Oon masentunut ja ei oo elämässä oikee mitään.
No elämä ollut jo pitkään että masentaa on paha olla. Ei oikein ole mitään elämässä. Töihin ja takas kotiin. Ei ole kavereita, ei ystäviä ei mitään. Velkaaki on 30 tonnia kulutusluottoa ja ei oikein saa mitään. Ei parisuhdetta ja ei kelpaakkaan naisille tälläinen mies olen sen jo huomannu ja kai parempi luovuttaa. Oon hakenut apua ja syön masennuslääkettä
Kommentit (168)
Onko lääkkeestä ollut apua? Toivottavasti. Hyvä kun hait apua.
Omasta kokemuksesta voin kertoa, että parisuhdekin voi masentaa. Myrkyllinen vaihdevuosinainen aiheuttaa myös masennusta.
kaipaisin läheisyyttä koskea naista ja joskus edes seksiä elämässä. Olen ihan jäänyt lähinnä erakoksi ja ikää lähemmäs 40 v mies.
Vierailija kirjoitti:
Onko lääkkeestä ollut apua? Toivottavasti. Hyvä kun hait apua.
En tiedä onko.. masentaa silti ja oon yksinäinen. tuntuu että sekoo jo.
Tekemistä ja harrastuksia pitää keksiä itse, ei kukaan kotoa tule hakemaan ja pyydä kaveriksi.
On niin pahasti velkaaki ja tuntuu ettei naiset halua tällästä luuseria.. joka on yksin jolla ei oo elämää ja mitää.. toiv kuolisin pois.
Saatko terapiaa lääkkeen lisäksi? Se varmasti olisi hyvä.
Allu taas. Ja itse asiassa 30 tonnia ei ole hirveän paljon velkaa. Sähän oot kehunut että sulla on ihan hyvä palkka. Maksat tuon pois muutamassa vuodessa.
jotenki ei kestä tätä elämää enää yksin.. kaipais vaan toista ihmistä viereen.. ollut jo vuosia yksinäinen ja meno jatkuu vain.
Vierailija kirjoitti:
En ole saanut. Kaikki haluaa että mua ei olis olemassa.
Allu, älä enää kirjoita tänne. Kirjoittelu ei auta sinua yhtään, pahentaa vain oloasi.
Olihan sulla sukulaisia kuitenkin? Tuskin nyt kaikki sulle pahaa haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole saanut. Kaikki haluaa että mua ei olis olemassa.
No se kertoo siitä ettet ole kiva ihminen. Kyllähän sä kävit terapiassa, mutta haukuit sen terapeuttiski pystyyn. Ei sun kanssa tosiaan kukaan halua olla tekemisissä. Popsi niitä pillereitä ja toivo että ne tappaa sun libidon.
jotenki kaikki sanoo oon täys sekopää mee hoitoon osastolle tai oot pilannu elämäs..et saa naista koskaan.
Täälä on sairaita ihmisiä en onneksi välitä. Mä en todellakaa ole täydellinen ja on diagnooseja ja vikaa.. jestas mitä porukkaa.
Mulla on oppimisvaikeus. en ole vammainen. persoona ongelmia. .masennusta. .ahdistaa.. yksinäinen.. menettäny kaverit. velkaantunut... en saa seksiä.
Lue Raamattua.
Ja usko Jeesukseen.
Aamen.
Miten tätä elämää jaksaa eteenpäin`?