Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihonhoito, jolla ehkäisen tulevat rypyt

Vierailija
20.09.2022 |

Olen 29 v ja silmieni ympärillä alkaa olemaan jo juonteita. Olen myös huomannut, että kasvojeni ympärille alkaa tulemaan hieman pieniä ryppyjä. Kasvojen hoidossa tuppaa olemaan kahdenlaisia ihmisiä, toiset panostaa paljon ja käyttää paljon rahaa, kun taas toiset vaan luottaa vesipesuun.

Onko ne kalliit tökötit vaan pelkkää hukkaan heitettyä rahaa vai voiko niillä oikeasti pelastaa kasvot? :D Miten te hoidatte ihoanne? Julkkikset ainakin tuppaa laittaa rahaa ja aikaa ihonhoitoon ja näyttävät hyviltä.

Kommentit (2032)

Vierailija
341/2032 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhdistusaine

Vierailija
342/2032 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dermosil

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/2032 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkeli + ihonkiristys

Vierailija
344/2032 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkelia naamaan huolella

Vierailija
345/2032 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tupakoi, käytä aurinkosuojaa ja syö nuoruudesta saakka mahdollisimman kasvispitoisesti, paljon tuoreita ja kypsennettyjä kasviksia, luonnollisia rasvoja - mahdollisimman vähän prosessoitua ruokaa, ei sipsejä, pullia tai muuta turvottavaa, ei-ravitsevaa moskaa. Geeneillä on vaikutusta, mutta vähemmän kuin luullaan. Vaihdevuosissa mahdollisesti hormonikorvaushoito. Rakkauselämälläkin on vaikutusta. Kosmetiikaksi riittää yksinkertaiset ja edulliset tuotteet vaikka Lidlistä :D

Näin olen elänyt. Olen 55 eikä minulla oikeastaan ole ryppyjä. Vuosi sitten huomasin että pientä kreppiintymistä alkoi tulla silmien alle, ja se oli järkyttävää. Aloitin hormonikorvaushoidon ja iho korjaantui. Toistaiseksi näin.

Tsemppiä! Elämä on kiinnostava matka.

Vierailija
346/2032 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unta ja raitista ilmaa

Vierailija
347/2032 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein kolmekymppinen ja noin naiivi? Ei, ne kalliit voiteet ei estä sua saamasta ryppyjä.

Suurimmassa osassa voiteita "siloittavana" aineena toimii silikoni, joka täyttää rypyt hetkeksi. Julkkikset eivät näytä oikeasti siltä miltä kuvissaan, haloo.

Suosittelen vettä ja saippuaa.

Vierailija
348/2032 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Vältä sokeria. Tutkimusten se vanhentaa ihoa

2. Vältä aurinkoa ja käytä 50 suojakerrointa ympäri vuoden, laita sitä runsaasti

3. Noudata ihonhoitorutiinia aamuin illoin

( puhdistus, kasvovesi, hoitoneste, seerumi, voide, öljy) ja kuori ihoa viikottain

Minä teen juuri päinvastoin ja olen kuullut useammalta taholta, että näytän nuoremmalta (n. 35-40 v.) kuin oikeasti olen.

1. Nautin elämästä ja nauran. Syön myös sokeria, mutta kohtuudella.

2. En käytä aurinkosuojaa, sillä sen monet kemikaalit allergisoivat minua. Pidän kesän paahteissa lierihattua tai pyrin varjoon. En harrasta ruskettamista.

3. Simppeli ihonhoitorutiini. Pesu, voide ja kuorinta pari kertaa kk:ssa. Nuorena ylihoidin kaikenmaaiman tököteillä ja ihosta tuli todella punainen ja ärsyyntynyt. Kun siirryin simppeliin, se alkoi kukoistaa.

Mutta kai nämä ovat geenijuttuja. Myös stressi vanhentaa.

N49

Vierailija
349/2032 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkorasva koska uv säteet vanhentaa

Vierailija
350/2032 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Geenilotto ratkaisee. Äitini on melko rypytön 73v, kaula tosin roikkuu. Ei ole koskaan käyttänyt mitään saippuaa kummempaa.

