Ihonhoito, jolla ehkäisen tulevat rypyt
Olen 29 v ja silmieni ympärillä alkaa olemaan jo juonteita. Olen myös huomannut, että kasvojeni ympärille alkaa tulemaan hieman pieniä ryppyjä. Kasvojen hoidossa tuppaa olemaan kahdenlaisia ihmisiä, toiset panostaa paljon ja käyttää paljon rahaa, kun taas toiset vaan luottaa vesipesuun.
Onko ne kalliit tökötit vaan pelkkää hukkaan heitettyä rahaa vai voiko niillä oikeasti pelastaa kasvot? :D Miten te hoidatte ihoanne? Julkkikset ainakin tuppaa laittaa rahaa ja aikaa ihonhoitoon ja näyttävät hyviltä.
Kommentit (2032)
Mulla tuli just rusina housuun tätä ketjuu lukiessa...
VIINA ON VIINAA VIISASTEN AIVOILLE
Aiotteko äänestää? Itse ainakin jätän äänestämättä
Onko oikeasti epäselvää miten viikonpäivät kirjoitetaan?
Taitaa olla voimavarat vähissä :-(.
Joulukinkku paistetaan uunissa.
Voiko ihminen voittaa gorillan ilman aseita? Itse uskoisin pystyväni tähän koska olen harrastanut painia jo 3 vuotta
Mikä toi yenione grafitti on ja miksi se näkyy kaikkialla?
Kaikilla hissi ei nouse vintille asti.
Liukuvoiteen ihoa parantavia ominaisuuksia ei sovi vähätellä
Oon itse kolmekymppinen ja mulla on harakanvarpaat silmien alla. Aika kamala yhdistelmä tuohon on vielä tummat, hieman kuopalla olevat silmänaluset :D On kyllä virkeys kaukana. Oon huomannut, että enemmän juonteita on oikealla puolella, koska nukun oikealla kyljelläni. Varmasti parasta olisi nukkua selällään, mutta oon kokenut sen hankalaksi.
Mielummin ottaisin nuo juonteet vaikka otsaan, tuntuu että sillon niille olisi helpompi tehdä jotain. Kaikki kyynelurien täytöt ja muut kuulostaa vähän liian jännittäviltä ja retinoliakin laittaisin varauksella silmien alle.
On kyllä ollut mielenkiintoista seurata, miten ikääntymisestä keskustellaan lähipiirissä. Olen siis päälle 30 nyt itse. Etenkin monet naiset stressaavat asiasta ja eräs tuttuni meni aivan suuniltaan siitä, kun löysi yhden harmaan hiuksen. Tämä tuttuni on pian 40v ja yritin selittää, et mulla on ollut harmaita jo vuosia. Sama henkilö myös muistaa kertoa joka kerta, kun häntä on luultu nuoremmaksi tai Alkossa on kysytty paperit. Tuo jälkimmäinen on muuten erittäin yleinen kehumisen aihe. Ehkä olen itse kateellinen, koska minulta ei kysytä papereita. Voi tosin johtua myös siitä, etten osta alkoholia kuin 1-2 kertaa vuodessa korkeintaan ja silloinkin yhden lonkeron ruokaostosten yhteydessä. Kieltämättä kadehdin näitä geenilotossa voittaneita, nuorekkaita naisia. On silti ollut mielenkiintoista huomata, miten tärkeää se olisikaan, että pysyisi nuoren näköisenä. Nuorekkuus on edelleen naisen valtti.
Mikä kipale?