Ihonhoito, jolla ehkäisen tulevat rypyt
Olen 29 v ja silmieni ympärillä alkaa olemaan jo juonteita. Olen myös huomannut, että kasvojeni ympärille alkaa tulemaan hieman pieniä ryppyjä. Kasvojen hoidossa tuppaa olemaan kahdenlaisia ihmisiä, toiset panostaa paljon ja käyttää paljon rahaa, kun taas toiset vaan luottaa vesipesuun.
Onko ne kalliit tökötit vaan pelkkää hukkaan heitettyä rahaa vai voiko niillä oikeasti pelastaa kasvot? :D Miten te hoidatte ihoanne? Julkkikset ainakin tuppaa laittaa rahaa ja aikaa ihonhoitoon ja näyttävät hyviltä.
Kommentit (2032)
Mä kävin toissapäivänä yläsilmäluomen plasmahoidossa. Katsotaan , mitä tästä tulee. Ainakin nyt silmäni näyttävät hirveiltä, ku on nämä näpyt ihossa kiinni. Muutaman päivän päästä niiden pitäisi karista pois.
Mihin ihmeeseen perustatte mielipiteenne?
Aivan päinvastainen ajatus täällä!
Mis sun komppis oikee viipyy?
Voiko ihminen voittaa gorillan ilman aseita? Itse uskoisin pystyväni tähän koska olen harrastanut painia jo 3 vuotta
Oikeinkirjoitusvirhe? Miksei vain kirjoitusvirhe
Kun lihoo vähän joka vuosi, ei tule ryppyjä.
Vierailija kirjoitti:
Aurinkosuojaa ympäri vuoden. UV-Säteily vanhentaa ihoa ja sille altistuu niin talvella kuin kesälkläkin. Toisena vinkkinä ei alkoholia, koska se vanhentaa ihoa.
Jos rahat haluaa käyttää kalliisiin ihonhoitotuotteisiin niin voin ainakin näitä Biothermejä suositella, esimerkkinä....: https://tinyurl.com/2m25y23c
Vielä yksi kysymys: miksi pelkäät ihan perus ryppyjä?
Kiitos hyvistä vinkeistä
Huh huh. Onpas täällä paljon ummehtuneita kommentteja.
Christiiina kirjoitti:
Mä kävin toissapäivänä yläsilmäluomen plasmahoidossa. Katsotaan , mitä tästä tulee. Ainakin nyt silmäni näyttävät hirveiltä, ku on nämä näpyt ihossa kiinni. Muutaman päivän päästä niiden pitäisi karista pois.
Tuon vaikutus on erittäin lyhytaikainen. Ekat pari viikkoa olet tyytyväinen. Sitten iho pikkuhiljaa palautuu ennalleen.
Vierailija kirjoitti:
Oikeinkirjoitusvirhe? Miksei vain kirjoitusvirhe
No haloo! Kun kirjoittaa oikein, kyseessä on väärinkirjoitusvirhe.
Pitäähän ne jotenkin erottaa.
Voi luoja. Jos haluat ikinä päästä treffeille sun on lopetettava tuo heti.
Miksi Helsingin keskellä kulkee juna?
Rypyt kuuluvat ikääntymiseen, sehän on selvää. Mutta hidastaa niitä voi hyvällä ja terveellisellä ruokavaliolla ja elämäntavoilla. Ja tietty geeneillä.
Terveelliset elämäntavat käytännössä tarkoittavat: ei alkoholia, tupakkaa, kahvia tai muita addiktioita aiheuttavia aineita kuten liiallista sokerien käyttöä,
Terveellinen ruokavalio taas on monipuolinen ruoka, jossa riittävästi ja monipuolisesti kasviksia sekä riittävästi proteiinia ja sopivasti hiilareita.
Ei auringossa makaamista sillä aurinko vanhentaa ihoa.
Ei jatkuvaa meikkaamista. Päivittäinen meikki ja etenkin peittävä meikki vanhentaa ihoa.
Riittävästi nukkumista ja säännölliset elämäntavat. Yövalvomiset vanhentaa.
Plus tietty hyvät geenit tarvitaan.
Älä stressaa, älä valvo, älä tupakoi tai juo alkoholia.
Nuku säännöllisesti, harrasta liikuntaa 3-5 kertaa viikossa.
Synny vanhemmilla, joilta saat hyvät geenit ja kauniin ihon.
Syö vitamiinipitoista ruokaa, ei purkkivitamiineja.