Minulla on sekaiho. Itse olen sinun ikäisenäsi panostanut paljon laatukosmetiikkaan.. Ryppyjä alkoi kuitenkin tulla pikkuhiljaa. Olen nyt pian 50v, olen käyttänyt yli 10 vuotta reseptillä saatavaa Avitcid-voidetta, talvella jatkuvasti, kesällä taas jotain kevyempiä retinolituotteita. Vaihdevuosia ei ole vielä.

Kosteusvoiteena Environ ja ihan perus Aqualan. Käytän myös paljon Ordinary seerumeja ja happohoitoja. Näytän mielestäni ihan hyvälle ikäisekseni mutten mitenkään poikkeuksellisen nuorelle.

Ja käytössä on myös maltillisesti botox ja täyteaineet. Kauneuskirurgiaan en ole turvautunut vielä. En usko että on mitään taikavoidetta mikä ehkäisisi rypyt täydellisesti. Olen tällä hetkellä kuitenkin ihan tyytyväinen ulkonäköni. Rypyt eivät rumenna mutta naaman valuminen ja piirteiden laskeutuminen kyllä. Se iskee kunnolla vasta 40-55 vuotiaana.

Geenit vaikuttaa mutta ei niin paljon kun monet luulee

Vierailija
351/2032 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Botoks

Vierailija
352/2032 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Retinoli+mikroneulaus

Vierailija
353/2032 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihonhoito-opas

Vierailija
354/2032 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stressi pahin ihon rypyttäjä. Riittävä uni, hyvät elämäntavat ja vähintään 2 l päivässä vettä ovat parhaat keinot ryppyjen estämiseen.

Stressiä ei ole oikeassa

Vierailija
355/2032 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Botoks

Hyi, en tajua näitä, jotka haluaa tarkoituksella truutata myrkkyä lihaksiinsa. Tai jotakin täytteitä huuliinsa. Sitten on sellainen ilmeetön töröhuulinen nukke. Teennäisyys ei pue ketään.

Kaunis ihminen on kaunis ihan luomusti vanhetessaankin. Ei ole tarkoituskaan näyttää 6-kymppisenä 2-kymppiseltä. Elämä on ihanaa joka iässä, se onni ei ole kiinni naamasta. Ei kannata panna itsetuntoaan pelkän ulkonäön varaan, sillä se on valuuttaa, jonka arvo laskee kaikilla, koska nuoruuteensa ei kukaan enää pääse. Siksi kannattaa panostaa muihin juttuhin.

Vierailija
356/2032 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressi tutkitusti vanhentaa. Solujen telomeerit lyhentyvät eli solut ikääntyvät nopeammin.

Stressaantuneet ihmiset näyttävät rasittuneilta ja vanhemmilta kuin stressaamattomat ikätoverinsa.

Paradoksi on, että sellaista ihmistä ei ole olemassa, jota ei elämässä koskaan stressi kohtaa.

Vierailija
357/2032 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vesipaastoa, koska se poistaa sun DNA:n

Vierailija
358/2032 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stressi tutkitusti vanhentaa. Solujen telomeerit lyhentyvät eli solut ikääntyvät nopeammin.

Stressaantuneet ihmiset näyttävät rasittuneilta ja vanhemmilta kuin stressaamattomat ikätoverinsa.

Paradoksi on, että sellaista ihmistä ei ole olemassa, jota ei elämässä koskaan stressi kohtaa.

No mua on aina sanottu nuoremman näköiseksi kun olen ja en kyllä tosiaan ole ollut stressaamatta - päinvastoin. Eli ei se muhun päde ainakaan. Mä sanoisin, että suurin vaikutus on geeneiillä - ja niihin ei voi vaikuttaa tekee sitten mitä hyvänsä.

Vierailija
359/2032 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun ukko sanoi, että jos aletaan ryppyjä peittämään, joka vastaa kuulemma auton ruostevaurio kittausta, lähtee akka vaihtoon. olen 45v, ja ryppyjä alkaa kertymään jo aikalailla. ukko sanoi myös, että kun aletaan naamioitumaan, niin jonain päivänä se ei enää minua tunnista ja ajaa ulos talosta. ikääntykää luonnollisesti ja rauhassa. mummi-vainaa aina sanoi, että joka uurteessa ja rypyssä kulkee tarina elämästä. miksi sitä kukaan haluaisi elämänsä tarinaa verhota? 

Vierailija
360/2032 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

aurinkorasva ei mitään halpaa sitten

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi