Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihonhoito, jolla ehkäisen tulevat rypyt

Vierailija
20.09.2022 |

Olen 29 v ja silmieni ympärillä alkaa olemaan jo juonteita. Olen myös huomannut, että kasvojeni ympärille alkaa tulemaan hieman pieniä ryppyjä. Kasvojen hoidossa tuppaa olemaan kahdenlaisia ihmisiä, toiset panostaa paljon ja käyttää paljon rahaa, kun taas toiset vaan luottaa vesipesuun.

Onko ne kalliit tökötit vaan pelkkää hukkaan heitettyä rahaa vai voiko niillä oikeasti pelastaa kasvot? :D Miten te hoidatte ihoanne? Julkkikset ainakin tuppaa laittaa rahaa ja aikaa ihonhoitoon ja näyttävät hyviltä.

Kommentit (2032)

Vierailija
301/2032 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aurinkosuojaa ympäri vuoden.  UV-Säteily vanhentaa ihoa ja sille altistuu niin talvella kuin kesälkläkin. Toisena vinkkinä ei alkoholia, koska se vanhentaa ihoa.

Jos rahat haluaa käyttää kalliisiin ihonhoitotuotteisiin niin voin ainakin näitä Biothermejä suositella, esimerkkinä....: https://tinyurl.com/2m25y23c

Vielä yksi kysymys: miksi pelkäät ihan perus ryppyjä?

Nuo perus rypyt rummouttaa naisen niin siksi.

Vierailija
302/2032 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aurinkovoide Spf 30 tai yli jokaisena vuoden päivänä. Se on tehokkain keino.

Suomessa? Älä nyt viitti.

Mistähän tuo käsitys tulee, että täällä ei uv-säteily haittaa mitään? Aiemmin varoiteltiin, että juuri Suomen päällä on otsoniaukossa iso reikä, mikä altistaa ihosyövälle jne. Nyt on vielä ollut ennätyshelteiset kesätkin, viime kesä mittaushistorian aurinkoisin.

Meneeköhän monella lämpötila ja uv-säteily sekaisin?

UV-indeksi on ollut jo monta viikkoa pyöreä nolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/2032 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antioksidanttia saa kasvoihinsa c-vitamiinitableteista. Mulla jauhetta, jota hieron kasvoihin iltaisin, kun en enää näytä naamaani auringonvalolle. 

Antioksidanttihan on myrkkyä?

Vierailija
304/2032 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on semmonen...pikku marmori...rulla jossa on varsi, "kiinakaupasta eurolla" tyyliin. Sillä rullaan kasvoja illalla ennen tökötin levittämistä, ihan markettiperustöhnää.

Olen n 70v ja ihan tai siis aika rypytön, osa sukuvikaa. En ole koskaan ottanut aurinkoa.

AI niin, juutuubissa on ohjeita naamajumppaan ja naamahierontaan. En tee joka päivä, mutta kuiteskin. Vettä sisäisesti ja ulkoisesti, paljon hedelmiä ja vihanneksia!

EI TUPAKKAA!!!!

Veikkaanpa, että sinunkin naamasi roikkuu kuten kaikilla muillakin ikäisilläsi, vaikka ei todella selkeitä ryppyjä olisikaan.

Vierailija
305/2032 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse stressasin rypyistä kauheasti jossain 38-45 v, kun alkoi ekoja ryppyjä tulla silmien alle ja otsalle. Onneksi mulla meni tuo ohi, ja nyt 49 v:na olen tyytyväinen ryppyineni ja roikkumisineni. Minusta ikä saa näkyä ja sen kuuluu näkyä. Enkä näe sitä negatiivisena asiana enää ollenkaan. Ikä tarkoittaa hyviä asioita kuten elämänkokemusta, työkokemusta töissä, tietynlaista hiljaista viisautta jota kertyy kun selviää monenlaisesta vuosien myötä. Miksi tämän näkyminen päältäkin olisi huono asia? (Toki markkinamiehet yrittää vakuuttaa että se on, koska millä he muuten myisivät rasvojaan, plastiikkakirurgiaa, kosmetologisia hoitoja jne)

Vierailija
306/2032 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aurinkosuojaa ympäri vuoden.  UV-Säteily vanhentaa ihoa ja sille altistuu niin talvella kuin kesälkläkin. Toisena vinkkinä ei alkoholia, koska se vanhentaa ihoa.

Jos rahat haluaa käyttää kalliisiin ihonhoitotuotteisiin niin voin ainakin näitä Biothermejä suositella, esimerkkinä....: https://tinyurl.com/2m25y23c

Niin, mitä sitten? Ei kai kukaan sen ikäinen jolla on ryppyjä esim. haluakaan niin nuoria ja/tai lapsellisia miehiä, joilla on tällaisia näkemyksiä? Kun on jotain 40+, niin useimpien miestenkin mielestä rypyt ei ole kauheita vaan kuuluvat asiaan. Samoin ehkä vähän riippuvat rinnat sun muut ajan merkit. 

