Ääliö ajoi jälleen kerran kasvien päältä : (
Joka jumankekkanan vuosi samat kasvit jää ruohonleikkurin alle. Liikaa vaadittu, että tulisi edes kysymään onko jotain kukkasia tms. jossain kasvamassa. Aina kerron mitä olen mihin laittanut ja mitä on kasvanut jo vuosien ajan. Varmaan tekee tämän(kin) tahallaan, että saisi riidan aikaiseksi. Sitten voi taas uhriutua ja valittaa äidilleen miten inhottava olen. Ja se ruohonleikkkurikin on joku vanha romu mitä en saa edes itse käyntii. Muuten leikkaisin itse pihan.
Kommentit (16)
Toi on kuule ärsyttävää. Vaimo tulee pää täristen huutamaan kun taas on mennyt jotkut kukat.
Ikinä ei kyllä ruohoa leikkaa itse, huutaa osaa.
Olisiko liikaa vaadittu että rajaisi edes ne kukat jotenkin,
Olisko liikaa vaadittu istuttaa kukat merkitylle alueelle kukkapenkkiin sen sijaan, että ripottelee niitä sinne tänne ja jonkun (palkatun apulaisen?) pitäisi vaan tietää, missä sun kukkasesi tällä kertaa kasvavat? Inhottavalta kyllä kuulostat.
Osta itse sellainen leikkuri jonka saat käyntiin niin voit leikata itse. Akkuleikkurit on nykyään hyviä vehkeitä ja niitä löytyy robottileikkureista aina päältäajettaviin asti.
Käypä sitten itse ostamassa mieluinen leikkuri, jonka saat ihan itse käyntiin.
Osta sellainen ruohonleikkuri kuin haluat ja leikkaa sillä ruoho siten kuin haluat.
Problem solved.
Sellaista se aina välillä on, samaa asiaa saa toistaa, toistaa, toistaa...
Osta uusi ruohonleikkuri?
Tämäkin ongelma siis jatkunut vuosikausia, ja silti et ole mitään ratkaisua siihen keksinyt.
Et ole voimakas itsenäinen nainen joka ei tarvitse ketään, etenkään ruohonleikkaamiseen?
Akkuleikkurit lähtevät käyntiin napista painamalla, onnistuu varmaan heikotla pikkurouvaltakin.
Millainen nuija istuttaa kukat keskelle ruohikkoa? Et ole kukkapenkeistä koskaan kuulllut?
Ruohonleikkurilla on jotenkin kivaa jyrätä ja tuhota ja tappaa kaikki mahdollinen, niin se vain on!
Vierailija kirjoitti:
Toi on kuule ärsyttävää. Vaimo tulee pää täristen huutamaan kun taas on mennyt jotkut kukat.
Ikinä ei kyllä ruohoa leikkaa itse, huutaa osaa.
Olisiko liikaa vaadittu että rajaisi edes ne kukat jotenkin,
Etkö ymmärrä puhetta?
Tarina ei ole tosi. Mies ei ole sokea ja toisaalta jos nainen laittaisi pihaa, hän tietäisi perusasiat.
Kukkien ei kuulu kasvaa nurmikolla.
Poislukien mahdolliset kevään ensimmäiset, pienet sipulikukat kuten lumikellot ja krookukset. Mutta ne sipulit laitetaan syksyllä jo.
Kaikille muille tehdään perusnurmikkopihassa penkki, joka rajataan nurmikosta, siihen rajaamiseen on monia keinoja.
Jos taas kyse on pensaiden tai puiden taimista, niillekin tehdään oma iso istutuskuoppa. Pinta on tietysti multaa.
Ei niidenkään juurella ainakaan alkuun kasva nurmikko. Myöhemmin ehkä, mutta sitäkin kannattaa miettiä.
Joka tapauksessa sekin pensaan tai puunalus istutuksineen on rajattava nurmikosta jotenkin.
Tee parempi provo. Äläkä vihaa miehiä. Hekin on ihan sympaattisia olentoja, kun tutustuu.
Minä ajan meillä nurmikon, koska siellä täällä kasvaa niin kivasti kaikkea. Lemmikit, bellikset, kevätesikot, päivänkakkarat. Ja kun en ole jaksanut itse merkitä niitä, ajan itsekin toisinaan joidenkin päältä epähuomiossa :'D Kasvin koko huomioiden, hanki joko keppejä, tai vaikka haali ämpäreitä, ja asettele niiden päälle jotka eivät kasva istutusalueilla. Sitten kun otat pyttyjä pois, leikkaat saksilla liian pitkän nurmikon kasvin lähistöltä
Otsikoista voisi luulla että joku parkkeerasi autolla perunapeltoon, taas 😅
Sellainen matala kasvillisuuden suoja-aita ei paljon maksa. Sitä ei tohelokaan ruohonleikkaaja jyrää.