Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*** KESÄKUINEN lumituisku ****

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo - kirjotin pitkät stoorit, jotka katosivat bittiavaruuteen...

eli pikakelauksena NÄLKÄ täälläkin vaivaa. Ja LUMI on kivaa. TSEMIÄ kaikille oksentajille ja alkuraskauden ultran huolestuttamille. MIetin, että voisko sikiöillä näin alkuraskaudessa olla enemmän kokovaihtelua kuin silloin kunnallisen ultran aikaan 12 viikolla? En ole tosiaan mikään asiantuntija, mutta maalaisjärjellä tuumien teitä on tässä meidän pienessä otoksessa jo 3, joten voisko jostain sellaisesta olla kysymys?

JEE, raskausviikkoja jo 8 + 2 ja huomenna eka neukkula!! Täytyykö muuten niitä verikokeita varten olla syömättä??

Vierailija
42/64 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olo on ihan ok, pahat olot on nyt hieman jo hellittäny. Väsymystä on vielä. Olo on jotenki outo ja epäilevä, olenko raskaana ollenkaan?? Huomenna perjantaina on eka neuvola, toivotaan että sydänäänet kuuluu. En tiedä miksi musta tuntuu että kaikki ei oo kunnossa, kai se näistä hormoneista johtuu.

Palelee ja koko ajan on nälkä. Ruokaa ei huvittaisi keitellä, mut pakko aina koittaa jotakin väsätä kun on nuita lapsia jo ennestäänkin. Jospa tämä tästä taas ja saisin jostakin energiaa lisää. Alku on aina ollu mulla tämmöstä, keskiraskaus on menny sit jo paljon paremmin.

Jaksuja kaikille =)

Äp81 kyseli sairaaloista kokemuksia. Mä oon kaksi lasta synnyttäny Jorvissa ja tämän kolmannenkin aion siellä synnyttää. Olen tykänny ja hyvää kohtelua olen siellä saanu. Jorvia voin kyllä lämpimästi suositella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä alkaa kohta olla lunta kasassa maaginen puoli metriä. Mihin ihmeeseen me nää lumet lykitään. Tänään olen tehnyt kolmet lumityöt, kun mies on reissussa.

Voimia niille, joilla on alkuraskauden ultrassa tullut negatiivisia uutisia. Pidän peukkuja, että kaikki kuitenkin on ok.

Mulla kuvotus iski ihan lekalla päälle. Aamulla hengittelin syvään kylppärin lattialla ja toivoin, ettei oksennusta tule. Mies naureskeli ruokapöydässä ja lapset ihmetteli äidin kummallisia liikkeitä ja puhaltelua. Gefilusmehu on mulla auttanut suurimpaan kuvotukseen ja satsumat. Olen syönyt joka päivä varmaan 10-15 satsumaa. Nälkä on koko ajan myös täällä, mutta ruuan ajatteleminen tekee jo pahaa. Ja lapsille ruuan laitto lautaselle. Karkkia, pullaa ja suklaata en voi edes ajatella. Eilen pomo toi töihin munkkeja. Otin innolla kokonaisen ja toinen puoli jäi syömättä ja toisen puolen loppukin teki tiukkaa.

Mulla eka neuvola on vasta 10+ viikolla. Ei siellä mitään ihmeellistä vielä kuitenkaan ole. Tunnetusti mulla ei tässä vaiheessa sydänäänet kuulu. Tiedän jo joutuvani rh- verikokeissa ramppaamaan, kuten myös aiemmissa raskauksissa. Tosin sen suhteen ei ole ollut ongelmia, esikoinen oli rh-, mutta kakkonen rh+. Toivottavasti ongelmia ei ole nytkään.

Väsyttää, kömmin suihkun kautta sänkyyn.

