Ihonhoito, jolla ehkäisen tulevat rypyt
Olen 29 v ja silmieni ympärillä alkaa olemaan jo juonteita. Olen myös huomannut, että kasvojeni ympärille alkaa tulemaan hieman pieniä ryppyjä. Kasvojen hoidossa tuppaa olemaan kahdenlaisia ihmisiä, toiset panostaa paljon ja käyttää paljon rahaa, kun taas toiset vaan luottaa vesipesuun.
Onko ne kalliit tökötit vaan pelkkää hukkaan heitettyä rahaa vai voiko niillä oikeasti pelastaa kasvot? :D Miten te hoidatte ihoanne? Julkkikset ainakin tuppaa laittaa rahaa ja aikaa ihonhoitoon ja näyttävät hyviltä.
Kommentit (2032)
Muistakaa että teidän mielipiteenne ovat vain teidän mielipiteitänne
Voisko noi intia-jutut jo loppua >:(
Tuli tästä mieleen sohvakäärmeen synty
Haluat provota TAAS tätä samaa. Ei siinä mitään. Samat vastaukset tulee.
Vierailija kirjoitti:
Aurinkosuojaa ympäri vuoden. UV-Säteily vanhentaa ihoa ja sille altistuu niin talvella kuin kesälkläkin. Toisena vinkkinä ei alkoholia, koska se vanhentaa ihoa.
Jos rahat haluaa käyttää kalliisiin ihonhoitotuotteisiin niin voin ainakin näitä Biothermejä suositella, esimerkkinä....: https://tinyurl.com/2m25y23c
Vielä yksi kysymys: miksi pelkäät ihan perus ryppyjä?
Suurkiitos avusta!
Jos on paljon ottanut aurinkoa ja antanut ihon palaa lapsena ja nuorena niin se vanhentaa ihoa aikaisemmin kuin verrokkiryhmällä joka ei ole nahkaansa kärventänyt. Mutta tämä auttaa silloin varhaisina vuosina, eikä nyt kun vahinko alkaa iholla näkymään.
Itselläni ei vieläkään ole selkeitä ryppyjä alkanut tulla, vaikka kasvoista varmaan muuten näkyy, ettei enää olla 3-kymppisiä. Tänä kesä tuli ensimmäiset harmaan haituvat etuhiuksiin.
N47
Mitä suosittelette herkälle iholle joka ei kestä tretinoinia tai muita retinoleja?
Aurinkovoide on käytössä. En tupakoi tai käytä alkoholia
Ja tretinoinia ja retinoleja EI saa käyttää silmänympärysiholle ellei ne ole varta vasten kehitetty herkälle silmänympärysalueelle.
Ja minä luotan erääseen AV-mammaan joka kertoi luottavansa erääseen Harvardin psykiatriin...
Olet ihan kuin yksi mun tuttu!
Mun tuli just löysä kakka housuun. Mitä teen nyt? - AP
Elä kuin Aimo. Suolakurkkuja ja kaljaa. Turvotus, ei näy rutut.
Uus päivä on armo uus voi taivas voi taivas tieräkkös ronna mitä
Vierailija kirjoitti:
Mitä suosittelette herkälle iholle joka ei kestä tretinoinia tai muita retinoleja?
Aurinkovoide on käytössä. En tupakoi tai käytä alkoholiaJa tretinoinia ja retinoleja EI saa käyttää silmänympärysiholle ellei ne ole varta vasten kehitetty herkälle silmänympärysalueelle.
Bakuchiolia.
Syö järkevämmin ja lopeta tupakointi
Kasvatuksessa vika. Parempi onni ensi kerralla.
Miten saisi otsan 11 viivat pois...ilmeisesti teippihommiin pitäisi ruveta....
https://www.youtube.com/results?search_query=11+lines