Ihonhoito, jolla ehkäisen tulevat rypyt
Olen 29 v ja silmieni ympärillä alkaa olemaan jo juonteita. Olen myös huomannut, että kasvojeni ympärille alkaa tulemaan hieman pieniä ryppyjä. Kasvojen hoidossa tuppaa olemaan kahdenlaisia ihmisiä, toiset panostaa paljon ja käyttää paljon rahaa, kun taas toiset vaan luottaa vesipesuun.
Onko ne kalliit tökötit vaan pelkkää hukkaan heitettyä rahaa vai voiko niillä oikeasti pelastaa kasvot? :D Miten te hoidatte ihoanne? Julkkikset ainakin tuppaa laittaa rahaa ja aikaa ihonhoitoon ja näyttävät hyviltä.
Kommentit (2032)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aurinkosuojaa ympäri vuoden. UV-Säteily vanhentaa ihoa ja sille altistuu niin talvella kuin kesälkläkin. Toisena vinkkinä ei alkoholia, koska se vanhentaa ihoa.
Jos rahat haluaa käyttää kalliisiin ihonhoitotuotteisiin niin voin ainakin näitä Biothermejä suositella, esimerkkinä....: https://tinyurl.com/2m25y23c
Vielä yksi kysymys: miksi pelkäät ihan perus ryppyjä?
UV-säteily on kyllä pahaksi iholle, siitähän ne ihosyövätkin yleensä johtuu. Iso peukku tuolle Blue Therapylle t. Skandinaavinen, hoikka ja rypytön N30
Kyllä kolmikymppiset rypyttömiä ovatkin.
Rypytön vanhus kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai ihanaa etten ole ainoa :D
N27
Ei 27-vuotiaalla pitäisi olla ryppyjä vielä kymmeneen vuoteen herran jestas. Etelässä asuvat alkoholisti sarjatupakoijat ovat erikseen.
Olipa rumasti sanottu! -Ryppyjä tulee kun tupakoi ja "ottaa" aurinkoa rannoilla paljon. Sekä ilmeily, esim sadeilmeily ja tuulenpuuskailmeily eli siristykset. Huonot ruokailutottumukset, vähäinen uni ja viina. Minä myös ihmettelen, että 27-vuotiaalla on jo ryppyjä. Huomio, olen eläkeläinen ja tiedän 100% varmasti, että edellä mainitut teot auttavat ihoa pysymään rypyttömänä ja tietenkin A-vitamiinivoidetta apteekista. Plus silmänympärysvoide on must. Aloitin itse sen käytön jo 15-vuotiaana. Kasvot voivat rentouttaa joogaamalla.
Ilmankos Suomi näyttää niin ankealle, kun ryppyjen pelossa ei uskalleta ilmeillä. Kuljetaan kuin zombit perusilme naamalla aina. Ääneen voi joskus naurahtaa, mutta niin, että suu ei liiku. Hahhah.
Retinolilla lähtee kuntoon t. n23
Jos haluat menestyä Wall Streetilla sinun täytyy olla valmis ottamaan riskejä.
Miksi joulupukki ei saa nukkua joulun aikaan? - Koska hänen sängyssään on niin paljon lahjoja.
Toinen hyvä keino on ylipaino, se siloittaa naamarypyt.
Miksi joulupukki ei saa nukkua joulun aikaan? - Koska hänen sängyssään on niin paljon lahjoja.
Älä koskaan ole liian ujo pyytääkseen rahaa.
Miksi apinat eivät voi olla hyviä muusikoita? - Koska ne eivät osaa soittaa instrumentteja oikein päin.
Miksi ei saa olla ryppyjä? Miksi ikä ei saa näkyä?
Miksi joulupukin vaimo ei saa syödä joulukinkkua? - Koska hän pitää siitä liikaa.
Mielestäni tämä on vähän huono esitys. Ei ole kovin hyvin tehty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Satu Rämö, 42, ei päivääkään alle kuusikymppisen rypyt.
Sellainen on perus Suomi mamma.
Kyllä.
Sitten on esim. rypytön Leila Kaleva, jolla on 46-vuotiaana saatu vauva vuonna 2022!
Me todella ikäännymme eri tahtiin. Tutkijoiden mukaan esim. 40-vuotiailla voi olla 20 vuoden ero biologisessa iässä !
Eli sinä 35 vee saatat olla joitain itseäsi vaikka kymmenen vuotta vanhempia naisia vanhempi kehostasi sekä sisältä että ulkoa!
Miltäs kuulostaa!
niinpä nii niihän ne kaikki sanoo
Kauneusleikkaukset ja pistoshoidot.
Miksi joulupukin vaimo ei koskaan näy joulun aikaan? - Koska hän on koko ajan kodin takana hoitamassa rekkuja.
Kuulostat tylsimykseltä. Olet varmaan (ollut) töissäkin jossain valtionhallinnon byrokraattitehtävässä. Tekemässä muille ohjeistusta ja ihmettelemässä omaa erinomaisuuttasi. Tämä viimeksimainittu saa megalomaanisia mittasuhteita, kun ei koskaan törmää muihin arkistoissa seikkaillessaan.