Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihonhoito, jolla ehkäisen tulevat rypyt

Vierailija
20.09.2022 |

Olen 29 v ja silmieni ympärillä alkaa olemaan jo juonteita. Olen myös huomannut, että kasvojeni ympärille alkaa tulemaan hieman pieniä ryppyjä. Kasvojen hoidossa tuppaa olemaan kahdenlaisia ihmisiä, toiset panostaa paljon ja käyttää paljon rahaa, kun taas toiset vaan luottaa vesipesuun.

Onko ne kalliit tökötit vaan pelkkää hukkaan heitettyä rahaa vai voiko niillä oikeasti pelastaa kasvot? :D Miten te hoidatte ihoanne? Julkkikset ainakin tuppaa laittaa rahaa ja aikaa ihonhoitoon ja näyttävät hyviltä.

Kommentit (2032)

Vierailija
381/2032 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Retinolia EI SAA KÄYTTÄÄ ennaltaehkäisevästi.

Vasta sitten kun tulee pintaryppyä.

Jos kolmekymppinen alkaa käyttää viiskymppisen ihonhoitotuotteita, niin se iho alkaa hyvin äkkiä vaatimaan lisää niitä aineita ja turtuu kevyempiin.

Jos pari-kolmekymppinen alkaa ottaa hyaloronipistoksia ja täytteitä naamaan, niin ne arpeuttaa, venyttää ja roikottaa ihoa ja huulia vaan lisää eli niitä ei pidä ottaa terveeseen ihoon, nehän on kehitelty vasta keski-ikäisille eli noin nelivitosesta ylöspäin eli sellaiselle joilla oma kollageenituotanto hidastunut.

Samoin jos pari-kolmekymppinen alkaa ottaa botoxia "ryppyjen ehkäisemiseen", mikä aiheuttaa sen että kasvojen lihakset eivät enää pysty tehdä työtä eikä pysyä kiinteinä joten se naama lamaantuu ennenaikaisesti vanhan näköiseksi. Lisäksi sen teho loppuu mitä useammin laittaa eli saattaa olla ettei se enää toimi sen jälkeen kun sitä on piikitelty ihoon 5-10 vuoden ajan!

Katsokaa vaikka ex-Katiskamorsian Sofia Blorfia muiden ottamissa kuvissa eikä omissa filtterein käsitellyissä. On vasta 32-33 ikäinen mutta yli 10 vuoden ajan pistoshoidettu naama näyttää yli viiskymppiseltä kun ihon pintaa venytelty ja ylikäsitelty, ja pistetty kudos- ja  hermovaurioisen näköiseksi kieroja täyteainehuulia myöten.

https://is.mediadelivery.fi/img/some/default/90f2f37030bc4259b6708a6b91…

https://img.ilcdn.fi/_g27cs4wUFmRAJmG6X_iTdVppHg=/1200x630/top/filters:…

Ei tosiaan näytä päivääkään alle viiskymppiseltä. 😱

Nenäkin leikattu kieroon tänä vuonna, oliko neljättä kertaa peräti?

Vierailija
382/2032 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kopioikaa ylempi linkki selaimeen tai kokeilkaa tätä

https://img.ilcdn.fi/AOUU2MBKJNd3WsqDVrdL8mgDJKg=/full-fit-in/612x0/img…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/2032 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ilmeile,pidä naama jähmeänä ja syö niin että lihot tasasesti niin naama pysyy pinkeenä. Nuku selälläsi äläkä missään tapauksessa sekstaile millään lailla.Äiti opetti aikoinaan että jos irvistelee niin naama jää sellaiseksi. Lisäksi vedät sentin kerroksen pakkelia naamaan,sillä peität jo ilmestyneet hirveät juonteet.

Vierailija
384/2032 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon myös, että eniten vaikuttaa geenit.

Vierailija
385/2032 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hymyile ja pyrin ilmeettömyyteen joka tilanteessa ettei ihooni muodostu juonteita eikä ihoni venyisi.

Annan myös ihon rasvoittua luonnollisesti, enkä pese kasvoja useasti. Toimii minulla mahtavasti :)

Vierailija
386/2032 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

googlaa wealdstone raider

Vierailija
387/2032 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. Vältä sokeria. Tutkimusten se vanhentaa ihoa

2. Vältä aurinkoa ja käytä 50 suojakerrointa ympäri vuoden, laita sitä runsaasti

3. Noudata ihonhoitorutiinia aamuin illoin

( puhdistus, kasvovesi, hoitoneste, seerumi, voide, öljy) ja kuori ihoa viikottain

Minä teen juuri päinvastoin ja olen kuullut useammalta taholta, että näytän nuoremmalta (n. 35-40 v.) kuin oikeasti olen.

1. Nautin elämästä ja nauran. Syön myös sokeria, mutta kohtuudella.

2. En käytä aurinkosuojaa, sillä sen monet kemikaalit allergisoivat minua. Pidän kesän paahteissa lierihattua tai pyrin varjoon. En harrasta ruskettamista.