Vierailija
307/2032 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pudotin 65 vuotiaan painoa vajast 20 kg elämäntapamuutoksella ja samalla loppui kymmeniä vuosia jatkunut tupakointi. Minä onnistuin pudottamaan painoa niin ettei mihinkään jäänyt löysää ihoa (runsas liikunta) ja ryppyni ovat oienneet niin paljon, että jopa ulkopuolisilta ihmisiltä on tullut positiivisia kommentteja. Itse olen eniten innoissani siitä etteivät yläluomeni enää roiku entiseen tapaan. Minä uskon ryppyjen oikenemisen olevan seurausta paitsi tupakoinnin lopetuksesta niin myös runsaasta oliiviöljyn käytöstä, lisääntyneesta kasvisten ja hedelmien syönnistä ja myös vähentyneestä suolan käytöstä sekä paljosta ulkoilusta. Kasvovoiteeni ovat marketin hyllystä ja halvimmasta päästä ja annan iholleni päivittäin myös kylmähoitoa (pakasteessa olleilla kurkunsiivuilla tai jääpaloilla ihon sivelyä).

Vierailija
308/2032 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, mitä sitten? Ei kai kukaan sen ikäinen jolla on ryppyjä esim. haluakaan niin nuoria ja/tai lapsellisia miehiä, joilla on tällaisia näkemyksiä? Kun on jotain 40+, niin useimpien miestenkin mielestä rypyt ei ole kauheita vaan kuuluvat asiaan. Samoin ehkä vähän riippuvat rinnat sun muut ajan merkit. 

Katso Hollywood tähtiä ja miten kauniita ne on +40 vuotiaina. Kalliit tökötit ja retinolit sun muut auttaa halusit tai et.

Vierailija
309/2032 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pudotin 65 vuotiaan painoa vajast 20 kg elämäntapamuutoksella ja samalla loppui kymmeniä vuosia jatkunut tupakointi. Minä onnistuin pudottamaan painoa niin ettei mihinkään jäänyt löysää ihoa (runsas liikunta) ja ryppyni ovat oienneet niin paljon, että jopa ulkopuolisilta ihmisiltä on tullut positiivisia kommentteja. Itse olen eniten innoissani siitä etteivät yläluomeni enää roiku entiseen tapaan. Minä uskon ryppyjen oikenemisen olevan seurausta paitsi tupakoinnin lopetuksesta niin myös runsaasta oliiviöljyn käytöstä, lisääntyneesta kasvisten ja hedelmien syönnistä ja myös vähentyneestä suolan käytöstä sekä paljosta ulkoilusta. Kasvovoiteeni ovat marketin hyllystä ja halvimmasta päästä ja annan iholleni päivittäin myös kylmähoitoa (pakasteessa olleilla kurkunsiivuilla tai jääpaloilla ihon sivelyä).

Oho, ai että noinkin voi käydä. Tuon yläluomijutun olen kyllä nähnyt parillakin ihmisellä, näillä on ollut ylipainoisena oikein sellainen pullukka rasvakertymä kulmakarvojen alla ja se on sitten hävinnyt kun on laihtunut. Mutta useimmat on kyllä rypistyneet selvästi. Itse rupsahdin hurjasti laihdutettuani mutta mulla olikin sitä laihdutettavaa 50 kg, milloin se varmaan aina käy. 

Vierailija
310/2032 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katso Hollywood tähtiä ja miten kauniita ne on +40 vuotiaina. Kalliit tökötit ja retinolit sun muut auttaa halusit tai et.

Ei ne kyllä retinoleilla sen näköisinä pysy eikä millään rasvoilla vaan botoxilla, täyteaineilla, kasvojenkohotuksilla, silmäluomileikkauksilla jne. Itse en näe mitenkään ihannoitavana tuollaista pakkomielteistä pyrkimystä nuoren näköisyyteen. Osa Hollywood-tähdistäkin on siitä jo luopumassa ja haluaa ikääntyä luonnollisesti. Olen nähnyt jopa mielipiteen, että botoxit ja muu on "niin ysäriä", että nyt alkaa naiset voimaantua sillä etteivät suostu enää ulkonäkövaatimuksiin, että kelvatakseen elokuvamaailmaan täytyy joko olla alle 35 tai näyttää siltä.

Vierailija
311/2032 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän nämä hyvän ihon perus jutut ole suurimmalle osalle tiedossa:

Suojaa ihosi auringolta, juo noin 1,5 litraa vettä/ vrk, syö terveellisesti varsinkin kalaa usein, ulkoile ja nuku riittävästi.

Iki vanhoja kotikonsteja ovat mm. : Pese kasvosi aina kylmällä vedellä, kylmä vesi saa ihon "heräämään".

Kalliit ihonhoito tuotteet ovat turhia eikä niillä ole merkittävää vaikutusta.

Perusjutut myös ihon hoidossa, puhdista aina iho iltaisin. Käytä yö ja silmäympärys voidetta , aamulla päivävoidetta.