Tontunäiti 7+3

Vierailija
44/64 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja voin sanoa, että outoja uutisia sain.... :-/ Ensinnäkin itse olin laskenut, että menossa olisi eilen ollut rv. 7+1, mutta lääkäri sanoi, että 6+6. (?) Siis ultrassa näkyi kaksi pussia, sydäm(i)en sykettä ei näkynyt. Toisesta " pussista" sanoi, että näyttäisi, että täällä olisi jotain kehittymässä. Kuitenkin sanoi, ettei tässä vaiheessa voi vielä sanoa mitään eikä vetää mitään johtopäätöksiä. Mulle varattiin viikon päähän uusi ultra-aika. Siis joko kyseessä on myöhempi ovulaatioajankohta (I doubt it, sillä mulla on melko säännölliset kuukautiset) tai tuulimunat. Siis anycase kaksoisraskaus. Ja kumpikaan ei kuulosta mitenkään toivottavalta. :-/ Noh, meni syteen tai saveen, ainakin tämä raskaus lähti meilla käyntiin niin helposti, että eiköhän me joskus vauva saada aikaiseksi. Varmasti tulee vaikea viikko tästä seuraavasta, onneksi on viikonloppu täynnä ohjelmaa. Tämä mun muutenkin oireeton olo (poislukien rintojen kasvu ja pakotus sekä kasvanut ailahtelevaisuus) on myös kallistanut mut sille kannalle, että kyseessä on varmaankin tuo tuulimunaraskaus. :-( 99 %:sesti olen kallistunut " odottamaan" tuota tuulimunaa ja 1 %:sesti raskautta jossain muodossa.

Huh, onkohan mulla koskaan ollut näin jännää tilannetta. :o

Vierailija
45/64 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi,

Joku kyseli ekasta neukkulasta ja verikokeesta; aiemmista raskauksista muistelisin että sai syödä ihan normaalisti ennen koetta.

Rouvavauvalle toivon jaksamisia, ihailtavan positiivinen ajattelutapa sinulla!

Itsella alkaa tänään rv 7. Oireet tuntutuvat raskaimmilta kuin edellisissä raskauksissa, tekeeköhän ikä tehtäviään (33v). Pinnani on olematon, menetin eilen hermot imurinletkulle ja tuolle superärsyttävälle, kamalan hirveälle tuulelle, joka ainakin meitä päijät-hämäläisiä eilen piinasi. Toisaalta hyvä, että purkaa raivonsa esineisiin yms. saa perhe olla suht rauhassa ; ) . Eipä viitsinyt kyllä mieskään eilen vastaan jupista, kun valitin sille milloin mistäkin. Ainainen väsymys varmaan lyhentää tuota vieteriä.

Paha olo tulee aalloittain, onneksi ei ole tarvinut vielä oksentaa. Kahvi tökkii, aamukahvi kyllä menee. Nälkä on aina silloin kun sepahoinvointiaalto ei ole päällä. Painoakin on kilon verran tullut. Minulla on aina alussa tullut painoa reippaaammin, mutta onneksi se on tasoittunut, niin ettei kokonaispainoa ole tullut kuitenkaan paljon 8-10 kg. Monet housut puristaa jo ahistavasti, vatsakin on pömpällään.

Rinta-arkuus on vähän helpottanut, mutta olipas silti inhottavaa kun kävin hierojalla ja jouduin ilman liivejä makaamaan mahalllani hierontapöydällä, AUTS!

Olen myös aina ja kokoajan jäässä, varsinkin kun menen nukkumaan. Tätä oiretta en kyllä aiemmista muista. Viime yöksi otin kaksi peittoa, se helpotti.

Reilu viikon päästä on eka neuvola ja varhaisultra. Varsinkin sen ultran jälkeen uskaltaisi jo ottaa vähän rennommin!

Viikonloppuja kaikille tasapuolisesti!!

Vierailija
46/64 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kyseli, että onkohan koko tarkempi n. 12 viikon ultrassa, kuin n. 7 viikon ultrassa. Minä kävin 7+0 viikolla ultrassa ja lääkäri sanoi, että näillä viikoilla koko on tarkin (siis suht. sama kaikille). Tämän jälkeen kokoeroja tulee enemmän. Tsemppiä kaikille tietoja odotteleville, toivotaan, että kaikki menee parhain päin.

Tänne ei mitään uutta. Väsymys painaa ja ruokaa pitää saada ja usein!

Minulle on Jorvista hyvät kokemukset synnytyssairaalana.

tiinuli74, 8+3

Vierailija
47/64 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ihana aurinkoinen pakkassää!

