Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Fazerin suklaalevyt jo yli 3 euroa!!!

Vierailija
18.09.2022 |

Ou nou, siis nyt on paniikki! Hinnat nousee ihan järkyttävän paljon ja mm. mäkkärin euron juusto onkin nyt 2 euroa. Olen noista saanut näin pieni palkkaisena aina pientää hyvää arkeeni , luksusta mutta nyt sekin loppuu koska ei enää varaa ostaa noitakaan.

Kommentit (130)

Vierailija
121/130 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä Prismassa 5 levyä kympillä?! 

Vierailija
122/130 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme nauti suklaasta, yäk.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/130 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokeriveroa täytyy korottaa reilusti. Ei suklaata levytolkulla ole tarkoitus syödä. Samoin viinapullon hinta pitää kymmenkertaistaa. Vähintään päiväpalkka sen hankkimiseen pitää mennä.

Nykyihmiset eivät ymmärrä, ettei täällä tarvitse kaikkea mässäillä ylenmääräisesti vaan sopivasti.

Vierailija
124/130 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika röyhkeää. Suklaalevyjen päivittäinen syöminen on ollut ainoa iloni monien vuosien ajan kun en kerta naisillekaan kelpaa. Työttömyystuet pienenee, hinnat kallistuvat.. pitää kai siirtyä syömään pelkkiä patukoita :(

Vierailija
125/130 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bensa oli edellisen hallituksen aikaan 2,45 litra, töihin oli päästävä. Eipä jääny suklaaseen rahoja, kurittivat vähempiosaisia oikein kunnolla. 

Vierailija
126/130 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ostan vain tarjouksesta suklaata. Mun seudulla fazer makusuklaalevyt maksaa jotain 3,5 euroa.

En karkkipussejakaan osta, kun nekin menee yli kolmen euron. Missä x -pussit sentään on kohtuu hintaisia.

Käyn kolmessa eri kaupassa ja kaikissa Fazerin sinen maksaa 2,95 euroa.

Se onkin vähän halvempi makulevyihin verrattuna. Mun lähikaupassa k-marketissa fazerin sininen maksaa 3,10e 

Vierailija
127/130 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei niitä suklaalevyjä yleensä syödä kuin joskus. 3 euroa ei paha.

Vierailija
128/130 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt hinta alkaa lähentyä jo viittä euroa 😮

Vierailija
129/130 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kuraa. Jotain muuta tilalle. Mitä?

Tai ei mitään.Ollaan ilman?

Vierailija
130/130 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästi on kauppiaat nyt nostaneet taas reippaasti hintoja, muissakin kuin karkeissa ja nostavat 1.9. lisää. Voivat sitten väittää että nostettiin vain alv nousun verran. Jossain oli kyllä jo yli 4€ Fazerin sininen. Mariannehan on k ketjulla jo 5€. Huolestuttaa jo miten Fazerin käy. Kuinka paljon tuotannosta on jo Virossa? Siirtyykö kaikki sinne jotta hintaa saadaan alemmaksi?