Ihonhoito, jolla ehkäisen tulevat rypyt
Olen 29 v ja silmieni ympärillä alkaa olemaan jo juonteita. Olen myös huomannut, että kasvojeni ympärille alkaa tulemaan hieman pieniä ryppyjä. Kasvojen hoidossa tuppaa olemaan kahdenlaisia ihmisiä, toiset panostaa paljon ja käyttää paljon rahaa, kun taas toiset vaan luottaa vesipesuun.
Onko ne kalliit tökötit vaan pelkkää hukkaan heitettyä rahaa vai voiko niillä oikeasti pelastaa kasvot? :D Miten te hoidatte ihoanne? Julkkikset ainakin tuppaa laittaa rahaa ja aikaa ihonhoitoon ja näyttävät hyviltä.
Kommentit (2032)
Tuollainen vainoharhaisuus tuntuu häiritsevältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Satu Rämö, 42, ei päivääkään alle kuusikymppisen rypyt.
Sellainen on perus Suomi mamma.
Kyllä.
Sitten on esim. rypytön Leila Kaleva, jolla on 46-vuotiaana saatu vauva vuonna 2022!
Me todella ikäännymme eri tahtiin. Tutkijoiden mukaan esim. 40-vuotiailla voi olla 20 vuoden ero biologisessa iässä !
Eli sinä 35 vee saatat olla joitain itseäsi vaikka kymmenen vuotta vanhempia naisia vanhempi kehostasi sekä sisältä että ulkoa!
Miltäs kuulostaa!
Leila Kaleva on mun silmään ihan ikäisensä näköinen, juonteitakin löytyy hänen kasvoistaan.
On nii kuivaa ettei pystyis mistää muualt shoppaa
Onko teillä esittää jotain tutkimustietoa tästä asiasta vai perustuuko väitteenne vain yleiselle öyhötykselle ja omalle tuntumalle?
VIINA ON VIINAA VIISASTEN AIVOILLE
Olen tässä pienessä aamukännissä kuunnellut Vesku Loirin nauravaa kulkuria repeatillä ja hekotellut erittäin kovaan ääneen. Faijakin huusi jo vähän aikaa sitten et lättys kii tai tuun hakkaa sun päätäs näppäimigasghafsgsafgöfsgajfsgöjfsgirg
Säännöllinen ihon hoito ja erityisesti kosteutus ja tuotteiden ei tarvitse olla kalliita vaan pointti on juuri se säännöllisyys ja kesällä ehdottomasti muistaa aurinkosuojan.
Vierailija kirjoitti:
Säännöllinen ihon hoito ja erityisesti kosteutus ja tuotteiden ei tarvitse olla kalliita vaan pointti on juuri se säännöllisyys ja kesällä ehdottomasti muistaa aurinkosuojan.
Tämä
Minkälainen olisitte halunneet olla nuoruudessa jos nyt saisitte päättää?
Taitaa olla taas huumorintajuttomien kirjoituskilpailut käynnissä
Christiiina kirjoitti:
Korealainen ihonhoitorutiini jossa pyyhitään kalalla naama ja käsketään miehen tulla kasvoille. Nämä levitellään huolellisesti kasvoille ja pestään puolen tunnin jälkeen kultaisella suihkulla pois
Täytyy kokeilla. Korealaisilla on hyvä iho.
Ei kannata hankkia lapsia, tai ainakaan synnyttää niitä itse jos mielii pysyä nuorekkaana.
Raskaus vanhentaa naisen soluja jopa 11 vuotta – selitys voi olla äitiyteen liittyvä stressi
Aivan päinvastainen ajatus täällä!
Muttajoo ihan naurettavaa lässytystä ja yksittäisiin sanavalintoihin takertumista
Kyllä.
Sitten on esim. rypytön Leila Kaleva, jolla on 46-vuotiaana saatu vauva vuonna 2022!
Me todella ikäännymme eri tahtiin. Tutkijoiden mukaan esim. 40-vuotiailla voi olla 20 vuoden ero biologisessa iässä !
Eli sinä 35 vee saatat olla joitain itseäsi vaikka kymmenen vuotta vanhempia naisia vanhempi kehostasi sekä sisältä että ulkoa!
Miltäs kuulostaa!