3. Simppeli ihonhoitorutiini. Pesu, voide ja kuorinta pari kertaa kk:ssa. Nuorena ylihoidin kaikenmaaiman tököteillä ja ihosta tuli todella punainen ja ärsyyntynyt. Kun siirryin simppeliin, se alkoi kukoistaa.

Mutta kai nämä ovat geenijuttuja. Myös stressi vanhentaa.

N49

No enhän sanonutkaan, ettei sokeria saisi syödä (sitä on jopa ketsupissa) vaan, että kohtuudella ja juurikin elämästä nauttien.

Vierailija
388/2032 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

googlaa wealdstone raider

Intialainen versio on parempi (vain tietäjät tietää)

Vierailija
389/2032 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Retinoli

Vierailija
390/2032 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkovoide ja botox. Kaikenlaiset seerumit, voiteet ym. tökötit on rahanhukkaa.

Vierailija
391/2032 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikääntyminen on etuoikeus tässä hullussa maailmassa ja omasta puolestani rypyt saavat näkyä, mutta haluan silti hoitaa ihoani hyvin jotta se olisi mahdollisimman terve. 

Nuoret voivat käyttää retinoideja!

Monta kommenttia tullut siitä että nuoren ei kannattaisi käyttää retinolia: Retinoideja voi käyttää jo nuoresta eteenpäin. Alunperin A-vitamiini johdannaisia tuotteita on nimenomaan käytetty vain nuorilla aknen hoitoon ja myöhemmin tajuttiin (samoja nuoria pitkiä aikoja seuraamalla) että ne vaikuttavat positiivisesti myös ihon ikääntymismuutoksiin, jolloin ne otettiin käyttöön myös vanhemmille ihmisille. 

Jonkun kosmetologin vinkkinä oli että retinoideja voi käyttää vuosikymmeniensä mukaan viikossa jos ei osaa ajan kanssa sanoa mikä on itselleen paras määrä. Eli 20v:t 2 x viikossa. 30v:t 3 x viikossa, 40v:t 4 x viikossa jne. Toiset käyttää melkein joka ilta mutta esim itse käytän joka kolmas päivä ja hyviä vaikutuksia tulee.

Kaikille vielä se muistutus että ihonhoitotuotteilla kestää yleensä vähintään 6-8 viikkoa että mitään mahdollisia tuloksia alkaa näkymään. Usein menee kuukausia ja käyttöä täytyy jatkaa säännöllisesti jos tuloksia haluaa. Oli kyseessä sitten ihotautilääkärin reseptilliset, tai kosmetiikkakaupan tuotteet. (Näissä huomattava ero siinä kuinka nopeasti tuotteet alkavat vaikuttamaan)

Nykyään valitettavan usein esim rasvoihin lisätään heijastavia ainesosia esim micaa, tai niitä sävytetään vaaleanpunaiseksi tai persikkaiseksi, joten asiakas kokee että tuote tasoitti ihoa heti paljon (+ kosteutus suoraan täyttää hetkellisesti ryppyjä) MUTTA nykyään näissä tuotteissa myös on aidosti hoitavia ainesosia, jotka pitkän käytön jälkeen parantavat tai ennaltaehkäisevät tulevia ongelmia. Eli kuluttajaa houkutellakseen tehdään tuotteesta heti hieman kaunistava, mutta kyllä niissä on myös muutakin <3

Ja spf. Joka päivä. Ihoa vanhentavaa säteilyä on ympäri vuoden. 

Tsemppiä ap:lle ja kaikille meille! Hoidetaan ihoamme talvella ekstra rakkaudella. 

Vierailija
392/2032 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ryyppään, pysyy naama sileenä.

Naama on niin turvoksissa että vetää rypyt suoriksi.

Vierailija
393/2032 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimolle ei taida tulla ryppyjä naamaan ollenkaan.

Suorittaa jatkuvaa kasvojumppaa, koko ajan suu käy kun kälättää

ja motkottaa jostain turhanpäiväisestä.

Vierailija
394/2032 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aurinkovoide ja botox. Kaikenlaiset seerumit, voiteet ym. tökötit on rahanhukkaa.

Botox eli hermomyrkky voi mennä aivoihin.

Ei sitä kannata turhaan ottaa kehoon ellei ole jotain pahanlaatuista migreeniä, voimakasta liikahikoilua tai muuta lääketieteellistä painavaa syytä.

Se ohentaa ihoa, teettää arpeutumista ihon pintaan ja pistää hiusrajan karkaamaan ja otsan laajenemaan. Pahimmassa tapauksessa vetää naamaa kieroon, tekee roikkuluomiseksi, eikä sitä ainetta saa pistoskohdista pois vaan kieron naaman kanssa joutuu elämään seuraavat 3-4 kuukautta kunnes sen myrkyn teho kuluu pois.

Vierailija
395/2032 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sonja kirjoitti:

Tämä on muuten totta. Mä join stressilääkkeeksi liikaa ikävuodet 30-45. Sitten lopetin terveyssyistä. Olin ollut juovana todella sileäihoinen, vähän nyt punoitusta nenällä ja poskilla mutta ei ryppyjä. Raittiina ihan kuukaudessa kävi RUPS ja iho muuttui ryppyiseksi kreppipaperiksi. Ilmeisesti juuri koska oli ollut joka päivä juodessa aina turvotuksesta pingottunut, ja sitten "tyhjeni".

