Fazerin suklaalevyt jo yli 3 euroa!!!
Ou nou, siis nyt on paniikki! Hinnat nousee ihan järkyttävän paljon ja mm. mäkkärin euron juusto onkin nyt 2 euroa. Olen noista saanut näin pieni palkkaisena aina pientää hyvää arkeeni , luksusta mutta nyt sekin loppuu koska ei enää varaa ostaa noitakaan.
Kommentit (130)
Fazer Taikayö suklaakakkurulla on myös kallistunut ja paljon. Pienempi kilpailija myy vastaavaa tuotetta puoleen hintaa, elämä on valintoja...
Tuntuu että Fazer on alkanut listautumishuhujen myötä nostamaan hintojaan ja yrittää saada tunnusluvut hetkeksi paremmaksi.
Suklaata tuotetaan orjatyöllä. Jos sitä tahtoo tukea, maksakoon siitä paljon.
Muistelin juuri, että söin litratolkulla jäätelöä vielä n. 5 vuotta sitten. Ajattelin ostaa litran vaniljajäätelöä vapun kunniaksi, mutta hinnan nähdessäni jätin ostamatta...
Tässä tarvittaisiin joukkovoimaa ja lopettaa kaiken osto, joka ei ole ihan välttämätöntä. Vain peruselintarvikkeet ostettaisiin, ettei kuole nälkään ja muulle täysi stoppi.
suklaamunat vasta kalliita onkin
Lidlin suklaalevyt 2 e:n kieppeillä ja parempaa suklaata kuin Fazerin palmuöljysotku. Mutta elämä on valintoja, tietysti.
Vierailija kirjoitti:
suklaamunat vasta kalliita onkin
Ja mun mielestä Fazerin Mignon-munat on nykyään jotenkin oudon pieniä. Kutistuneet samalla lailla kuin pusut.
En osta Fazerin tuotteita ovat niin kamalia
Vierailija kirjoitti:
Ostin Lidlistä Maraboun suklaalevyn 2 eurolla. Sen vielä maksan, mutta jos nousee 2,20 euroon niin en osta enää.
Aha.
Mä ostan vain tarjouksesta suklaata. Mun seudulla fazer makusuklaalevyt maksaa jotain 3,5 euroa.
En karkkipussejakaan osta, kun nekin menee yli kolmen euron. Missä x -pussit sentään on kohtuu hintaisia.
Makaronipussikin maksoi 60 senttiä, jäi ostamatta. Ennen maksoi 45 senttiä.
Syön sitten pelkkää jauhelihaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä ostan vain tarjouksesta suklaata. Mun seudulla fazer makusuklaalevyt maksaa jotain 3,5 euroa.
En karkkipussejakaan osta, kun nekin menee yli kolmen euron. Missä x -pussit sentään on kohtuu hintaisia.
Käyn kolmessa eri kaupassa ja kaikissa Fazerin sinen maksaa 2,95 euroa.
Vierailija kirjoitti:
Ostin viime viikolla Superpäiviltä 5 Fazerin levyä 10€. Kannattaa katsoa tarjouksia, sama pätee hampurilaisiin.
Ämpärillinen hampurilaisia kympillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauppaketjut ja kauppiaat nostavat nyt kaikkien tuotteiden hintoja muiden tuotteiden siivellä vaikkei olisi mitään syytä.
Onneksi suklaat ja hampurilaiset voi jättää ostamatta. Hintojen nousu pitäisi jotenkin saada ohjattua ns. turhuustuotteisiin jotta kansalaisilla olisi varaa ostaa välttämättömiä tuotteita.
Niinpä on hienoa, että valtio ajattelee kansalaisten terveyttä
Suomessa on erittäin korkea ruuan
alv. Se on 14 %.
Joka elintarvikkeen hinnassa on siis 1
Suklaalle pitäisi saada yhtä korkea vero kuin tupakalle.
Just ostin Prismasta 5 levyä kympillä.
Kinder munista oli tarjous 4 kpl 4 euroa. Ei kai ne aikaisemmin noin kalliita olleet?
Täälläkin on nyt Prismassa tarjous 5 levyä kympillä. Oli tarkoitus säästää pidemmälle ajalle, mutta söin viikossa 2. Nyt on kuumetauti, niin ei tee onneksi mieli.
Fazerin tehtaita taisi olla Venäjällä. Siis boikotissa nyt
Sitäpaitsi jauhelihapaketti maksaa jo nyt 10 euroa.
Mutta makaronipussin kallistuminen 5 euroon olis jo järkyttävää, koska hinta olisi siinä kohtaa jo 25-kertaistunut.