Oireista ja oireettomuudesta muutama henk.koht. mielenilmaisu. En usko siihen, että runsaat oireet tai oireettomuus voisi kertoa sen, onko kyseessä tuulimunaraskaus vai ei. Itsellä on kokemus hyvin vähin oirein ja erittäin hyvin sujuneesta raskaudesta. Toisessa pinossa kuumeilupuolella eräs " kollega" kirjoitti, että pahimmat oireet koskaan ja silti tuulimuna. Kyseessä oli siis useamman lapsen äiti. Eli ei kai sitä tuulimunaa voi tietää, ennenkuin se on ultrassa todettu tai sitten tullut itsekseen ulos ilmen sen kummempia toteamisia.

Sellaisia ajatuksia tänään. Kauppaan pitäis lähteä, kun ovat kiinni huomenna eikä huvittais yhtään. Pitää varata juomaa mukaan, kun jostain syystä aina kaupassa iskee kauhee jano.

Vierailija
48/64 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tämä ole enää tottakaan, kun melkein kaikki tuntuu tähän mennessä saaneen ultrasta outoja ja odottamattomia uutisia. En taida itse uskaltaa mennäkkään koko alkuraskauden ultraan. (Ihan kun se tietysti minut pelastaisi huonoilta uutisilta, jos niitä on tullakseen.) Olen niin pahoillani kaikkien teidän puolesta, jotka vietätte tulevan ajan ennen seuraavaa ultraa epätietoisuudessa ja huolesta kipeänä. Ja pidän peukut ja varpaat pystyssä, että uutiset olisivat parempia seuraavassa ultrassa. *halaus*

Minulla särkee päätä jo kolmatta päivää putkeen. Kypsyttää!!

Sain eilen np-ultran 7.12.

Eipä muuta, kun hyvää viikonloppua ja jaksamista kaikille.

Tuuli@ 8+6

Vierailija
49/64 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaan kirjoittelen tänne olo on hiukan helpottunut illalla iskee huono olo ja päätä särkee mullakin .

Viikkoja mulla nyt 8+4 ja la:ni on laskureitten mukaan 11.06 kuudes lapsukainen odotus vuorossa.

Voihan vitalis meitin pikku herra oli saannut jostain valokuva albumin käteensä ja repi kuvat pois kansiosta ja vei ne roskiin heh jopas oli temppu (1vja 10kk)

Niin jatkan taas vatsassa välillä pientä vihlontaa mutta toivottavasti se on vaan kasvukipuja eka neuvola olis 7.11 ultrassa olis kiva käydä jo mutta täälä sen saa vasta viikolle 12-13 ja toisen joskus 18 viikolle masu on tääläkin kasvanut ettei farkut oikeen istu mut se on varmaan turvotusta koska paino on ainaki laskenu 3kg.

Pitää varmaan lähtee ulos ton pikku termiitin kanssa hauskaa viikonloppua kaikille kesämasuille:-)

Vierailija
50/64 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilmat:lle ultrasta, että ei kai sitä oikein missään enää julkiselta saa kuin viikon 12 tienooseen. Yksityiselle on täällä Jkl:ssä ainakin mentävä, jos aikaisemman ultran haluaa. Mä haluaisin, kun on niin epävarma ja pelokas olo.

Vierailija
51/64 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikille,

kylä kummia uutisia tulee ultrista. Olen alkanut miettimään onko alkuraskauden ultraan meno sittenkään viisasta - onhan koko raskausbisnes vielä niin alussa, että sieltä voi tulla harhaanjohtavia tuloksia ja turhia huolestumisia. Mutta sitten kuitenkin on niin kova hinku saada jokin varmistus asiasta.

Netti on väliin pirullinen keksintö, en minä ainakaan tietäisi tuulimunista ja muista yhtään mitään ilman sitä, korkeintaan osaisin vähän pelätä yleisellä tasolla ekan kolmanneksen keskenmenoa. Minulla on alkuraskauden ultra varattuna tasan viikon päästä, viikkoja silloin omien laskujen mukaan 7+5. Luultavasti minullekin ilmoitetaan että olen vasta kuudennella...

Jakselua ja peukkuja yhä kaikille, toivottavasti uutiset paranee tulevilla viikoilla!

