Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihonhoito, jolla ehkäisen tulevat rypyt

Vierailija
20.09.2022 |

Olen 29 v ja silmieni ympärillä alkaa olemaan jo juonteita. Olen myös huomannut, että kasvojeni ympärille alkaa tulemaan hieman pieniä ryppyjä. Kasvojen hoidossa tuppaa olemaan kahdenlaisia ihmisiä, toiset panostaa paljon ja käyttää paljon rahaa, kun taas toiset vaan luottaa vesipesuun.

Onko ne kalliit tökötit vaan pelkkää hukkaan heitettyä rahaa vai voiko niillä oikeasti pelastaa kasvot? :D Miten te hoidatte ihoanne? Julkkikset ainakin tuppaa laittaa rahaa ja aikaa ihonhoitoon ja näyttävät hyviltä.

Kommentit (2032)

Vierailija
1061/2032 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmien alle ei saa laittaa mitään silmänympärysvoidetta. Ihoa ei saa venyttää ja turvottaa. En itse ole käyttäyt eikä ole lainkaan silmänympärysryppyjä 66-vuotiaana. Säästää myös rahaa, kun ei käytä ainetta silmien alle. Myöskään silmämeikkiä on turha käyttää - ei kemikaaleja naamaan.

Rypyt tulevat naamaan, kun ovat tullakseen. Niitä on turha pelätä. Luonnollinen kasvotaulu on parempi kuin turvotettu pistoksilla ja langoilla. Minulla on yksi otsaryppy ja ryppyjä käden selässä, eivät haittaa minua.  

Kannattaa nukkua yöt. Ei käytä alkoholia, ei huumeita eikä tupakoi. Syö lihaa, koska siinä on K-vitamiinia. On hoikka. Liikkuu ja urheilee.  MUTTA:  Naaman ulkonäkö on sivuseikka elämässä.

Vierailija
1062/2032 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko totta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1063/2032 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli just rusina housuun tätä ketjuu lukiessa...

Vierailija
1064/2032 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvojen puhdistus vain puhdistusöljyllä, ei koskaan vaahtoavilla tuotteilla. Käytän myös seerumimaista kasvovettä joka tuo paljon kostetta iholle esim Whamisa deep rich toner.

Ikää on 48 ja rypyt vähäisiä.

Vierailija
1065/2032 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oftan Dexa Chlora, eli voide, joka on tarkoitettu silmätulehdusten hoitoon, ja laitettavaksi silmään, siis silmäluomen alle. Tuubista jää aina voidetta reilusti yli. Sitä kun vetelee pitkin naamaa, etenkin silmäluomiin, vähenee rypyt jonkin verran. Pieni tuubi, mutta riittoisa.

Silmiin sitä ei voi käyttää kuin max 1 kk ajan tuubin avaamisesta, mutta iholle (myös silmäluomiin) sitä voi laittaa pakkaukseen merkittyyn viimeiseen käyttöpäivään asti, mikäli voide on säilytetty jääkaapissa.

Vierailija
1066/2032 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiaskel on tutustua synteettiseen kosmeen ja raaka-aineisiin. Ymmärtää mitä ne on,ja myös miten niitä markkinoidaan ja miksi. Miten ne toimii(ja miksi)

Siirry aitoon luonnonkosmeen, olen 53 ja minun luullaan olevan 35. Ei röökiä ja alkoa vaan vettä ja ulkoilua. Jne.

Vierailija
1067/2032 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensiaskel on tutustua synteettiseen kosmeen ja raaka-aineisiin. Ymmärtää mitä ne on,ja myös miten niitä markkinoidaan ja miksi. Miten ne toimii(ja miksi)

Siirry aitoon luonnonkosmeen, olen 53 ja minun luullaan olevan 35. Ei röökiä ja alkoa vaan vettä ja ulkoilua. Jne.

Niin ja ei auringolle ja laihdutuskuivuudelle

Vierailija
1068/2032 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ABCD4 kirjoitti:

Täällä on nelikymppinen jota nyt vielä tämän vuoden aikana on kaksikymppiseksi luultu.

Mistä sait mieleen sanoa ettei näin voisi olla?

Kun ihminen pysyy hoikkana ja hoitaa rypyt parhaansa mukaan pois niin kyllä hän vaan voi nelikymppisenä näyttää kaksikymppiseltä.

Mutta kun avaan suuni en kuulosta kaksikymppiseltä. Tietenkään. Koska ilmaisu on itsevarmaa ja selkeää ja puhetyyli aikuisen. Mutta jos pidän suuni kiinni niin kyllä vaan hämään. Sorry.

Olet varmaan 36 vee, joka jo mainostaa itseään nelikymppisenä.

Ei ryppyjä kuulu 40-vuotiaanakaan pysyviä ja näkyviä edes olla, koska ihminen saa hiljalleen pysyvät iänmerkit 40-50 ikävuoden välillä ja varsinkin 45-50 välillä.

Luuletko, että 37 v ja 45 v jotka kumpikin mieltävät itsensä kenties nelikymppiseksi, käyvät samaa tasoa ikääntymisestä? Eivät käy, siinä on lähes 10 vuotta välissä.

Kokemuksesta ja ihmisiä katsoen tiedän, miten iso ero on ihossa vaikkapa 39 ja 46 välillä.

Vierailija
1069/2032 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on semmonen...pikku marmori...rulla jossa on varsi, "kiinakaupasta eurolla" tyyliin. Sillä rullaan kasvoja illalla ennen tökötin levittämistä, ihan markettiperustöhnää.

Olen n 70v ja ihan tai siis aika rypytön, osa sukuvikaa. En ole koskaan ottanut aurinkoa.

AI niin, juutuubissa on ohjeita naamajumppaan ja naamahierontaan. En tee joka päivä, mutta kuiteskin. Vettä sisäisesti ja ulkoisesti, paljon hedelmiä ja vihanneksia!

EI TUPAKKAA!!!!

Mitä pahaa tupakssa on?

Vierailija
1070/2032 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Retinoli auttaa!

Vierailija
1071/2032 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä?

Vierailija
1072/2032 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

usko pois kohta taas helpottaa

Vierailija
1073/2032 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joutunut kaveripiiristäni poistamaan köyhiä kun en jaksa kuunnella heiltä aina sitä samaa valitusta ja sitten ihastelua kun "teillä on niin varaa hankkia ja tehdä kaikenlaista".

Vierailija
1074/2032 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivon ap:lle syopaa tai jotain muuta pikku kivaa minka kanssa painia, en ....poistattaisin teidat kaikki jos voisin. 

Vierailija
1075/2032 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sanaakaan selittämättä.

Vierailija
1076/2032 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota aurinkoa kasvoillesi. Käytä kesällä ulkona aurinkosuojaa tai suojakertoimen omaavaa meikkivoidetta. Älä koskaan laita meikkivoidetta silmän ulkoreunoille (ohimoon??) Näin minulle neuvoi kauneusstudiossaan Cris Silber, jonka naimisiinmeno huomioitiin aikoinaan  ranskalaisessa Elle lehdessä. Aikaa tuosta on kulunut, mutta neuvot  pätenevät myöskin nykynaisille.

Vierailija
1077/2032 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta haluaisin kuitenkin pahoittaa mieleni jostakin ap

Vierailija
1078/2032 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla taas huumorintajuttomien kirjoituskilpailut käynnissä

Vierailija
1079/2032 |