Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuo Lontoon jono: Miten joku voi seistä vuorokauden?

Vierailija
17.09.2022 |

Eikö tule kramppi, kuolio?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kuullut, että jos seisoo yli neljä tuntia niin pitää mennä lääkäriin. Sori :)

Vierailija
22/24 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein ihmettelen näitä kaiken maailman jonottajia. Milloin jonotetaan ämpäreitä, milloin keikalle. Eikö näillä ihmisillä ole esimerkiksi töitä ollenkaan? Eikö heillä ole mitään muitakaan velvoitteita, kun on kaikki maailman aika jonotella turhan takia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmänkin ihmetyttää, että mitä ihmeen järkeä on jonottaa katsomaan jotain ruumisarkkua? Jos ko. kirkkoon pääsee sisään muutenkin, niin menee silloin.

Westminster Hall ei ole kirkko, mutta toki siellä voi vierailla myöhemminkin.

Vierailija
24/24 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usein ihmettelen näitä kaiken maailman jonottajia. Milloin jonotetaan ämpäreitä, milloin keikalle. Eikö näillä ihmisillä ole esimerkiksi töitä ollenkaan? Eikö heillä ole mitään muitakaan velvoitteita, kun on kaikki maailman aika jonotella turhan takia?

Minä tiedän yhden jonottajan. Sukulaismies on. Kysyin häneltä onko järkeä jonottaa jotain halpaa tavaraa useita tunteja. Hän katsoi minua ymmällään ja sanoi "ilmaista tavaraa, miksen jonottaisi?".

Nämä samat ihmiset myöskin jonottavat bensa-asemalle puoli tuntia tai ajavat tankkaamaan kymmeniä kilometrejä vain koska polttoaine on 2 senttiä halvempaa. Ei heitä voi ymmärtää.