Kukas teistä paleli? Minullakaan ei vaatteet ja viltit riitä! Eilen jo ounastelin kuumetta, mutta palelua se vain oli. Ei oksuta mutta melkein kaikki ruoka on parina viime päivänä tuntunut vastenmieliseltä. Ja nyt se kirottu väsymyskin on tullut, laahustin eilispäivän aivan zombiena töissä eikä mikään uni tahdo riittää. Kyllä myötätunto on väkevästi sellaisten odottajien puolella, joilla on jälkikasvua hoidettavana jo valmiiksi. Ottaa varmasti voimille!

Onneksi on (ainakin etelässä) tuo kaunis valoilmiö taivaalla. Uskaltaisikohan vielä pyörän selkään? Eilen oli lukko ja vaihteet jäätyneet jumiin. Ja vaihde tietenkin raskaimmalle.

Vesikko 7+5

Vierailija
52/64 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikki kesäkuiset! Kävin eilen yksityisellä (30¿) varhaisraskausultrassa ja olipas se suttunen kuva syystä että kohtu taaksepäin ja kohdunkaulanupukan takana makas kylellään meitin vauva. Eipä siinä: nähtiin kuitenkin pikkusydän tykyttämässä - kätilö meinas et pulssi n.160 ja pituutta 18mm. Iäksi laski 8 viikkoa ja kaksi päivää eli piti ihan paikkaansa. Tänään on rv8 + 3. Laskettu aika 13.6.07. Ei ole moittiminen UÄ:stä. Kätilö sanoi et hankalaa se on näin alkuvaiheessa mittoa vauvaa, varsinkin jos kohtu on kallellaan taakse päin: rompetta kovasti näköesteenä. Jospa ne mittausvirheet on todennäköisempiä alkuvaiheessa epäselvien kuvien vuoksi ja siten iän määrityksen kanssa heittoa? Pitäkää siskot lippu korkealla! Kohta se joulukin tulla jollottaa! Minä oon ihastunut nyt kaikkeen punaiseen lasiin, kankaaseen jne. Jotenki joulu tuntuu ihan eriltä, kun odottaa ensimmäistä lasta. Tahtoopi koristaa kodin jo nyt!

Vierailija
53/64 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heissan vaan kaikille kohtalo-tovereille!

Pitkästä aikaa kirjottelen muutaman rivin kuulumisiamme...On aikamoista kiirettä tällä suunnalla!

Kävin eilen ekalla visiitillä neuvolassa. Viikkoja korttiin raapustettiin 7+2 ja varmistus asiaan saadaan parin viikon päästä ultrassa. Lasketuksiajaksi korttin laitettiin 19.6., olen kyllä melko varma että muuttuu vielä ultran jälkeen!

Soittelin viime perjantaina " tunnustelu" puhelun neuvolaan, ja laittoivatkin ajan jo tälle viikolle...vaikkakin itse olisin vielä voinut odotella ajan kulumista. Nyt kuitenkin paperit on täytetty ja ekat verinäytteet saatu matkaan.

Ensimmäinen neuvola-lääkärikin on jo 23.11., olin aika yllättynyt mutta en laittanut vastaan!

Toista siis odottelen, esikoinen 1v1kk (poika) koisaa päiväuniaa tuolla yläkerrassa. Onneksi nukkuu pitkät päikkärit (3-4h), joten saan itsekin ladata akkuja päivällä!

Väsymystä lukuunottamatta olo on hyvä! Verenpaineet pysyy nyt varmaan aisoissa muutaman kuukauden, mikäli raskaus etenee samalla kaavalla kun esikoista odotellessa....sitten alkaa taas huima kiri! Ovat onneksi tällä kertaa neuvolassa jo varautuneet tuleviin.

Nyt täytyy lähteä pieneksi hetkeksi kupeelleen, että jaksaa taasen lähteä iltapäiväksi pulkkailemaan!!!! On se vaan niin ihanaa kun tuli tota lunta!!!!!

Jaksuja kaikille!!!!!

Vierailija
54/64 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips!