Vierailija
396/2032 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testataanko botuliinitoksiini muuten edelleen hiirillä? Se on niin tappavaa että se on pakko testata hyvin ennen kuin uskaltaa ihmisiä pistää. Eli kaikki eläimistä välittävät voivat miettiä sen ottamista uudemman kerran. 

Vierailija
397/2032 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sonja kirjoitti:

Tämä on muuten totta. Mä join stressilääkkeeksi liikaa ikävuodet 30-45. Sitten lopetin terveyssyistä. Olin ollut juovana todella sileäihoinen, vähän nyt punoitusta nenällä ja poskilla mutta ei ryppyjä. Raittiina ihan kuukaudessa kävi RUPS ja iho muuttui ryppyiseksi kreppipaperiksi. Ilmeisesti juuri koska oli ollut joka päivä juodessa aina turvotuksesta pingottunut, ja sitten "tyhjeni".

Sama täälläkin ja samat ikävuodetkin muuten. Hiphei vaan meille. :D

Vierailija
398/2032 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä kannata turhaan ottaa kehoon ellei ole jotain pahanlaatuista migreeniä, voimakasta liikahikoilua tai muuta lääketieteellistä painavaa syytä.

Se ohentaa ihoa, teettää arpeutumista ihon pintaan ja pistää hiusrajan karkaamaan ja otsan laajenemaan. Pahimmassa tapauksessa vetää naamaa kieroon, tekee roikkuluomiseksi, eikä sitä ainetta saa pistoskohdista pois vaan kieron naaman kanssa joutuu elämään seuraavat 3-4 kuukautta kunnes sen myrkyn teho kuluu pois.

Mä erehdyin 47-vuotiaana ottamaan otsaani kerran botoxia. Kun harmitti kun muu naama oli vielä ihan sileä, mutta otsalla niin sibeliusryppyä kuin vaakaryppyäkin. Kävin vieläpä ihan plastiikkakirurgisen sairaalan klinikalla ottamassa. Lopputulos: yläluomet alkoi riippua näkemistä häiritsevästi silmän päällä. Olin huomaamattani edes aina otsan lihaksilla kohottanut kulmia vähän, ja nyt sitä ei pystynyt enää tekemään. Pistäjä ehdotti seuraavaksi silmäluomileikkausta ongelman korjaamiseksi. En siihen ryhtynyt vaan käytin niitä korealaisten silmäluomiteippejä joilla he tekee monolidistä länsimaisen näköiset pitämään luomet pois roikkumasta liikaa, kunnes botoxin teho noin 6 kk päästä loppui. Enkä kyllä ota toiste.

Vierailija
399/2032 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä erehdyin 47-vuotiaana ottamaan otsaani kerran botoxia. Kun harmitti kun muu naama oli vielä ihan sileä, mutta otsalla niin sibeliusryppyä kuin vaakaryppyäkin. Kävin vieläpä ihan plastiikkakirurgisen sairaalan klinikalla ottamassa. Lopputulos: yläluomet alkoi riippua näkemistä häiritsevästi silmän päällä. Olin huomaamattani edes aina otsan lihaksilla kohottanut kulmia vähän, ja nyt sitä ei pystynyt enää tekemään. Pistäjä ehdotti seuraavaksi silmäluomileikkausta ongelman korjaamiseksi. En siihen ryhtynyt vaan käytin niitä korealaisten silmäluomiteippejä joilla he tekee monolidistä länsimaisen näköiset pitämään luomet pois roikkumasta liikaa, kunnes botoxin teho noin 6 kk päästä loppui. Enkä kyllä ota toiste.

Mulla kävi täysin sama. En myöskään aio toiste ottaa. Tuntui ihan että huppu olisi heitetty silmien päälle. Satuitko löytämään mitään hyvää merkkiä noista luomiteipeistä? N36

Vierailija
400/2032 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla kävi täysin sama. En myöskään aio toiste ottaa. Tuntui ihan että huppu olisi heitetty silmien päälle. Satuitko löytämään mitään hyvää merkkiä noista luomiteipeistä? N36

Suurimmassa osassa oli ongelma, että ne oli turhan näkyviä. Esim. ContoursRX toimi erinomaisesti, mutta aina kun räpytti silmää, näkyi että joku muovikelmu siinä luomella on. Lopulta löysin Beauty Logicin Aqua Lace Eyelid Lifting Kitin. Siinä teippi on sellaista reiällistä verkkoa, eikä näy käytännössä yhtään luomella. Lisäksi ei tarvi erillistä liimaa, vettä sumutetaan luomiteippiin mukana tulevasta pienestä pullosta, se aktivoi liiman ja sitten vaan luomelle. Käytän noita joskus edelleen esim. juhlissa,  vaikka botoxin tuhot on jo onneksi poistuneet, jotta saan enemmän näkyvää tilaa meikille liikkuvalle luomelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän