Ihonhoito, jolla ehkäisen tulevat rypyt
Olen 29 v ja silmieni ympärillä alkaa olemaan jo juonteita. Olen myös huomannut, että kasvojeni ympärille alkaa tulemaan hieman pieniä ryppyjä. Kasvojen hoidossa tuppaa olemaan kahdenlaisia ihmisiä, toiset panostaa paljon ja käyttää paljon rahaa, kun taas toiset vaan luottaa vesipesuun.
Onko ne kalliit tökötit vaan pelkkää hukkaan heitettyä rahaa vai voiko niillä oikeasti pelastaa kasvot? :D Miten te hoidatte ihoanne? Julkkikset ainakin tuppaa laittaa rahaa ja aikaa ihonhoitoon ja näyttävät hyviltä.
Kommentit (2032)
Täytän tänä vuonna 50v. Mua luullaan yleensä 15v nuoremmaksi. Ei ryppyjä, en meikkaa. Kasvorasvana luonnonmukainen erittäin hyvä voide, joka maksaa 12e. En pese kasvoja iltaisin 😬
Olen 35 ja mua luullaan melkein aina parikymppiseksi.
Noudatan:
Pese aina meikit illalla pois kosteuttavalla puhdistusvoiteella (ei geelejä), aamulla vain huutelen vedellä ja laitan kosteusvoiteen.
Kosteuta iho aamulla ja illalla, muista silmänympärysvoide.
Välttele joka päiväistä meikkaamista.
Välttele aurinkoa ja muista aurinkosuoja.
Geenit tekee yllättävän paljon, mutta nuo vinkit auttaa.
Kaikki eivät päästä lukemaan itseään kuin avointa kirjaa ja tällöin elämän vaikeudet jäävät muilta piiloon.
Vain yksi kommentti tupakoinnin ja alkoholin vaikutuksesta ihon ikääntymisen ja sekin peukutettu alas.
Ennemmin pakkelia ja ties mitä kemikaali tököttiä naamaan kuin elämäntapojen muutos tervellisemmäksi
Niin kuvottavaa ja sairasta tekstiä
Tupakointi ja aurinko vanhentavat eniten. Liiallinen ihon käsittely myös vaikuttaa paljon. Vuosikymmenien vähänkin voimakkaampi silmänympärysten meikkaus ja pakkelin poisto väkisinkin ajan myötä vaikuttaa ryppyjen syntyyn. Liian voimakkaat kemikaalit kuivattavat monen ihoa.
Itse käytän vaihtelevasti kasvovettä ja pelkkää vettä kasvojen puhdistukseen. Eivät poista ihon luonnollista rasvaa. Kosteusvoidetta aamuin ja illoin. Meikkaan todella harvoin, joten en tarvitse monenlaisia puhdistusjuttuja. Geenit vaikuttavat paljon myös kasvojen ryppyisyystaipumukseen.
Tuo on kuule niin nollavalitusta kuin vain voi olla.
Oon ite 53. Huolestuin kun ryppyjä alkoi tulemaan silmien ympärille. Rupesin kokeilemaan luonnon kosmetiikan ranskalaisfirman 50+ tuotteita, jonka esitteitä silloin tällöin kotiin tulee ja kas, rypyt alkoi vähenemään. Laitan myös kaulan alueelle, sillä en tykkää niistäkään rypyistä. Mutta lopulta niiden tuloa ei voi estää, ja paras neuvo minkä oon kuullut, on hymyileminen, se silottaa.
Meen tästä nukkumaan koska palstan taso näyttää olevan niin järkyttävää
Kasvojumppaa kannattaa tehdä päivittäin.
Paras on levittää spermaa ryppyihin. Siihen vielä muutama tippa virtsaa ph:n muuttamiseksi ja tätä seosta sitten ongelmakohtiin. Tällä metodilla olen saanut -10v ihon iästä pois. Suosittelen.
MÄ KUOLEN NAURUUUUUUUUN!!!! :DDDD
Vierailija kirjoitti:
Paras on levittää spermaa ryppyihin. Siihen vielä muutama tippa virtsaa ph:n muuttamiseksi ja tätä seosta sitten ongelmakohtiin. Tällä metodilla olen saanut -10v ihon iästä pois. Suosittelen.
Sama täällä. Sperma sisältää koko joukon vitamiinejä ja hiven aineita jotka auttavat ihon säilyvän nuorena.
Ei tarvitse uskoa, mutta kannattaa kokeilla.
"
AIHEET
KAUNEUS
HYVINVOINTI
TREENI JA RAVINTO
TERVEYS
SAIRAUDET
Terve.fi
Onko sperma terveellistä nieltynä?
Sperma ja nieleminen: Jos spermaa nielee, voiko se olla terveellistä? Mitä sperma sisältää? Lue asiantuntijan vastaus sperman nielemisestä.
Julkaistu: 16.2.2010
Kysy asiantuntijalta palstalla on mahdollista esittää kysymyksiä mieltä askarruttavista aiheista eri alojen ammattilaisilta. Eräs lukija olikin esittänyt kysymyksen, joka lienee pyörinyt ihmisen jos toisenkin ajatuksissa: onko sperma nieltynä terveellistä?
Asiantuntijan vastauksesta ilmenee yllätys yllätys että kyllä se on. Sperma on erittäin ravinteikasta ainetta, ja se sisältää suurin piirtein 30 eri ainesosaa. Sperma sisältää hivenaineita, kuten sinkkiä, seleeniä, fosforia ja kaliumia. Lisäksi siitä löytyy C-vitamiinia, B12-vitamiinia, kalsiumia ja magnesiumia sekä sokereita, steroideja, entsyymejä ja aminohappoja, asiantuntijan vastauksesta ilmenee.
Edellä mainittujen hivenaineiden ja vitamiinien tehtävänä on ravita ja suojella siittiöitä siinä vaiheessa, kun ne ovat naisen elimistössä. Spermaa voidaankin kutsua vitamiinipommiksi."
Niin miksi joku hihitteelee?
Ikääntyminen ei ole mikään korjattava asia, joka on huonosti itseään hoitaville ilmestynyt "vika". Viimeistään seitenkymppisenä jokainen näyttää iäkkäältä, joku raikkaan nuorekkaalta ja joku satavuotiaalta. Julkkikset käyvät plastiikkakirurgilla ja todnäk muutoinkin keskittyvät ulkonäköönsä tauotta enemmän kuin pulliaisella ikinä on mahdollisuus. Panostaisin ehkä mieluummin terveyteen monella tapaa sekä virkeään mieleen, sillä lupaan että vaikka näyttäisi hyvältä ja raikkaalta, niin viiakybäsenä kukaan ei pidä sua enää nuorena (vaikka ois kuinka kirurgi kiristellyt).
Hyvät geenit, ei tupakkaa ja alkoholia, suojaus auringolta, terveellinen ruokavalio, vedenjuonti, raitis ilma , hyvä uni, stressitön elämä, ei sairauksia, ei painonvaihtelua , ei hormooniepätasapainoa, säännöllinen kotihoito yhdistettynä hoitolahoitoihin-mitäpä sitä muuta-tosin elämä voi yllättää
Joulukinkku paistetaan uunissa.