Kiitos teidän tsempityksistänne. :) Senniina, kiitos rohkaisevasta kertomuksestasi. Kyllähän mä tuon tiesinkin, hyvän ystävänikin raskaus on melko oireeton. Tää on vissiin vaan mun tapani käsitellä asiaa, siis pelätä pahinta. Pessimisti kun ei pety, tjsp. Tosi friikkiä on myös ajatella, että mitä jos asiat olisivatkin kunnossa ja sikiöitä olisikin kaksi. :o

Vierailija
55/64 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on ihan samanlainen tapa käsitellä pelkoa. Pessimisti ei pety täälläkään. Mulla on pikkanen " tuplauhka" , kun inssin ultrassa näkyi kaksi tasavahvaa follikkelia. Pääasia nyt kuitenkin, että jotakin olis matkassa ja jos ei ole, niin sille ei vaan voi mitään. Sen kanssa on sit elettävä eteenpäin. Perjantainjatkoja!

Vierailija
56/64 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on viikko vierähtänyt. Tuntui, että meni ihan tuhottoman nopesti :) Mulla alkoi taas eilen ne ärsyttävät selkäkivut, jotka on piinannut koko alkuraskauden. Tuntuu, että ne tulee nyt suunnilleen viikonvälein. Lkuun 4-5 viikot oli miltei jatkuva alaselkä jomotus. 6+ viikko oli miltei kokonaan niitä kipuja ja silloin kävin ultrassakin. Sit 7+5 tuli kivut taas ja kesti pari päivää ja sitten eilen 8+6 alkoi kipuilu. Onneks se ultraava gyne sanoi, ettei alaselkäkivut alkuraskaudessakaan ole mitenkään vaarallisia tai poikkeavia. Kuitenkin kipuilu nostaa km riskin mieleen :( Yritän kuitenkin lykätä sen taka-alalle :)

Muuten on vointi ennallaan. Väsyttä töissä ihan tuhottomasti. Iltapäivällä aina tuntuu, että olisi ollut tosi pitkään jo töissä, eikä nukkunut suunnilleen vuorokauteen. Jotenkin sitä vaan aina saa sen päivän kulumaan iltaan ja saa kömpiä taas nukkumaan (päivän kohokohta)!

Kummallista tosiaan, että miltei jokaisella alkuraskauden ultrassa käyneellä ei viikot pitänut paikkaansa. Siellä rv 12 ultrassa saadaan sitten jokainen uudet la:t... Kun vaan malttaisi taas sinne asti. Olisi jo kiva taas päästä kurkkimaan pikkuista :D

Mukavaa viikonloppua teille kaikille!!

T:Remukka rv 9 tasan!!

Vierailija
57/64 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on menny viiiiikkkoja, etten oo kirjotellu mitään tänne, päivittäin olen kyllä lukenut teidän kuulumisianne! Mä just laskin et ens maanantaina tulee kuluneeks 6 viikkoo siitä kun tein positiivisen testin! Ajatella miten aika menee! (kuitenkin vaikka aina ei siltä tunnu...) Mä olen jo käyny pari viikkoo sitte neuvolassa ja eka lääkärin tarkastuskin on jo tehty! Mä en kyllä ymmärtänyt oikein et miks niin aikasin, viikkoja sillo 7+3, koska muistelin et olis ollu aikasemmin vasta joskus viikolla 12 about! (ainakin esikoista odottaessani) Kaipa sekin on kuntakohtasta.. (meillä nyt eri kunta ku esikoista odottaessani). Sydänääniäkin siellä lääkäri yritti kuunnella, en sitäkään oikein ymmärtäny että miks koska mielestäni aika harvinaista on että niillä viikoilla kuuluu! Sano kyllä ensteks mulle et ei pidä hätääntyä jos ei kuulu, mutta kokeillaan nyt kuitenkin... eikä ne tietenkään mitään kuulunu ja tottakai hätäännyin ja kuvittelin vaikka mitä!!! Vaikka järki sanoi muuta niin mietin silti et kuitenkin on tuulimuna... Noooh, minulla oli myös viime tiistaina ultra, viikkoja sillo 8+2, ja jännitin sitä ihan kauheesti etukäteen, olin varautunut kuulemaan et on tuulimuna ja sitä rataa.. melkein olin silmät kiinni ja kattelin ihan muuaalle (naurattaa jälkikäteen) kun th laitto ultra-anturin vatsani päälle ja rupes tsiikailee kuvaruutua!!:D Sit se vaan sano et kyllä täällä elämää on, kato nyt itekin kuin kovasti liikkuukin! Olin itellään aika epäuskosen onnellinen olo!!! mut siellä se pyöri, meidän vauva, ja tuli vielä melkein viikko lisää ikääkin, 9+1 sillo tiistaina, eli maanantaina tulee viikoissa täys kymppi täyteen, ja ens. neljännes takana!!! uskomatonta...

ua kans paleltaa koko ajan ja rinnat onkipeet ja kahvi yököttää!! Tää oli nyt tällaista itestäni kertomista mut oon niin pitkään ollu mitään kirjottamatta et suonette anteeks!!:) KAIKILLE onnea ja tsemppiä raskauteen, eritoten epätietoisuudessa eläville!

