Nainen jätti kun kerroin käyttäneeni joskus maksullisen naisen palveluita
2 vuotta seurustelua ja se oli siinä. Ei muuta selitystä. Miten voi aikuinen nainen olla noin epävarma? :|
M28
Kommentit (309)
Ja jokainen nainen vaatii että mies maksaa treffeillä. Mitäs se kertoo naisista?
Oliko hänellä jo todettu kohdunkaulan syövän esiaste tai peräti maligneja soluja niiden maksullisissa käyntien takiasi? Ei ihme että jätti, yäk.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olisin jättänyt siksi, että olisit kokenut tarpeelliseksi avautua tuollaisesta asiasta. Miksi ihmeessä niin teit?
Kännissä lipsahti, eikö tuo ole sellainen juttu minkä vuoksi parisuhde pitäisi lopettaa mielestäni.
Vähän kuin nainen jättäisi kun kerotisin että olin joskus harrastanut jalkapalloa.
AP
Mitä, jos tyttöystävältäsi olisi lipsahtanut, että on myynyt seksiä tai ottanut parrua mustalta mieheltä? Olisitko iloisesti parisuhteessa edelleen hänen kanssaan vai jättänyt?
Miten ihon väri asiaan vaikuttaa?
Vierailija kirjoitti:
Miesasiamies kirjoitti:
Useimmat naiset eivät ymmärrä eivätkä hyväksy, että mies on joskus menneisyydessä maksanut seksistä. Jos sinulla olisi ollut järkeä päässä, et olisi ikinä kertonut tällaisesta naisystävällesi. Sitä sait mitä tilasit.
Olen nainen mutta en ymmärrä tätä logiikkaa lainkaan. Mies (tai nainen) voi käydä tuomitsematta vieraissa sängyissä kuinka paljon haluaa eikä kukaan pidä sitä oksettavana mutta herrajumala jos siitä menee maksamaan niin se se vasta kamalaa onkin. Mihin unohtui myös se arvostus miesten rehellisyydestä. Pitää olla rehellinen mutta järjetöntä olla rehellinen tälläisestä asiasta? Eikö rehellisyys ollut parempi, nainen ainakin tietää ja voi tehdä valintansa hyväksyykö vai ei. Mitä sinä itse salaat mieheltäsi kun olet niin fiksu että osaat pitää mölyt mahassasi?
En ymmärrä mistä revit tuon, ettei vieraissa sängyissä käymistä pidettäisi oksettavanatai tuomittaisi? Harvassa lienee ihmiset, jotka tuon hyväksyisivät, tosin ilmeisesti heitä sitten on paljon tuttavapiirissäsi. Ja rehellisyys tässä asiassa on toki hyvä, mutta tässä tapauksessa tuli aivan liian myöhään. Kumppanilta riistettiin mahdollisuus päättää, hyväksyykö hän käytöstä vai ei.
Ensi kerralla arvomaailman yhteensopivuus tämän asian tiimoilta on selvitettävä heti.
Vierailija kirjoitti:
Jokaisella miehellä on oikeus käydä maksullisella naisella, vaikka olisi parisuhteessa. Maksullisella naisella käynti ei ole pettämistä. Se on kertapalvelun ostamista ilman sen kummempaa riippuvuutta.
Ei ole oikeutta. Toisin sanoen ei ole oikeutta tartuttaa naisystävälleen hpv:tä tai herpestä (niiltähän ei kondomi suojaa eikä niiltä täten taatusti voi välttyä, jos on käynyt maksullisissa). Naisystävän kuuluu saada tietää ja saa itse tehdä ratkaisunsa. Jos on sittenkin niin tyhmä että ottaa riskin varmasta hpv-tartunnasta ja kohdunkaulan syövästä, niin omaa tyhmyyttähän se sitten on.
Mun mies on käynyt maksullisella. Ei erottu.
Mua nolottaisi olla miehen kanssa, joka on käynyt maksullisissa, koska tulisi tunne, että se ei muuten ole saanut. Tuntuisi siltä, että olen luuserin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olisin jättänyt siksi, että olisit kokenut tarpeelliseksi avautua tuollaisesta asiasta. Miksi ihmeessä niin teit?
Kännissä lipsahti, eikö tuo ole sellainen juttu minkä vuoksi parisuhde pitäisi lopettaa mielestäni.
Vähän kuin nainen jättäisi kun kerotisin että olin joskus harrastanut jalkapalloa.
AP
Mitä, jos tyttöystävältäsi olisi lipsahtanut, että on myynyt seksiä tai ottanut parrua mustalta mieheltä? Olisitko iloisesti parisuhteessa edelleen hänen kanssaan vai jättänyt?
Sinun pitää kysyä sitä miehiltä, jotka hermostuvat, jos kerrot olleesi etelän hetelmän kanssa.
Kaksinaismoralismi kukkii taas kauniisti. Aivan kuin se naisten historia olisi putipuhtoista. Joillakin saattaa ollakin mutta kuulemani perusteella se on tämä ryhmä on vähemmistössä.
Eipä tuollaisessa avautumisessa ole mitään järkeä silti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesasiamies kirjoitti:
Useimmat naiset eivät ymmärrä eivätkä hyväksy, että mies on joskus menneisyydessä maksanut seksistä. Jos sinulla olisi ollut järkeä päässä, et olisi ikinä kertonut tällaisesta naisystävällesi. Sitä sait mitä tilasit.
Olen nainen mutta en ymmärrä tätä logiikkaa lainkaan. Mies (tai nainen) voi käydä tuomitsematta vieraissa sängyissä kuinka paljon haluaa eikä kukaan pidä sitä oksettavana mutta herrajumala jos siitä menee maksamaan niin se se vasta kamalaa onkin. Mihin unohtui myös se arvostus miesten rehellisyydestä. Pitää olla rehellinen mutta järjetöntä olla rehellinen tälläisestä asiasta? Eikö rehellisyys ollut parempi, nainen ainakin tietää ja voi tehdä valintansa hyväksyykö vai ei. Mitä sinä itse salaat mieheltäsi kun olet niin fiksu että osaat pitää mölyt mahassasi?
En ymmärrä mistä revit tuon, ettei vieraissa sängyissä käymistä pidettäisi oksettavanatai tuomittaisi? Harvassa lienee ihmiset, jotka tuon hyväksyisivät, tosin ilmeisesti heitä sitten on paljon tuttavapiirissäsi. Ja rehellisyys tässä asiassa on toki hyvä, mutta tässä tapauksessa tuli aivan liian myöhään. Kumppanilta riistettiin mahdollisuus päättää, hyväksyykö hän käytöstä vai ei.
Ensi kerralla arvomaailman yhteensopivuus tämän asian tiimoilta on selvitettävä heti.
Sä tapaat vait neitsyitä? Kyllä pääsääntöisesti aikuisilla ihmisillä on jo jonkin verran ollut seksikertoja eri kumppaneiden kanssa, se on fakta. Ja aika helposti harrastetaan yhden yön juttuja etenkin ravintolailtojen jälkimainingeissa täysin tuntemattomien kanssa. Jos huolehtii ehkäisystä niin mikä ongelma niissä seksikerroissa on? Itse ainakin valitsisin mielummin korkealla libidolla ja kokemuksella varustetun miehen kuin kokemattoman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokaisella miehellä on oikeus käydä maksullisella naisella, vaikka olisi parisuhteessa. Maksullisella naisella käynti ei ole pettämistä. Se on kertapalvelun ostamista ilman sen kummempaa riippuvuutta.
Ei ole oikeutta. Toisin sanoen ei ole oikeutta tartuttaa naisystävälleen hpv:tä tai herpestä (niiltähän ei kondomi suojaa eikä niiltä täten taatusti voi välttyä, jos on käynyt maksullisissa). Naisystävän kuuluu saada tietää ja saa itse tehdä ratkaisunsa. Jos on sittenkin niin tyhmä että ottaa riskin varmasta hpv-tartunnasta ja kohdunkaulan syövästä, niin omaa tyhmyyttähän se sitten on.
Kyllä ne maksulliset pitää parempaa huolta terveydestään kuin tavan tallaajat jotka helposti antaa paljaallakin eivätkä kysele testitulosten perään satunnaisilta kumppaneiltaan.
Olisiko sinulle ok, että nainen olisi joskus myynyt seksiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Kysyin sulta kun
Sinun pitää kysyä sitä miehiltä, jotka hermostuvat, jos kerrot olleesi etelän hetelmän kanssa.
Kysyin sulta kun noin kerran kirjoitit. Hassua että ihon väri voi ottaa noin egon päälle. Ja lakkaa puhumasta "etelän hetelmistä", ihmisiä me kaikki ollaan oli väri mikä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesasiamies kirjoitti:
Sä tapaat vait neitsyitä? Kyllä pääsääntöisesti aikuisilla ihmisillä on jo jonkin verran ollut seksikertoja eri kumppaneiden kanssa, se on fakta. Ja aika helposti harrastetaan yhden yön juttuja etenkin ravintolailtojen jälkimainingeissa täysin tuntemattomien kanssa. Jos huolehtii ehkäisystä niin mikä ongelma niissä seksikerroissa on? Itse ainakin valitsisin mielummin korkealla libidolla ja kokemuksella varustetun miehen kuin kokemattoman.
Se ongelma on siinä, että kondomi ei suojaa kohdunkaulan syöpää aiheuttavilta papilloomaviruksilta eli hpv-tartunnalta (joka usein on oireeton etenkin miehellä, usein myös naisella) eikä myöskään herpesvirukselta.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on käynyt maksullisella. Ei erottu.
Se kertoo paljon susta.
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesasiamies kirjoitti:
Ja irtosuhteita harrastaneet myös pettävät helposti, jos siis ovat tykänneet irtosuhteista. Ihmiset, jotka eivät koskaan voisi koskea random-tuttavuuteen noin vain, eivät tietenkään voi pettääkään irtosuhteissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voi aikuinen mies olla noin kuvottava?
Seksi maksaa persoonallisuushäiriöiselle miehelle aina. Ero on vain siinä lyödäänkö käteinen suoraan naisen käteen vai kiertoteitä. Sama asia - aina.
Korjasin
Vierailija kirjoitti:
Kysymyksesi on sama kun "Olisiko sinulle ok, että nainen käy töissä?" En elä kivikaudella missä miehellä on oikeus määrätä mitä nainen vartalollaan tekee. Toivottavasti sinäkin ymmärrät mitä itsemääräämisoikeus tarkoittaa, etkä tuputa tuota tunkkaista maailmakuvaa kenellekään.
Kunnioitus menee eikä sitä saa enää takaisin.