Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen jätti kun kerroin käyttäneeni joskus maksullisen naisen palveluita

Vierailija
17.09.2022 |

2 vuotta seurustelua ja se oli siinä. Ei muuta selitystä. Miten voi aikuinen nainen olla noin epävarma? :|

M28

Kommentit (309)

Vierailija
61/309 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naisen vartalo on sulle kauppatavaraa niin monenkaan kanssa arvot ei kohtaa.

Vierailija
62/309 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesasiamies kirjoitti:

Useimmat naiset eivät ymmärrä eivätkä hyväksy, että mies on joskus menneisyydessä maksanut seksistä. Jos sinulla olisi ollut järkeä päässä, et olisi ikinä kertonut tällaisesta naisystävällesi. Sitä sait mitä tilasit.

Olen nainen mutta en ymmärrä tätä logiikkaa lainkaan. Mies (tai nainen) voi käydä tuomitsematta vieraissa sängyissä kuinka paljon haluaa eikä kukaan pidä sitä oksettavana mutta herrajumala jos siitä menee maksamaan niin se se vasta kamalaa onkin. Mihin unohtui myös se arvostus miesten rehellisyydestä. Pitää olla rehellinen mutta järjetöntä olla rehellinen tälläisestä asiasta? Eikö rehellisyys ollut parempi, nainen ainakin tietää ja voi tehdä valintansa hyväksyykö vai ei. Mitä sinä itse salaat mieheltäsi kun olet niin fiksu että osaat pitää mölyt mahassasi?

En ymmärrä mistä revit tuon, ettei vieraissa sängyissä käymistä pidettäisi oksettavanatai tuomittaisi? Harvassa lienee ihmiset, jotka tuon hyväksyisivät, tosin ilmeisesti heitä sitten on paljon tuttavapiirissäsi. Ja rehellisyys tässä asiassa on toki hyvä, mutta tässä tapauksessa tuli aivan liian myöhään. Kumppanilta riistettiin mahdollisuus päättää, hyväksyykö hän käytöstä vai ei.

Ensi kerralla arvomaailman yhteensopivuus tämän asian tiimoilta on selvitettävä heti.

Sä tapaat vait neitsyitä? Kyllä pääsääntöisesti aikuisilla ihmisillä on jo jonkin verran ollut seksikertoja eri kumppaneiden kanssa, se on fakta. Ja aika helposti harrastetaan yhden yön juttuja etenkin ravintolailtojen jälkimainingeissa täysin tuntemattomien kanssa. Jos huolehtii ehkäisystä niin mikä ongelma niissä seksikerroissa on? Itse ainakin valitsisin mielummin korkealla libidolla ja kokemuksella varustetun miehen kuin kokemattoman.

Tottakai aikuisilla on yleensä ollut aiempia seksikumppaneita, enkä näe sitä mitenkään ongelmana. Hyvä vaan että aikuiset harrastavat seksiä vapaaehtoisesti keskenään ja nimenomana siksi, että näin haluavat. Hienoa!

Sitten taas maksullisella käyminen on täysin eri asia eikä seksiä ollenkaan. Siinä vastapuoli ei oikeasti halua koko seksiä, vaan teeskentelee saadakseen rahaa. Se on siis seksiä vastentahtoisen kumppanin kanssa ja rinnastan sen raiskaukseen.

Mielelläni heteronaisena hupailen halukkaiden miesten kanssa, siinä ei ole mitään tuomittavaa. Mutta maksuseksi ei ole mitään seksiä, vaan rahasta raiskaamista. Inhoan ihmisiä, jotka tekevät seksistä myyntihyödykkeen. Vastenmielistä.

Itse naisena mietin seksitauteja, herpes tarttuu oireettomana, vaikka käyttäisi kondomia. Samoin kondylooma, joka aiheuttaa lapsettomuutta.

Itsellä kyllä 2 lasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/309 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesasiamies kirjoitti:

Useimmat naiset eivät ymmärrä eivätkä hyväksy, että mies on joskus menneisyydessä maksanut seksistä. Jos sinulla olisi ollut järkeä päässä, et olisi ikinä kertonut tällaisesta naisystävällesi. Sitä sait mitä tilasit.

Olen nainen mutta en ymmärrä tätä logiikkaa lainkaan. Mies (tai nainen) voi käydä tuomitsematta vieraissa sängyissä kuinka paljon haluaa eikä kukaan pidä sitä oksettavana mutta herrajumala jos siitä menee maksamaan niin se se vasta kamalaa onkin. Mihin unohtui myös se arvostus miesten rehellisyydestä. Pitää olla rehellinen mutta järjetöntä olla rehellinen tälläisestä asiasta? Eikö rehellisyys ollut parempi, nainen ainakin tietää ja voi tehdä valintansa hyväksyykö vai ei. Mitä sinä itse salaat mieheltäsi kun olet niin fiksu että osaat pitää mölyt mahassasi?

En ymmärrä mistä revit tuon, ettei vieraissa sängyissä käymistä pidettäisi oksettavanatai tuomittaisi? Harvassa lienee ihmiset, jotka tuon hyväksyisivät, tosin ilmeisesti heitä sitten on paljon tuttavapiirissäsi. Ja rehellisyys tässä asiassa on toki hyvä, mutta tässä tapauksessa tuli aivan liian myöhään. Kumppanilta riistettiin mahdollisuus päättää, hyväksyykö hän käytöstä vai ei.

Ensi kerralla arvomaailman yhteensopivuus tämän asian tiimoilta on selvitettävä heti.

Sä tapaat vait neitsyitä? Kyllä pääsääntöisesti aikuisilla ihmisillä on jo jonkin verran ollut seksikertoja eri kumppaneiden kanssa, se on fakta. Ja aika helposti harrastetaan yhden yön juttuja etenkin ravintolailtojen jälkimainingeissa täysin tuntemattomien kanssa. Jos huolehtii ehkäisystä niin mikä ongelma niissä seksikerroissa on? Itse ainakin valitsisin mielummin korkealla libidolla ja kokemuksella varustetun miehen kuin kokemattoman.

Tottakai aikuisilla on yleensä ollut aiempia seksikumppaneita, enkä näe sitä mitenkään ongelmana. Hyvä vaan että aikuiset harrastavat seksiä vapaaehtoisesti keskenään ja nimenomana siksi, että näin haluavat. Hienoa!

Sitten taas maksullisella käyminen on täysin eri asia eikä seksiä ollenkaan. Siinä vastapuoli ei oikeasti halua koko seksiä, vaan teeskentelee saadakseen rahaa. Se on siis seksiä vastentahtoisen kumppanin kanssa ja rinnastan sen raiskaukseen.

Mielelläni heteronaisena hupailen halukkaiden miesten kanssa, siinä ei ole mitään tuomittavaa. Mutta maksuseksi ei ole mitään seksiä, vaan rahasta raiskaamista. Inhoan ihmisiä, jotka tekevät seksistä myyntihyödykkeen. Vastenmielistä.

Itse naisena mietin seksitauteja, herpes tarttuu oireettomana, vaikka käyttäisi kondomia. Samoin kondylooma, joka aiheuttaa lapsettomuutta.

Itsellä kyllä 2 lasta.

Herpes on vauvalle vaarallinen ja jos se on aktiivisena synnytysvaiheessa niin tehdään keisarileikkaus.

Genitaali herpes tarttuu myös suuhun suuseksissä, vaikka se on oireeton ja käyttäisi kondomia.

Vierailija
64/309 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos naisen vartalo on sulle kauppatavaraa niin monenkaan kanssa arvot ei kohtaa.

Miehet vartalo on aina ollut kauppatavaraa naisten turvallisuudelle. Nytkin miehet kuolevat rintamalla, kun naiset ovat turvassa Euroopassa tinderöimässä.

Vierailija
65/309 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole reilua. Mutta ajattele, ettei ollut oikea sulle. Ei maksullisten käytössä ole mitään hävettävää. 

Nainen jätti, kun pelkäsi, ettei pärjää maksulliselle. Omasta viehätysvoimastaan epävarmoja naisia on paljon.

Vierailija
66/309 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyväthän naisetkn hierojalla

Hyvin usein sieltä haetaan fyysisen kosketuksen tuomaa nautintoa

Vierailija
67/309 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olisin jättänyt siksi, että olisit kokenut tarpeelliseksi avautua tuollaisesta asiasta. Miksi ihmeessä niin teit?

Haluat mielummin valehtelevan miehen?

