Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kipristelyä/nipistelyä kohdunsuulla rv37, mitä mahtaa olla?

22.06.2007 |

Tänään on nipistellyt ja kipristellyt pitkin päivää jossain tuolla kohdunsuun tienoilla. Onko muilla ollut samaa ja millä viikoilla?

Tämä ei ole mitään kivuliasta, vaan sellaista hyvin lievää pientä nipristelyä, minkä kuitenkin kyllä selvästi huomaa. Mitähän se mahtaa olla? Avautumistako??? Voiko avautumista tapahtua myös ilman supistusta?

Harjoitussuppareitakin tullut tosi paljon viimeisen viikon ajan, mutta ovat täysin kivuttomia ja kohdunsuulla ei suppareiden aikana tunnu mitään.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutamien viikkojen ajan ollut pistävää tunnetta kohdun suulla.

vauva2006 rv35+1

Vierailija
2/4 |
22.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa vastata kysymykseesi, mutta minulla on ollut ihan samankaltaista kipristelyä, nipistelyä ja jomotusta tuolla kohdunsuun tietämillä ja olen sitä ihmetellyt kun ei aikaisemmissa raskauksissa ollut.

Ja minulla viikkoja 24+6

Tsirppana

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nipistellään yms. mutta mulla ne tekee kyllä välillä oikeen kipeetä... Monen olen kuullut sanovan, että se johtuu siitä, että vauva venyttelee kalvoja, kun pynkää päätään alas... Tuntuisi itsestä ainakin ihan loogiselta näin loppuvaiheessa. Masusta kuuluu myös poksahduksia, jotka mieskin iltaisin kuulee, kun muuten on hiljaista. Terkkarille kun mainitsin, sanoi, että vauva siellä jo kalvoja poksuttelee, jonkun tollaisen poksahduksen jälkeen voikin sitten mennä vedet (johon en ite kyllä usko, tai siis että synnytys käynnistyis vesienmenolla, kun kahesta edellisestä on kalvot puhkastu juuri ennen ponnistusta laitoksella)...

Kisu rv 37+3

Vierailija
4/4 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

noita nipistelyjä ja kipristyksiä ja välillä tuntuu ihan kun puukko tai välillä neula pistettäisiin sinne., näitä tuntuu myös ala masussa.

minullkain noita kivuttomia suppareita paljon joka päivä, mutta ainakaan pari viikkoa sitten lääkärissä niin mitään ei olllut vielä tapahtunut kohdun suulla vaikka näitä on ollutkin.

liipe ja prinsessa rv 37+3