Suun kautta nautittavaa kollageeni aineet ovat täysin hyödyttömiä. Tätä mieltä ovat ihitautilääkärit.

Kollogeenia ei ole niissä saatu niin hienoksi että se vaikuttaisi mitenkään.

Kollageenia on myös Riiassa ja sieltä se imeytyy paremmin. Mm.kalassa , lihahyytelössä ja kananmunan kuoren alla ( se ohut "kelmu" joka on heti kuoren alla)...

Ei kannata laittaa ihon hoitoon yli hintaisia Luxus tuotteita, ihan perus ihonhoito tuotteet ajavat saman asian.

Vierailija
312/2032 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaus yllä olevaan. Kollageenia on myös RUUASSA.

( eikä Riiassa 😂🤣)

Vierailija
313/2032 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SPF 50, vuorotellen Differin ( retinoidi) ja Skinoren( azelaiini happo).Joskus tukeva naamio esim Sensai.

🤣🤣

Vierailija
314/2032 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta kysytään usein miten hoidan ihoani, kun olen lähes viisikymppisenä niin sileäihoinen. Vastaus: en millään. Enkä ole ikänäni käyttänyt edes aurinkovoidetta ja olen nuorempana maannut paljon auringossa ruskettamassa itseäni kesäisin. Perinnöllinen juttu kai, rasvoittumiseen taipuva paksu nahka.

Vierailija
315/2032 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pudottaa paljon kiloja jollakin tehokuurilla ja nopeassa tahdissa iho ei ehdi mukautua, jolloin nuoremmallakin ihmisellä saattaa laihdutuksen seurauksena jäädä löysää ihoa (moni laihdutusleikkauksen läpikäyneistäkin menee uuteen leikkaukseen jossa poistetaan ylimääräistä ihoa). Minä pudotin painoa maltillisesti 1,5-2 kg kuukautta kohti ja liikuin paljon jolloin kroppa kiinteytyi samalla, kun paino laski ja ihokin sopeutui painon laskuun.

Vierailija
316/2032 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoi ja juo kaljaa ym 

Älä pese naamaa äläkä osta kalliita aineita

Nivea ja vesi kelpaa. 

Vierailija
317/2032 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dermosil

Vierailija
318/2032 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saapa nähdä, mitä tulevaisuus kertoo tästä joka päivä aurinkovoidetta -toitotuksesta. Jo nyt on selvillä, että erityisesti kemiallinen aurinkosuoja on myrkkyä, josta syystä se on monilla rannoilla kielletty, jottei tuhoaisi eliöstöä. Sitä joka päivä sitten naamaan.

Toki on sitten fysikaaliset suojat, mutta eivät nekään ihan ongelmattomia ole. Olen itse 50 v. ja hyvin rypytön, toki vähän rasvaa on kadonnut silmien alta ja muutenkin kasvoilta, joten en näytä 30-vuotiaalta. Silti arvioidaan noin 10v. nuoremmaksi. Aurinkovoiteet olen pitänyt minimissä ja niiden sijaan käytän mineraalimeikkiä kasvoilla - tai joskus aurinkosuojallista meikkivoidetta. Ensisijaisesti kuitenkin vältän aurinkoa polttavat tunnit enkä makaa rannalla tai harrasta aurinkolomia, joiden tuhoja ei estä mikään määrä aurinkovoidetta.

Ärsyttää, että aina korostetaan kritiikittä aurinkovoidetta, mutta ei painoteta auringossa oleskelun rajoittamista. Toki kyllähän näin taas myydään valtavat määrät tiettyjen kaupallisten tahojen tuotteita.

Vierailija
319/2032 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin harva on poikkeuksellisen paljon ikäistään nuoremman näköinen, vaikka käytössä on paljon muutakin kuin tökötit. Tarkoitan siis taitavimmat plastiikkakirurgit ja veitsettömät hoidot; pistokset, valohoidot, rasvansiirrot, hammaslääkärit laminaatteineen jne. jne. jne.

Tämän lisäksi on käytössä stailaajat, meikkaajat, kampaajat jne., jotka ovat jokainen alansa huippuja huijaamaan silmää - ja nämä kaikki käytössä päivittäin. Silti usein tulos menee yli ja tämä näkyy jo ihan suomalaisissa nelikymppisissä julkkisnaisissa. Aloitetaan ihon kiristäminen ja täyttäminen ja hampaat uusiksi ja tekotukkaa jne. jne. hyvin nuorena. Ja kyllä se näkyy. Naama on karun, kolhon, luonnottoman näköinen insta-naama, josta voi saada oikealla valotuksella ja muokkaamalla ihan hyviä kuvia, mutta ei se peitä tilannetta irl. No grace.

Vierailija
320/2032 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutaman päivän vesipaasto koska se kuulemma poistaa vahingoittunutta DNA:ta ja muita aineita

Miten vesipaasto voi vaikuttaa kehon DNA rakenteeseen. t. biologi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä