Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen jätti kun kerroin käyttäneeni joskus maksullisen naisen palveluita

Vierailija
17.09.2022 |

2 vuotta seurustelua ja se oli siinä. Ei muuta selitystä. Miten voi aikuinen nainen olla noin epävarma? :|

M28

Kommentit (309)

Vierailija
41/309 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko sinulle ok, että nainen olisi joskus myynyt seksiä?

Tämä.

Tähän mäkin odotan vastausta ap:lta.

Vierailija
42/309 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmille miehille ei ole ok että naisella on ollut useampi seksikumppani. Olisiko sinulle? Mieti sitten vasta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/309 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on käynyt maksullisella. Ei erottu.

Se kertoo paljon susta.

Niin?

Vierailija
44/309 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi maksaa miehelle aina. Ero on vain siinä lyödäänkö käteinen suoraan naisen käteen vai kiertoteitä. Sama asia - aina. 

Mulle ei makseta kiertoteitse.

Vierailija
45/309 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen ego ei kestä miestä, joka tutkii ja toteuttaa omaa seksuaalisuuttaan.

Vierailija
46/309 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai parturi ilmainen ole 😂😂😂

Vierailija
47/309 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutkikoon ja toteuttakoon, vaikka mitkä fetissit ja perversiot, mutta sitten me ei enää olla yhdessä.

Vierailija
48/309 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olisin jättänyt siksi, että olisit kokenut tarpeelliseksi avautua tuollaisesta asiasta. Miksi ihmeessä niin teit?

Haluat mielummin valehtelevan miehen?

Harva olisi suhteessa tuolla logiikalla.

Vierailija
49/309 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja silti prostituutiota ihannoidaan mediassa, naistoimittajien toimesta. Kuinka moni ketjun naisista on cancelloimassa heidät?

Vierailija
50/309 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua nolottaisi olla miehen kanssa, joka on käynyt maksullisissa, koska tulisi tunne, että se ei muuten ole saanut. Tuntuisi siltä, että olen luuserin kanssa.

Naisen logiikalla epäilemättä noin.

Vierailija
51/309 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja silti prostituutiota ihannoidaan mediassa, naistoimittajien toimesta. Kuinka moni ketjun naisista on cancelloimassa heidät?

Nämä naisten oikeuksia rajoittavat "naiset" vihaavat kun joku haluaa nauttia seksistä eikä käyttää sitä vallanvälineenä. Surullista, todella surullista. Nainen on toiselle naiselle susi. 

Vierailija
52/309 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten voi aikuinen mies olla noin kuvottava?

Seksi maksaa miehelle aina. Ero on vain siinä lyödäänkö käteinen suoraan naisen käteen vai kiertoteitä. Sama asia - aina. 

Mitäs nämä kiertotiet ovat esim. minulle, joka tienaan miestäni enemmän?

Vierailija
53/309 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymyksesi on sama kun "Olisiko sinulle ok, että nainen käy töissä?" En elä kivikaudella missä miehellä on oikeus määrätä mitä nainen vartalollaan tekee. Toivottavasti sinäkin ymmärrät mitä itsemääräämisoikeus tarkoittaa, etkä tuputa tuota tunkkaista maailmakuvaa kenellekään. 

No minä olen myynyt sitä seksiä, eli se siitä tunkkaisesta maailmankuvasta. Mutta usein miehet ei sitä hyväksy, vaikka itse olisivat siitä vastaavasti maksaneet. Itse olen sinkku ja en kyllä kerro tästä taustasta, ei sillä nyt ole mitään merkitystä. Jos mies olisi käynyt maksullisissa, ei haittaa. Kunhan ei olisi joku selkeä hyväksikäyttö. Taustaani en kadu, ihan itse valitsin mitä tein. Seksi on minulle vain seksiä, jos se tapahtuu vieraan kanssa.

Vierailija
54/309 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesasiamies kirjoitti:

Useimmat naiset eivät ymmärrä eivätkä hyväksy, että mies on joskus menneisyydessä maksanut seksistä. Jos sinulla olisi ollut järkeä päässä, et olisi ikinä kertonut tällaisesta naisystävällesi. Sitä sait mitä tilasit.

Olen nainen mutta en ymmärrä tätä logiikkaa lainkaan. Mies (tai nainen) voi käydä tuomitsematta vieraissa sängyissä kuinka paljon haluaa eikä kukaan pidä sitä oksettavana mutta herrajumala jos siitä menee maksamaan niin se se vasta kamalaa onkin. Mihin unohtui myös se arvostus miesten rehellisyydestä. Pitää olla rehellinen mutta järjetöntä olla rehellinen tälläisestä asiasta? Eikö rehellisyys ollut parempi, nainen ainakin tietää ja voi tehdä valintansa hyväksyykö vai ei. Mitä sinä itse salaat mieheltäsi kun olet niin fiksu että osaat pitää mölyt mahassasi?

En ymmärrä mistä revit tuon, ettei vieraissa sängyissä käymistä pidettäisi oksettavanatai tuomittaisi? Harvassa lienee ihmiset, jotka tuon hyväksyisivät, tosin ilmeisesti heitä sitten on paljon tuttavapiirissäsi. Ja rehellisyys tässä asiassa on toki hyvä, mutta tässä tapauksessa tuli aivan liian myöhään. Kumppanilta riistettiin mahdollisuus päättää, hyväksyykö hän käytöstä vai ei.

Ensi kerralla arvomaailman yhteensopivuus tämän asian tiimoilta on selvitettävä heti.

Sä tapaat vait neitsyitä? Kyllä pääsääntöisesti aikuisilla ihmisillä on jo jonkin verran ollut seksikertoja eri kumppaneiden kanssa, se on fakta. Ja aika helposti harrastetaan yhden yön juttuja etenkin ravintolailtojen jälkimainingeissa täysin tuntemattomien kanssa. Jos huolehtii ehkäisystä niin mikä ongelma niissä seksikerroissa on? Itse ainakin valitsisin mielummin korkealla libidolla ja kokemuksella varustetun miehen kuin kokemattoman.

Tottakai aikuisilla on yleensä ollut aiempia seksikumppaneita, enkä näe sitä mitenkään ongelmana. Hyvä vaan että aikuiset harrastavat seksiä vapaaehtoisesti keskenään ja nimenomana siksi, että näin haluavat. Hienoa!

Sitten taas maksullisella käyminen on täysin eri asia eikä seksiä ollenkaan. Siinä vastapuoli ei oikeasti halua koko seksiä, vaan teeskentelee saadakseen rahaa. Se on siis seksiä vastentahtoisen kumppanin kanssa ja rinnastan sen raiskaukseen.

Mielelläni heteronaisena hupailen halukkaiden miesten kanssa, siinä ei ole mitään tuomittavaa. Mutta maksuseksi ei ole mitään seksiä, vaan rahasta raiskaamista. Inhoan ihmisiä, jotka tekevät seksistä myyntihyödykkeen. Vastenmielistä.

Vierailija
55/309 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölmö nainen, mieti nyt itseäsi - oletko järjissäsi...

Vierailija
56/309 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymyksesi on sama kun "Olisiko sinulle ok, että nainen käy töissä?" En elä kivikaudella missä miehellä on oikeus määrätä mitä nainen vartalollaan tekee. Toivottavasti sinäkin ymmärrät mitä itsemääräämisoikeus tarkoittaa, etkä tuputa tuota tunkkaista maailmakuvaa kenellekään. 

No minä olen myynyt sitä seksiä, eli se siitä tunkkaisesta maailmankuvasta. Mutta usein miehet ei sitä hyväksy, vaikka itse olisivat siitä vastaavasti maksaneet. Itse olen sinkku ja en kyllä kerro tästä taustasta, ei sillä nyt ole mitään merkitystä. Jos mies olisi käynyt maksullisissa, ei haittaa. Kunhan ei olisi joku selkeä hyväksikäyttö. Taustaani en kadu, ihan itse valitsin mitä tein. Seksi on minulle vain seksiä, jos se tapahtuu vieraan kanssa.

Miten se, että sinä henkilökohtaisetsi osallistut tähän seksin hyödykkeellistämiseen tekee siitä yhtään vähemmän vastenmielistä? Yritä vaan selittää asiaa itsellesi parhain päin, jotta pystyt elämään itsesi kanssa, mutta olet valinnut olla osa ongelmaa, joten kanna siitä myös vastuu.

Vierailija
57/309 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tutkikoon ja toteuttakoon, vaikka mitkä fetissit ja perversiot, mutta sitten me ei enää olla yhdessä.

Kurjaa miten jollekkin seksi voi olla noin kauhea asia :( Surullista, teillä varmaan pannaan kerran kuukaudessa perjantaina kellontarkkuudella klo 19.30, 5min lähetyssaarnaajassa? 

ja pimeässä

Vierailija
58/309 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesasiamies kirjoitti:

Useimmat naiset eivät ymmärrä eivätkä hyväksy, että mies on joskus menneisyydessä maksanut seksistä. Jos sinulla olisi ollut järkeä päässä, et olisi ikinä kertonut tällaisesta naisystävällesi. Sitä sait mitä tilasit.

Olen nainen mutta en ymmärrä tätä logiikkaa lainkaan. Mies (tai nainen) voi käydä tuomitsematta vieraissa sängyissä kuinka paljon haluaa eikä kukaan pidä sitä oksettavana mutta herrajumala jos siitä menee maksamaan niin se se vasta kamalaa onkin. Mihin unohtui myös se arvostus miesten rehellisyydestä. Pitää olla rehellinen mutta järjetöntä olla rehellinen tälläisestä asiasta? Eikö rehellisyys ollut parempi, nainen ainakin tietää ja voi tehdä valintansa hyväksyykö vai ei. Mitä sinä itse salaat mieheltäsi kun olet niin fiksu että osaat pitää mölyt mahassasi?

En ymmärrä mistä revit tuon, ettei vieraissa sängyissä käymistä pidettäisi oksettavanatai tuomittaisi? Harvassa lienee ihmiset, jotka tuon hyväksyisivät, tosin ilmeisesti heitä sitten on paljon tuttavapiirissäsi. Ja rehellisyys tässä asiassa on toki hyvä, mutta tässä tapauksessa tuli aivan liian myöhään. Kumppanilta riistettiin mahdollisuus päättää, hyväksyykö hän käytöstä vai ei.

Ensi kerralla arvomaailman yhteensopivuus tämän asian tiimoilta on selvitettävä heti.

Sä tapaat vait neitsyitä? Kyllä pääsääntöisesti aikuisilla ihmisillä on jo jonkin verran ollut seksikertoja eri kumppaneiden kanssa, se on fakta. Ja aika helposti harrastetaan yhden yön juttuja etenkin ravintolailtojen jälkimainingeissa täysin tuntemattomien kanssa. Jos huolehtii ehkäisystä niin mikä ongelma niissä seksikerroissa on? Itse ainakin valitsisin mielummin korkealla libidolla ja kokemuksella varustetun miehen kuin kokemattoman.

Tottakai aikuisilla on yleensä ollut aiempia seksikumppaneita, enkä näe sitä mitenkään ongelmana. Hyvä vaan että aikuiset harrastavat seksiä vapaaehtoisesti keskenään ja nimenomana siksi, että näin haluavat. Hienoa!

Sitten taas maksullisella käyminen on täysin eri asia eikä seksiä ollenkaan. Siinä vastapuoli ei oikeasti halua koko seksiä, vaan teeskentelee saadakseen rahaa. Se on siis seksiä vastentahtoisen kumppanin kanssa ja rinnastan sen raiskaukseen.

Mielelläni heteronaisena hupailen halukkaiden miesten kanssa, siinä ei ole mitään tuomittavaa. Mutta maksuseksi ei ole mitään seksiä, vaan rahasta raiskaamista. Inhoan ihmisiä, jotka tekevät seksistä myyntihyödykkeen. Vastenmielistä.

Suurin osa ihmisistä huoràà päivisin rahasta eli käy töissä, mitä ei todellakaan haluaisi vapaaehtoisesti tehdä. Maksulliset on aivan tavallinen palveluammatti ja vielä kovilla tuntipalkoilla.

Vierailija
59/309 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käsitä miksi tuollaista pitää mennä kertomaan...

Vierailija
60/309 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesasiamies kirjoitti:

Kaikki työnteko firmoissa on siis raiskaus kun sitä ei tehdä kuin maksamalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi