Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihonhoito, jolla ehkäisen tulevat rypyt

Vierailija
20.09.2022 |

Olen 29 v ja silmieni ympärillä alkaa olemaan jo juonteita. Olen myös huomannut, että kasvojeni ympärille alkaa tulemaan hieman pieniä ryppyjä. Kasvojen hoidossa tuppaa olemaan kahdenlaisia ihmisiä, toiset panostaa paljon ja käyttää paljon rahaa, kun taas toiset vaan luottaa vesipesuun.

Onko ne kalliit tökötit vaan pelkkää hukkaan heitettyä rahaa vai voiko niillä oikeasti pelastaa kasvot? :D Miten te hoidatte ihoanne? Julkkikset ainakin tuppaa laittaa rahaa ja aikaa ihonhoitoon ja näyttävät hyviltä.

Kommentit (2032)

Vierailija
321/2032 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvojumppaa päivittäin ja hyvät elämäntavat. 

Vierailija
322/2032 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aurinkosuojaa ympäri vuoden.  UV-Säteily vanhentaa ihoa ja sille altistuu niin talvella kuin kesälkläkin. Toisena vinkkinä ei alkoholia, koska se vanhentaa ihoa.

Jos rahat haluaa käyttää kalliisiin ihonhoitotuotteisiin niin voin ainakin näitä Biothermejä suositella, esimerkkinä....: https://tinyurl.com/2m25y23c

Vielä yksi kysymys: miksi pelkäät ihan perus ryppyjä?

Nuo perus rypyt rummouttaa naisen niin siksi.

Niin, mitä sitten? Ei kai kukaan sen ikäinen jolla on ryppyjä esim. haluakaan niin nuoria ja/tai lapsellisia miehiä, joilla on tällaisia näkemyksiä? Kun on jotain 40+, niin useimpien miestenkin mielestä rypyt ei ole kauheita vaan kuuluvat asiaan. Samoin ehkä vähän riippuvat rinnat sun muut ajan merkit. 

Katso Hollywood tähtiä ja miten kauniita ne on +40 vuotiaina. Kalliit tökötit ja retinolit sun muut auttaa halusit tai et.

Ei ne kyllä retinoleilla sen näköisinä pysy eikä millään rasvoilla vaan botoxilla, täyteaineilla, kasvojenkohotuksilla, silmäluomileikkauksilla jne. Itse en näe mitenkään ihannoitavana tuollaista pakkomielteistä pyrkimystä nuoren näköisyyteen. Osa Hollywood-tähdistäkin on siitä jo luopumassa ja haluaa ikääntyä luonnollisesti. Olen nähnyt jopa mielipiteen, että botoxit ja muu on "niin ysäriä", että nyt alkaa naiset voimaantua sillä etteivät suostu enää ulkonäkövaatimuksiin, että kelvatakseen elokuvamaailmaan täytyy joko olla alle 35 tai näyttää siltä.

Just näin - toisaalta eivät hyväksy vaatimuksia eivätkä halua katsoa elokuvia, joista yli 35-vuotiaiden kiinnostavat roolit puuttuvat tai niissä on pahoinpidellyn näköisiä ihmisenkuoria. Jokainen voi vaikuttaa tähän niin puheellaan kuin toiminnallaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
323/2032 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 36v ja vieläkin jatkuvasti kysytään papereita millon missäkin. Hyvin vähän ryppyjen alkuja, ainoastaan leuanalunen ainakin omasta mielestä vähän roikkuu. Olen juuri näitä jotka pesee naamansa vedellä tai joskus käsisaippualla, en käytä meikkiä kun juhlissa, päivisin revita lift kosteusvoidetta kasvoilla joka suojaa myös auringolta. Kuorin kasvot kerran kahteen viikkoon saippuaan sekotetuilla kahvinpuruilla. Kaipa sitten jos ihoaan rasittaisi joka päivä meikeillä, joutuisi kalliita tököttejä ostamaan mutta onneksi en nuorena lähtenyt siihen touhuun :)

Vierailija
324/2032 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma perimä vaikuttaa ihotyyppiin paljon. Ihotyyppi taas vaikuttaa ryppyihin.

Lisäksi kannattaa välttää ihon paahtamista auringossa ja erityisesti tupakointi vanhentaa ihoa vauhdilla.

Kerro rehellisesti uskotko siihen että voit muokata dna:tasi kun olet juomatta vettä

Joo 🤣🤣

Vierailija
325/2032 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hoida ihoani yhtään, vaan pelkkä vesipesu riittää.

Vierailija
326/2032 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Vältä sokeria. Tutkimusten se vanhentaa ihoa

2. Vältä aurinkoa ja käytä 50 suojakerrointa ympäri vuoden, laita sitä runsaasti

3. Noudata ihonhoitorutiinia aamuin illoin

( puhdistus, kasvovesi, hoitoneste, seerumi, voide, öljy) ja kuori ihoa viikottain

Vierailija
327/2032 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä polta joka päivä askia tupakkaa

Vierailija
328/2032 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa toimiva konsti on kuolla ennen ensimmäistä ryppyä. En tarkoita tuota vaihtoehtoa kenenkään tehtäväksi, vaan että niin se ihmiskroppakin vanhenee kuten ihan kaikki muukin elollinen.

