Ihonhoito, jolla ehkäisen tulevat rypyt
Olen 29 v ja silmieni ympärillä alkaa olemaan jo juonteita. Olen myös huomannut, että kasvojeni ympärille alkaa tulemaan hieman pieniä ryppyjä. Kasvojen hoidossa tuppaa olemaan kahdenlaisia ihmisiä, toiset panostaa paljon ja käyttää paljon rahaa, kun taas toiset vaan luottaa vesipesuun.
Onko ne kalliit tökötit vaan pelkkää hukkaan heitettyä rahaa vai voiko niillä oikeasti pelastaa kasvot? :D Miten te hoidatte ihoanne? Julkkikset ainakin tuppaa laittaa rahaa ja aikaa ihonhoitoon ja näyttävät hyviltä.
Kommentit (2032)
Mulla tuli just satatuhatta osakkeissa ja rahastoissa täyteen. Mitä köyhät?
Onko sellaista hyvää päivävoidetta, jossa olisi aurinkosuoja mukana? Ei tule laitettua monia rasvoja.
Tuo tilanne ei tunnu olevan mukava kenellekään teistä!
Aloita kiitollisuusharjoitukset.
Jolophi nyt menit liian pitkälle...
Kyllä tuntuu menevän joidenkin naisten ihon alle tämä :D
Mun tuli just löysä kakka housuun. Mitä teen nyt? - AP
Olisipa itelläkin noin pienet ongelmat. En murehtinut juonteista ja rypyistä enkä harmaista hiuksista; niiden ilmestyminen juuri tuon ikäisenä on täysin normaalia. Huomaan ikääntyväni kyllä edelleen. Nyt olen 35-vuotias ja omat ilmejuonteeni alkavat erottua yhä selkeämmin. Vitsailemme kavereiden kanssa lähettämällä toisillemme kuvia joissa meillä on mahdollisimman ruma ilme ja rypyt ja juonteet kunnolla näkyvillä. Ja kaikki ystäväni ovat miehiä. Miehiä ei sitten kiinnosta juonteet, rypyt, ikääntyminen pätkän vertaa (poikkeuksena netin surulliset ja ahkerat incelit, ja narsistit), he kun ikääntyvät ja rypistyvät myös ihan samalla tavalla. Mene vaikka deittipalveluihin ja laita hakuiäksi 28-45. Kunpa olisin edes terve! Antaisin mitä vain että pääkopassa olisi kaikki kunnossa, kropasta puhumattakaan, ja että itsetuhoisuuteni vakavista psyykkisistä traumoista johtuen viimeinkin olisi historiaa. Apua on haettu, itsemurhaa yritetty, mutta Kelan jatkuvat hylkäyskirjeet ylimmiltäkin tahoilta saivat luovuttamaan
Mutta jos haluat vinkkejä niin
1. Lakkaa käyttämästä somea ja lukemasta/seuraamasta kaikkia jonninjoutavia kauneuteen liittyviä julkaisuja. Se lisää nuorten ihmisten pahoinvointia. Kaikki kuvat ovat käsiteltyjä. Jos menet niitä julkkiksiakin katsomaan livenä ilman meikkejä, he näyttävät oikeasti ihan ikäisiltään. Jopa botoxia ja täyteaineita käyttävät näyttävät ikäisiltään. Vain erilaisilta, mutta ikäisiltään. Eikä sillä ole oikeasti mitään väliä näyttääkö nuoremmalta, ikäiseltään, tai vanhemmalta. Minulle jatkuvasti sanotaan että näytän nuoremmalta ja se johtunee lapsekkaista kasvonpiirteistä, mutta en myöskään ole auringonpalvoja. Whoopdedoo! Vaihtaisin sen heti siihen että nämä möröt lähtisivät pään sisältä :/ Tarkoitus ei ole olla inhottava, mutta on niin sairasta miten monen ihmisen elämä pyörii ulkonäön ympärillä.
2. Älä ota aurinkoa. Ruskettuminenkin jo tarkoittaa, että DNA vaurioituu.
3. Iloitse elämän pienistä asioista. Ja jos olet terve muutoin, arvosta sitä.
Luepa Raamatusta Ilmestyskirjan 13.luku.
Geenit vaikuttava aljon, mutta jotain voit tehdä itsekin.
Aurinkovoide aikaisesta keväästä (jo keväthangilta) myöhäiseen syksyyn, myös pivlvisellä säällä. Vältä suojavoidetta käyttäessäikin jatkuvaan auringossa paahtumista.
Puhdista kasvot aina huolella, käytä silmänympärysvoidetta. Oma suosikkini on BTB13, maksaa hieman enemmän kuin markettimerkit, mutta pumppupullosta riittää kuukausiksi. Marketista esim. Nivea Cellular Anti Age Eye Care on hyvä. Talven kuivimpaan aikaan ravitsevampaa voidetta, kesällä vähän keveämpää. Rakastan myös hoitonesteitä ja seerumeita, mutta olenkin jo yli viisikymppinen, jolla on kaikki aseet käytössä (paitsi veitset, täyte- ja neulahoidot).
Älä tupakoi.
Olen myös ollut hämmästynyt Gua sha-lastaa käytettyäni nyt n. vuoden. Teen lyhyen "sivelyn" aamuin illoin ja silmäympärysten rypyt näyttävät matalammilta. Kiitos geenien ja hyvän ihon perushoidon en yli viisikymppisenä edelleenkään ole kovin ryppyinen, mutta lastalla sively näyttää saavan kasvojen alueen veren ja nesteet kiertämään ja ihon hehkeämmäksi. Tämän on ainakin halpa vinkki kokeiltavaksi, latoja saa halvimmillaan kympillä.
Sisäisesti runsaasti c-vitamiinipitoisia ruokia ja luulientä. Tarpeeksi hyvää rasvaa (ei mitään rypsi&rapsiöljyjä).
Harrastat vaan seksiä tarpeeksi usein. Eli useita kertaa viikossa.
Eikä tämä ole mikään sperman nielemisohje.
Hei ystavat hyvatjattakaa nyt herrajumala minut rauhaan ja keskittykaa johonkin muihin asiohin vai pitaa pahaa Mina on teille tehnyt?!