Tuo Lontoon jono: Miten joku voi seistä vuorokauden?
Kommentit (24)
Välillä varmaa istutaan maassa jne.
No kaikenlaisia konserttilippuja yms. on kai jonoteltu montakin vuorokautta. Tosin niillä jonottajilla on varmaan makuupussit yleensä mukana.
Ei kai siinä nyt mitään kuoliota tule, jos koko ajan liikkuu eteenpäin...
Vierailija kirjoitti:
No kaikenlaisia konserttilippuja yms. on kai jonoteltu montakin vuorokautta. Tosin niillä jonottajilla on varmaan makuupussit yleensä mukana.
No kuka jaksaa liikkua vuorokauden putkeen? Kuulostaa epäinhimilliseltä.
Enemmänkin ihmetyttää, että mitä ihmeen järkeä on jonottaa katsomaan jotain ruumisarkkua? Jos ko. kirkkoon pääsee sisään muutenkin, niin menee silloin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kysy paikallaolijoilta. Vapaaehtoisestihan nuo kaikki siellä taitaa olla.
Mä kävisin kärryjen kanssa jonon viertä myymässä teetä ja kolmioleipiä ja löisin rahoiksi. 💷🤑
Mä mietin, et miten pärjäävät ilman vessaa... Vai onko siellä bajamajoja reitin varrella, tai käyvät puskassa, tai juoksevat lähimpään yleiseen vessaan ja kaveri pitää paikkaa :D ?
Vierailija kirjoitti:
Mä mietin, et miten pärjäävät ilman vessaa... Vai onko siellä bajamajoja reitin varrella, tai käyvät puskassa, tai juoksevat lähimpään yleiseen vessaan ja kaveri pitää paikkaa :D ?
Jonon reitin varrelle on tuotu bajamajoja.
Minua einsaisi tuollaiseen kirveelläkään. Ei myöskään mihinkään muihin jonoihin. Ihme lampaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jonon reitin varrelle on tuotu bajamajoja.
Miksi ei Pasi Kuikkia?
Vierailija kirjoitti:
Minua einsaisi tuollaiseen kirveelläkään. Ei myöskään mihinkään muihin jonoihin. Ihme lampaita.
Massahysteriaa, meillä viimeksi Kekkosen kuoltua, pitää olla statusta tai todellista johtajuutta.
Vierailija kirjoitti:
Mä kävisin kärryjen kanssa jonon viertä myymässä teetä ja kolmioleipiä ja löisin rahoiksi. 💷🤑
Kai sinne jonoon voi woltillla tilata.
Vuorokausi on toki pitkä aika olla jaloillaan tai jonottaa ylipäätään. Nykyajan läskisikapossut eivät jaksa seisoa edes muutamaa tuntia. Kohta pitää varmaan keikoillakin järjestää säkkituoleja lattialle, että saavat röhnöttää niissä, kun ei kunto kestä seisomista.
Kyllähän Suomen armeijassakin on kovia päiviä alokkailla.
Nopsaan kulkee jono:
https://edition.cnn.com/videos/world/2022/09/15/lying-in-state-queues-l…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeastiko alapeukuttajat jaksaisivat kävellä tuon ajan tai edes seistä, yhtään lepäämättä istuen? Saanen epäillä.
Vierailija kirjoitti:
Vuorokausi on toki pitkä aika olla jaloillaan tai jonottaa ylipäätään. Nykyajan läskisikapossut eivät jaksa seisoa edes muutamaa tuntia. Kohta pitää varmaan keikoillakin järjestää säkkituoleja lattialle, että saavat röhnöttää niissä, kun ei kunto kestä seisomista.
Teen usein 16 h mittaisia työvuoroja, joiden aikana käytännössä kävelen koko ajan muutamaa taukoa lukuunottamatta, joten menisi ihan heittämällä tuollainen jonotus. Osalla on varmaan jotain retkituolejakin mukana, joissa istahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teen usein 16 h mittaisia työvuoroja, joiden aikana käytännössä kävelen koko ajan muutamaa taukoa lukuunottamatta, joten menisi ihan heittämällä tuollainen jonotus. Osalla on varmaan jotain retkituolejakin mukana, joissa istahtaa.
Kävely edestakaisin on ihan eri asia kuin jössöttää paikoillaan tai vain siirtää painoa jalalta toiselle hidastetun filmin tahtiin.
kuninkaalliset helvettiin kirjoitti:
herra kansan viimeinen ponnistus kunnioittavat siirtomaa rasistia takasi heille lokoiset päivät. eikö ellu jo haise kun viikko tolkulla raatona maannut
Taitaa anarkistista kaiken vihaajaa vituttaa kun näkee kuinka pieni ja marginaalinen on? :D
Eihän ne seisokaan, se joko liikkuu käytännössä kokoajan. Ne kävelee.