Vierailija
329/2032 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiero naamasi kissan kakkaan?

Vierailija
330/2032 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiiwi kirjoitti:

Olen 36v ja vieläkin jatkuvasti kysytään papereita millon missäkin. Hyvin vähän ryppyjen alkuja, ainoastaan leuanalunen ainakin omasta mielestä vähän roikkuu. Olen juuri näitä jotka pesee naamansa vedellä tai joskus käsisaippualla, en käytä meikkiä kun juhlissa, päivisin revita lift kosteusvoidetta kasvoilla joka suojaa myös auringolta. Kuorin kasvot kerran kahteen viikkoon saippuaan sekotetuilla kahvinpuruilla. Kaipa sitten jos ihoaan rasittaisi joka päivä meikeillä, joutuisi kalliita tököttejä ostamaan mutta onneksi en nuorena lähtenyt siihen touhuun :)

Vai niin. Olen 41 ja minulla ei ole edes niitä ryppyjen alkuja eikä roikkuvaa leuanalusta. Käytän laadukasta luonnonkosmetiikkaa, kollageenilisää ja gua sha -käsittelyä enkä ikinä raasta ihoani mekaanisella kuorinnalla. Kosmetologilla kävisin useammin, jos olisin rikkaampi, tällä hetkellä ehkä kerran vuodessa.

Vierailija
331/2032 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En hoida ihoani oikeastaan lainkaan. Vesipesu riittää. Äidilläni ja mummollani on ollut samat ihonhoitotavat.

Taitaa olla perimän ansiota, että iho on pysynyt hyvänä. 

Merkitystä on varmasti silläkin että en viihdy auringossa enkä tupakoi.

Mäkään en pese koskaan ihoani. Jos ajattelen että ihoni on hyvä niin se on hyvä. T. mindset growth hacker

Vierailija
332/2032 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiiwi kirjoitti:

Ainahan näitä 35-40-v hehkuttajia on, luonnollisesti, kun ikääntymisen merkit alkavat HILJALLEEN saapua 40 ikävuoden jälkeen. Yllättäin 45 täyttäneissä ei ole enää hehkuttajia. Jos on niin kerro.

Vierailija
333/2032 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aurinkosuojaa ympäri vuoden.  UV-Säteily vanhentaa ihoa ja sille altistuu niin talvella kuin kesälkläkin. Toisena vinkkinä ei alkoholia, koska se vanhentaa ihoa.

Jos rahat haluaa käyttää kalliisiin ihonhoitotuotteisiin niin voin ainakin näitä Biothermejä suositella, esimerkkinä....: https://tinyurl.com/2m25y23c

Vielä yksi kysymys: miksi pelkäät ihan perus ryppyjä?

Monet pelkää niitä perus ryppyjä siksi koska silloin oma markkina-arvo laskee ja miehet eivät enää maksakkaan kaikkea ja kohta eletään kontulassa yksiössä sosiaalitukien varassa.

Vierailija
334/2032 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dermosil voiteet auttaa itsellä ryppyihin ja naama on sileä kuin vauvan pylly :)

Vierailija
335/2032 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En taida hoitaa ihoani lainkaan ihan pelkkä vesipesu auttaa kun on kunnolliset geenit.

Vierailija
336/2032 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aurinkovoide Spf 30 tai yli jokaisena vuoden päivänä. Se on tehokkain keino.

Tämä on hyvä, äitini esimerkkiä noudattaen en ole maannut aurinkorannoilla koskaan ja herkän ihon vuoksi on ympäri vuoden suurimmat suojakertoimet. Minulle naureskeltiin tästä aina. Eipä ole nyt kuusikymppisenäkään vielä ryppyjä. Tämä ei ole maailman ns. tärkein asia, mutta koska aihe tuli esiin, niin annoin vinkin, joka oikeasti toimii.

Vierailija
337/2032 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa tuote joka vähentää ryppyjä on islantilainen kasvutekijää sisältävä Bioeffect seerumi.

Useimmat muut on vettä, säilöntäainetta, mineraaliöljyjä ja silikonia. Semmoiset ei edes imeydy ihoon, tulee vaan "muovinen" kerros.

Vierailija
338/2032 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Retinoli nyt ainaski

Vierailija
339/2032 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaiken kokeillut kirjoitti:

Ainoa tuote joka vähentää ryppyjä on islantilainen kasvutekijää sisältävä Bioeffect seerumi.

Useimmat muut on vettä, säilöntäainetta, mineraaliöljyjä ja silikonia. Semmoiset ei edes imeydy ihoon, tulee vaan "muovinen" kerros.

Joo, olet pudonnut junasta. Silloin kun seerumit tuli markkinoille ne oli noita silikonimömmöjä, jotka tekivät muovisen kerroksen, mutta eivät ole sitä enää.

Vierailija
340/2032 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä huoli kosteutuksesta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi