosmetiikkateollisuuden mainosten uhri, mutta silti, nämä hullut aatteet ei jätä raugaan"

Nim. Rypyt kertoo missä hymy on ollut

Vierailija
1713/2032 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lykopeeniä on kehuttu mm. noissa asioissa. Löytyy kypsennetyistä tomaattituotteista. Auttaa tutkimusten mukaan uv-säteilyn haittavaikutuksiin myös. Kannattaa googlettaa, löytyy ihan virallisia tutkimuksia.

Itse vedän melkein joka päivä pyrettä, murskaa tms. Ei niinkään ryppyyntymisen estoon, mutta varsinkin miehille tuosta on muitakin hyötyjä.

Vierailija
1714/2032 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi mitkä auttavat varmasti: Retinol ja botox. Muut lähinnä rahanhukkaa näihin verrattuna.

Vierailija
1715/2032 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epämiellyttävä totuus: kemikaalit eivät tee sinua nuoremmaksi. Ne saavat sinulle aikaan tunteen, että teet asialle jotain, mutta se auttaa yhtä vähän kuin se, että haluaisit osaa lentää.

Tässä 50 vuoden pohjoispuolella on selvää, että ikäisistäni naisista he ovat säilyneet parhaiten, jotka eivät ole nuorempina vuosikymmeninä tuhonneet ihoaan kemikaaleilla. Jotkut yrittävät vielä tässäkin iässä peittää totuutta, mutta rypyttömin ja muutenkin terveimmän näköinen iho on niillä, jotka ovat pitäneet naamansa puhtaina - tuhoamatta kuitenkaan kasvojen omia öljyjä jatkuvilla kuluttavilla naamapesuilla.

Tämä ei ole totuus, mitä suurin osa naisista haluaa kuulla, mutta niin se vaan on, että parhaiten nassu säilyy hyvänä, kun sille tekee mahdollisimman vähän. Sairaudet täytyy tietenkin hoitaa, mutta muuten: anna niiden kemikaalien jäädä kaupan hyllylle. Et huomaa eroa huomenna, mutta 20 vuoden päästä ero on jo iso.

Vahvistus tälle. Tunnen naisia, jotka eivät ole käytännössä ikinä käyttäneet suunnilleen mitään ihonhoitotuotteita, ja ammattilaisetkin ovat ihastelleet hyvää ihoa. Nykyajassa on vain aika vaikea olla altistamatta itseään kemikaaleille.

Vierailija
1716/2032 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja en minä tykkää tästä asioiden jauhamisesta olen ihan kyllästynyt ja haluaisin jo käyttää energiaani muuhun kuin taustalla mieltä painaviin asioihin.

Vierailija
1717/2032 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suojaa auringolta myös kaula, dekoltee ja kädenselät.

Viileä vesi loppuhuuhteluun, kasvot kädet, miksei kehokin.

Älä koskettele kasvoja tai nojaa istuessa poskea käteen, tulee luomikertymä.

Vierailija
1718/2032 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin inhokkiketjukin nauratti ja pystyin monen inhokkeihin yhtymään.

Vierailija
1719/2032 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi mitkä auttavat varmasti: Retinol ja botox. Muut lähinnä rahanhukkaa näihin verrattuna.

Pitkä ketju, mutta ensimmäinen oikea vastaus. Ja vielä ytimekäskin. Näin se on. Googlatkaa ja selvitelkää. Ei tartte sitten mutuilla. Joka firma myy omia ihmeaineitaan, on ne sitten c-vitamiinia, kofeiinia tai mitä lie antioksidanttia. Totuus kuitenkin on, että tieteellisesti tutkittuina validoituina tuotteina on retinoli ja botuliinitoksiini tyyppi A. Kaikki muu on enempi-vähempi uskomushoitoa. Ja en väitä että voiteet on turhia, nehän pitää ihon oman kosteuden koossa ja se ehkäisee ryppyjä. Mutta jos puhutaan aineista millä ryppyjä ja juonteita saa POIS, niin siinä ei pelkkä Lumenen Nordic -tuotesarja paljon auta.

Vierailija
1720/2032 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää Lidlin tuotteisiin koskeko. Nyt kun hinnat ovat nousseet ja rahat lopussa, joutui ostamaan ihonhoitotuotteita Lidlissä. Naama näyttää palaneelta ja on tulehtunut. Säästin muutamia euroja ja näyttääkin siltä, että on säästänyt. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan