Ihonhoito, jolla ehkäisen tulevat rypyt
Olen 29 v ja silmieni ympärillä alkaa olemaan jo juonteita. Olen myös huomannut, että kasvojeni ympärille alkaa tulemaan hieman pieniä ryppyjä. Kasvojen hoidossa tuppaa olemaan kahdenlaisia ihmisiä, toiset panostaa paljon ja käyttää paljon rahaa, kun taas toiset vaan luottaa vesipesuun.
Onko ne kalliit tökötit vaan pelkkää hukkaan heitettyä rahaa vai voiko niillä oikeasti pelastaa kasvot? :D Miten te hoidatte ihoanne? Julkkikset ainakin tuppaa laittaa rahaa ja aikaa ihonhoitoon ja näyttävät hyviltä.
Kommentit (2032)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä suosittelette herkälle iholle joka ei kestä tretinoinia tai muita retinoleja?
Aurinkovoide on käytössä. En tupakoi tai käytä alkoholiaJa tretinoinia ja retinoleja EI saa käyttää silmänympärysiholle ellei ne ole varta vasten kehitetty herkälle silmänympärysalueelle.
Bakuchiolia.
Bakuchiol toimii! En itsekään uskalla käyttää enää retinolia koska ihoni on mennyt niin herkäksi ja alkaa helposti punoittaa retinolista.
Alat lihomaan sellaista 3-5 kilon vuosivauhtia, niin pysyy naama pinkeänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai ihanaa etten ole ainoa :D
N27
Ei 27-vuotiaalla pitäisi olla ryppyjä vielä kymmeneen vuoteen herran jestas. Etelässä asuvat alkoholisti sarjatupakoijat ovat erikseen.
Olipa rumasti sanottu! -Ryppyjä tulee kun tupakoi ja "ottaa" aurinkoa rannoilla paljon. Sekä ilmeily, esim sadeilmeily ja tuulenpuuskailmeily eli siristykset. Huonot ruokailutottumukset, vähäinen uni ja viina. Minä myös ihmettelen, että 27-vuotiaalla on jo ryppyjä. Huomio, olen eläkeläinen ja tiedän 100% varmasti, että edellä mainitut teot auttavat ihoa pysymään rypyttömänä ja tietenkin A-vitamiinivoidetta apteekista. Plus silmänympärysvoide on must. Aloitin itse sen käytön jo 15-vuotiaana. Kasvot voivat rentouttaa joogaamalla.
Alanuolittajat tais tunnistaa itsensä :D
Olet ihan kuin yksi mun tuttu!
Eikö hän olekin koko palstan hauskin henkilö?
Vaikuttaa miehen kirjoittamalta...
Vierailija kirjoitti:
On vain 2 ainetta jotka oikeasti tutkitusti auttaa: aurinkovoide ja retinoli. Retinolivoiteen tai seerumin voisit ottaa siis iltarutiiniin, jos olet niitä onnellisia joiden iho kestää retinolia. Itselläni ei valitettavasti kestä, kun on rosaceaa ja herkkä iho.
Mutta et ole mitenkään erityisen aikaisin sinänsä rypistynyt, varsinkin kuivahko ihotyyppi yleensä alkaa jo 25 v. eteenpäin saada hienoja ryppyjä ja välillä vähän vähemmänkin hienoja. Ja ilmeryppyjä esim. otsalle tai nenästä suuhun voi tulla kelle vaan jo tuossa iässä jos kasvojen anatomia ja tapa ilmehtiä on sellainen että altistaa niille.
Minusta ei kuitenkaan kannata liioitella sitä, miten rypyt vaikuttaisivat iän vaikutelmaan. Joo, ihmiset ymmärtää että et ole 20 jos on pieniäkin ryppyjä, mutta et myöskään näytä niiden takia nelikymppiseltä, eikä toisaalta nelikymppinen näytä sinun ikäiseltä vaikka kävisi kaikki rypyt laseroimassa, täytättämässä tms. Iän vaikutelmaan vaikuttaa enemmän kasvojen jäntevyys, ihon "hehku" tms kuin se onko silmien ympärillä jotain pikku juonteita tai otsalla muutama otsan rypistelystä tuleva ilmejuonne.
Toisaalta ei kyllä ikääntyneen näköisyydessäkään ole mitään vikaa, itse olen 48 ja varmasti ikäiseni näköinen mutta en edes haluaisi olla muuta. Mutta myönnän, itsekin 25 v. stressailin kun oli otsaryppyjä ja naama meni hymyillessä "vekeille" kun minusta kellään muulla ei ollut sellaisia.
Vierailija kirjoitti:
On vain 2 ainetta jotka oikeasti tutkitusti auttaa: aurinkovoide ja retinoli. Retinolivoiteen tai seerumin voisit ottaa siis iltarutiiniin, jos olet niitä onnellisia joiden iho kestää retinolia. Itselläni ei valitettavasti kestä, kun on rosaceaa ja herkkä iho.
Sekä sinulle että muille joille retinoli on liian vahvaa, oletteko kokeilleet bakuchiolia? Jos siis on halua jotakin vaihtoehtoista tuotetta kokeilla. Luonnollinen, kasvipohjainen vaihtoehto retinolille ja paljon synteettistä retinolia hellävaraisempi. Tuotteita myy esim. BYBI. Itse olen ko. seerumista pitänyt paljon ja kuulemani mukaan moni muukin, tuntuu oikeasti toimivan juonteiden madaltamiseen ja ehkäisyyn.
(En nyt jaksa heti samalta istumalta lukea koko ketjua läpi, anteeksi jos on mainittu jo.)
Tuollainen vainoharhaisuus tuntuu häiritsevältä.
En muuten varmastikaan mene huomenna töihin!
mistä te sen arvelette johtuvan?
Onko Anu saukko paikalla?