*** KESÄKUINEN lumituisku ****
Kommentit (64)
En tiiä mitä aatella..Eilen alkoi vuoto,ei kauheita määriä mut kumminki.. Samallalailla alkoi kun kesäkuussa,jolloin tuli km.Mitää kipuja ei ollu sillo eikä oo nytkää.Raskaudet saatii aluille Glucophagella ja Clomeilla,ne myös voi aiheuttaa keskenmenon.
Nyt ei voi ku ootella ja tarkkaillla tilannetta.Jos vuoto jatkuu,kai täytyy ottaa yhteys neuvolaan huomenna...
Mul ois parin viikon kuluttua ultra,ku viikot ei täsmänny keskiviikkona tehdyssä ultras.Saa nähdä jos pääsis ennemmin jo kattoon,et mikä on tilanne.
Tuntuu omituiselta jos tulee jo toinen km samana vuonna.Mut olen siihen kyl jo henkisesti pikkuhiljaa asennoitunut.
Alkaa tuntua ylipäänsä kummalta et ollaan ees yksi lapsi saatu!
Terv. Tessa75 (rv 8+1?)
Tehdään tästä vaikka viikkopino, vaikka en sori vaan muistanut laittaa sitä aloitukseen. Taitavat muutkin kesikset olla yhtä vetelällä tuulella kuin minä, kun ei pinoa vielä ollut.
Joo todellakaan ei meinaa työnteosta tulla tänään mitään, kun etsin kaiken maailman sijaistoimintoja täällä netissä. Raskauden piikkiin laitetaan tietysti tämäkin saamattomuus!
Täällä meillä päin sataa lunta aivan järjettömästi, kivaa! Tulee jouluinen fiilinki! On muuten kiva huomata, että huomenna tulee rv 8 täyteen ja yhä vaan ollaan raskaana! Ainakin kuvottaa siihen malliin. Joku totesi, että tekee mieli sitrushedelmiä. Mulla on milloin mitäkin mielitekoja - tänään piti saada lounaan päätteeksi hedelmämässyä, niinpä siis kävin ostamassa Hyvää makumaasta - pussin. Sen sijaan suklaa yököttää, voitteko kuvitella?!?!?
Perjantaina olis sitten se eka neuvola juupa juu. Onko keneltäkään kuunneltu ekassa neuvolassa sydänääniä ja ovatko ne kuuluneet?
Hopitihop pinoilemaan, niin on meikälläkin jotain lukemista, jos tämä velttoilu työtehtävien suhteen jatkuu. Nyt reipastun!
Kyydissä ollaan. Pussitomaattikeiton himo jatkuu. Vielä ei yrjötä. Ja aika kuluu h i t a a s t i, niin hitaasti .......
Minua hämää, kun koko ajan lasken viikkojani pieleen. Samoilla päivämäärillä on tarjottu eri lukemia. Vai olenkohan laittanut mielenhäiriössä kierron pituuden eri lailla laskureihin? Mielenhäiriö tuntuu olevan pysyvä olotila. Olen hutero ja tavarat vaan putoilevat käsistä koko ajan.
Ensi viikolla on eka ultra yksityisellä, ei millään jaksaisi odottaa siihen asti. Ajattelin sitten kertoa parille lähimmäiselle, kun toivottavasti varmistuu että mahassa hengaa joku.
Vesikko, noin tasan 6
...Mä jo olin odotellut uusia luettavia viestejä, mut eihän täältä mitään löytynyt. :) Eilen oli taas kemut, joissa oli paljon alkoholipitoisia juomia tarjolla - ja varsinkin tässä tilanteessa halusin tosiaan pitää matalaa profiilia. Nyt siis on rv. 7+4 mun laskelmieni mukaan (ja netin mukaan), 7+2 lääkärin kiekon mukaan ja jos mitään elossa olevaa tuolla navan takana asustaa, niin sitten viikkoja on vielä vähemmän. Kemuissa oli kuitenkin kivaa ja uskon, etten " jäänyt kiinni" kenellekään juomattomuudestani. Seuraavien bileiden aikaan taidan paremmin tietää tilanteen navan takana, vaikka ainahan voi tapahtua mitä tahansa.
Torstaista uusintaultraa " pelonsekaisin" tuntemuksin odotellen,
Rouvavauva