Ihonhoito, jolla ehkäisen tulevat rypyt
Olen 29 v ja silmieni ympärillä alkaa olemaan jo juonteita. Olen myös huomannut, että kasvojeni ympärille alkaa tulemaan hieman pieniä ryppyjä. Kasvojen hoidossa tuppaa olemaan kahdenlaisia ihmisiä, toiset panostaa paljon ja käyttää paljon rahaa, kun taas toiset vaan luottaa vesipesuun.
Onko ne kalliit tökötit vaan pelkkää hukkaan heitettyä rahaa vai voiko niillä oikeasti pelastaa kasvot? :D Miten te hoidatte ihoanne? Julkkikset ainakin tuppaa laittaa rahaa ja aikaa ihonhoitoon ja näyttävät hyviltä.
Kommentit (2032)
Eivät muut ihonhoitotuotteet ehkäise ryppyjä lainkaan, paitsi aurinkosuojavoiteet. Jos tahdot säilyä rypyttömänä, kuten Helena Lindgren, pysy pois auringosta, äläkä ilmehdi.
Erilaiset ryppyvoiteet voivat lieventää ryppyjen näkyvyyttä, mutta eivät vie niitä pois.
Vanhat ihmiset ovat kauniita. Nykyajan leikellyt ja rypyttömät vanhukset näyttävät kammottavilta, kun kaikki mikroilmeet katoavat ja naama näyttää vahanukelta.
Tupakin voi jättää vähemmälle
Rahat, jotka säästät tulevia naaman kiristysleikkauksia varten
Välttäkää aurinkoa kaikin keinoin. Se on ainoa tapa.
Vierailija kirjoitti:
Rahat, jotka säästät tulevia naaman kiristysleikkauksia varten
Ainut keino!
Vierailija kirjoitti:
Mulla on semmonen...pikku marmori...rulla jossa on varsi, "kiinakaupasta eurolla" tyyliin. Sillä rullaan kasvoja illalla ennen tökötin levittämistä, ihan markettiperustöhnää.
Olen n 70v ja ihan tai siis aika rypytön, osa sukuvikaa. En ole koskaan ottanut aurinkoa.
AI niin, juutuubissa on ohjeita naamajumppaan ja naamahierontaan. En tee joka päivä, mutta kuiteskin. Vettä sisäisesti ja ulkoisesti, paljon hedelmiä ja vihanneksia!
EI TUPAKKAA!!!!
Hedelmäsokeri on pahin ihon vanhentaja!
Suurin ongelma on kateelliset ja tyhmät ihmiset jotka eivät osaa keskittyä omiin asioihinsa.
Vierailija kirjoitti:
Riittävästi protskua ruokavaliossa, riittävä kosteutus, vältä sokeria.
Plus samat mitä moni muu on yllä kertonut. Kalliita voiteita et todellakaan tarvitse.
Olen kuullut kasvorypyistä, mutta en rypyistä jotka tulevat kasvojen sivuille. Minulla kasvojen "sivuilla" on hiusraja, korvien seutu ja leukaperät - sinnekö ne ryppysi tulevat?
Proteiinilla ei ole mitään tekemistä kasvoryppyjen kanssa. Sitä paitsi "protsku" on todella typerä sana.
En paistattele auringossa, en juo enkä tupakoi ollenkaan ja ryppyjä on erittäin vähän (olen 65 vee). Iho on kyllä rasvainen, mikä kuulemma vähentää ryppyjen syntymistä. Vaihdevuosien alettua naama rupsahti kyllä muuten, olen tätä nykyä ihan buldoggin näköinen.
Uus päivä on armo uus voi taivas voi taivas tieräkkös ronna mitä
Enemmänkin näkyy se, että kuka polttaa, juo liikaa ja stressaa tai onko lapsia. Olen itse tällainen pelkkä pesijä, koskaan en ole voiteita käyttänyt. Ikää 40+ ja kaveriporukan rypyttömin. Koska elintavat ja lapsivapaus.