Vierailija
58/64 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuumetta: Taidettiin viimeksi palstautua samaan aikaan helmikuisiin -06 :) Harvemmin kirjoittelin, mutta ahkerasti kävin muiden kuulumisia lukemassa :)

Kävin keskiviikkona alkuraskauden ultrassa, siellä pieni sydän pompotteli :). Viikkoja kasassa 7+2 (menkkojen mukaan 8+1). Kävin taas Femedassa, hintaa kelakorvausten jälkeen jäi n. 70¿. Suosittelen Femedaa lämpimästi..

Ensimmäinen neuvola käynti on mulla viikoilla 9.

Vointi on ollut melko vaihteleva.. Välillä kaamea pahoinvointi ja oksentelu ja välillä ei mitään. Iltaisin olo on kylla aina, kuin ilmapallolla. Niin hirveä turvotus. Päivät menee onneksi aika hurjaa vauhtia esikon kanssa touhutessa, viimmeksi muistan kuinka tuskaisen hitaasti päivät kuluivat. Nyt ei aina edes muista, että on raskaana.

Viimmeksi synnytin naikkarilla ja aion myös nyt sinne. Kohtelu oli kyllä mitä oli, mutta onpahan tutut paikat. Jäi vähän paha maku suuhun..

Edellinen raskaus meni niin " täydellisesti" , että nyt pelottaa kovasti ettei kaikki menekkään hyvin.. :( Ja pelkoa vain lisää se, kun mies on niin innoissaan..

Mutta nyt pikku-ukko heräilee, täytyy mennä..

Voimia ja jaksamista kaikille!!

-Tomaatti- Poika 8kk ja Rv 7+2

Vierailija
59/64 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ilma taas, oikein ihana auringonpaiste ja pakkasta.

Kävin Perjantaina ekassa neuvolassa. Sydänääniä terkka yritti kuunnella, mut vielä ei kuulunu. Kahdessa edellisessä raskaudessa ne on kuulunu rv 10 ja nyt mulla vasta rv 9. Jospa ne sieltä kuitenkin kuuluu sitten seuraavalla kerralla. Lääkäri neuvola on 4.12 ja ens viikolla varaan sen ekan ultran. Ultra on sitten viikolla 12+. Siihenkin on vielä tosi monta viikkoa aikaa.

Mua edelleenkin ihmetyttää et mihin mun pahoinvointi on kadonnu?? =) Aina ennen oon voinu pahoin näillä viikoilla. Mut nyt se on jo loppunu. Nälkä on kyllä koko ajan. Hyvähän se toki on et ei tarvii kärsiä oksentelusta tmv... Tää on vaan sittten taas erilainen raskaus.

Nyt mun täytyy lopettaa ja alkaa lämmittää lapsille ruokaa ja laittaa kuopus ulos nukkumaan. Mies rakentaa yläkertaa. Jos mä jaksasin leipoo sämpylöitä vaikka onkin pyhäpäivä.

Hyvät voinnit kaikille!

T: Lauriina rv9

Vierailija
60/64 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tomaatti81, uskaltaisitko kertoa naistenklinikan kokemuksistasi? Varmaan kaikki tilanteet ovat yksilöllisiä eikä kaikilla ole ko. paikasta huonoja muistoja, mutta mikä sinun kohdaltasi jätti pahan maun suuhun? Ei tarvitse kertoa jos et halua.

En ole itse ilmoittanut vielä synnäriä, mutta koska NKL:lle on kävelymatka, en näe mitään syytä hankkiutua muualle synnyttämään. Jäi vain tuo sinun kommenttisi mietityttämään.

Aurinkoista viikonloppua kaikille odottelijoille!

Vesikko 6+ mitäsenytoli... 5?