Kertomatta jättäminen ja valehtelu ovat eri asioita. Aikuisten suhteissa luulisi olevan itsestäänselvyys, ettei entistä seksielämää hierota toisen naamaan.

Vierailija
68/309 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olisin jättänyt siksi, että olisit kokenut tarpeelliseksi avautua tuollaisesta asiasta. Miksi ihmeessä niin teit?

Ei se ole valehtelua, jos jättää jotain kertomatta.

Vierailija
69/309 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesasiamies kirjoitti:

Itsellä kyllä 2 lasta.

Herpes on vauvalle vaarallinen ja jos se on aktiivisena synnytysvaiheessa niin tehdään keisarileikkaus.

Genitaali herpes tarttuu myös suuhun suuseksissä, vaikka se on oireeton ja käyttäisi kondomia.

Herpes pilaa suuseksin. Pilalle mennyt parisuhde, huono avioliitto.

Vierailija
70/309 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex oli käyttänyt jonkun verran näitä palveluita. Mutta semmoisia "luxusnaisia" Nämä naiset olivat kuulemma liian teknisiä, joten hänellä meni mielenkiinto ostaa palveluita. Hän oli vielä tuohon aikaan naimisissa. Ainakin tuli selväksi, että on pettämiseen sortuvaa tyyppiä. Oli sen näköinen ja menestyvä, joten naisia sai ihan ilman ostamistakin. Hän ei vaan halunnut kenenkään alkavan roikkua itsessään.

Vierailija
71/309 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse naisena kysyisin suoraan seksikumppaneiden määrän, seksitaudit ja onko ollut maksullisella.

Eikös se ole jopa rikos, jos tartuttaa tautia toiseen esim. ei kerro herpeksestä.

Vierailija
72/309 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitto. Kokisin olevani liattu ja piloilla, jos tuollaisen miehen kanssa olisin ollut.

Vierailija
73/309 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyväthän naisetkn hierojalla

Hyvin usein sieltä haetaan fyysisen kosketuksen tuomaa nautintoa

Pikkuinen eri asia

T. hieroja

Vierailija
74/309 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä, etkö ollutkaan ihanan voimaantunut?

Vierailija
75/309 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua miestä, jolle seksi on vain seksiä. Haluan miehen, joka rakastelee.

Vierailija
76/309 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse naisena kysyisin suoraan seksikumppaneiden määrän, seksitaudit ja onko ollut maksullisella.

Eikös se ole jopa rikos, jos tartuttaa tautia toiseen esim. ei kerro herpeksestä.

Itse olen ajatellut, että en alkaisi enää seurustelemaan kenenkään kanssa, koska miehet valehtelevat. Itselläni on jo 2 lasta ja dildoja saa kaupasta.

Vierailija
77/309 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle ja vastaaville miehille hyvä kumppani olisi joku onlyfans-nainen. Niitähän on nykyään pilvin pimein, luulisi löytyvän helposti.

Vierailija
78/309 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua miestä, jolle seksi on vain seksiä. Haluan miehen, joka rakastelee.

Sellaisia ei ole.

Vierailija
79/309 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuollainen asia pitää kertoa? Olisit jättänyt kertomatta. Jos joku kysyy asiaa niin valehtele. Huolehtisi omasta terveydestä kuitenkin käymättä laajoissa tautitesteissä, oli maksullisia seksikumppaneita tai ei, sen jälkeen ei tarvii huolehtia.

Mä en tajuu miksi toi sekin ostaminen on niin iso juttu naisille

-n38

Vierailija
80/309 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesasiamies kirjoitti:

Mun mielestä on hyvä, että aapee kertoi.

Jos se suhde siihen katuu, niin olisi se kaatunut muutenkin, johonkin muuhun sitten.

Jos on tehnyt joskus jotain sellaista, mitä nyt ei enää tekisi, niin se on tätä elämää ja ihmisen kehittymistä.

Minusta on hyvä, että kertoi.

Meillä on mahdollisuus muuttua.

Ei sitä tarvitse kaivella, sen voi mainita, jos haluaa.

Mä olisin kysellyt, että millainen tilanne ym.

Ihan kuin emme muuttuisi. Kyllä me muututaan. Tuskin aapee nyt maksullisissa käy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi